2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Nordbright | 2014-10-21 20:26

2008 Mazda 5  1.8 TE végig szakszervizes autóval kapcsolatos kérdésem:

Az autó ún. állandó világítással van ellátva,  tehát a bajuszkapcsolón OFF és bekapcsolt világítás állapotban is világítanak a helyzetjelzők + a tompított - természetesen gyújtásnál (így a lámpák teljesen nem kikapcsolhatók le semmilyen kapcsolóállásban). Nem a szürkületérzékelős AUTO funkcióról beszélünk! Ilyennel nincs felszerelve.

Mazda 6 esetén hallottam egyfajta "rituáléról", amivel manuálisan kiiktatható ez az állandó világítási funkció. 5-ös esetén milyen lehetőségek vannak a "normál"/hagyományos üzemre? Előre köszönet.

VaFec | 2014-10-21 19:18

Köszönöm szépen a választ! Ma reggel a második indítás után ismét elmúlt a hiba. Ha megint előjön, akkor elviszem szervízbe.

operator | 2014-10-21 12:03

 Tisztelt Mazda autó! 

Három autó előtörténete érdekelne: Mazda alváz: JMZCR198260113299 , JMZCR19T680319090. JMZCR19R680311603    Tisztelettel Andràs. várom válaszát Email : info@brothersvideo.eu 

operator | 2014-10-21 09:45

 

mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:13 VaFec részére

 Valójában a terhelés nem okozhat hibakódot. Elképzelhető, hogy valamelyik keréknél a forgásjeladó kábelezése sérült, és a lengőkarok állásától függően nő az adott áramkör ellenállása, de az is lehet, hogy véletlen egybeesés.  Hibakód olvasással azonnal kideríthető, melyik kerékjeladó áramkörét kell megvizsgálni. Lehetséges, hogy a felhajtott ülések miatt az utastérben mozdította meg valami csomag a jeladó vezetékelését. és ennyi elég volt az ellenállás változáshoz a csatlakozónál.

VaFec | 2014-10-20 20:13

Üdv! A múlt héten kicsit megterheltem az autót, bár a cipelt súly alatta maradt a "megengedettnek", a hátsó ülések előre voltak hajtva, és a súly is egyenletesen volt elosztva, mégis indítás után kigyulladt a sárga "stabilizátor" és a sárga "motor" lámpácska. Miután kipakoltam az autót, úgy 100 km megtétele és kb. 3 indítás után magától elaludtak a lámpák. Ma, menet közben ismét kigyulladtak a lámpák, függetlenül attól, hogy csak egyedül ültem benne csomagok nélkül. A kérdésem az, hogy számíthatok-e rá, hogy később megint elalszanak maguktól a lámpák, vagy esetleg a szenzor mehetett tönkre? Mi a "normális" menete annak, ha ideiglenesen "túlterhelem" az autót, hogy kell erre reagálnia az autónak? Köszönöm!

alf | 2014-10-15 05:50 mazda-auto.hu részére

 köszönöm a válaszát!

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:23 alf részére

 A cső 68650,-Ft, a hátsó dob 62653,-Ft.

alf | 2014-10-11 09:04

 tisztelt mazda auto! lenne egy olyan kérdésem hogy van egy mazda 5 2.0CD 143ps 2007-es évjáratu autom alvázszáma: JMZCR19R670183639. Menyibe kerülne rá egy középsö kipufogó csö és egy hátsó kipufogó dob. A válaszát elöre is köszönöm!

domino47 | 2014-10-06 20:58 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ mindenkinek majd leírom mire jutottam a csereberével.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó