2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


devayandras | 2014-09-30 21:14 bnorci71 részére

 Igen, elkelt. Egy nagyon kedves szegedi család vette meg.

bnorci71 | 2014-09-29 16:25

Tisztelet mazda-auto.hu!

 

a JMZCR19T660128681alvázszámú autó szervíztörténetét e-mailben megkaphatnám.

bnorci71 kukac gmail.com

bnorci71 | 2014-09-27 19:35 devayandras részére

Üdv!

 megnéztem volna a hírdetést, de nincs ilyen kódszámú hírdetés :(

sikerült eladni?

mazda-auto.hu | 2014-09-26 14:34 csonkasz részére

 Rendben, köszönjük!

csonkasz | 2014-09-26 14:21 mazda-auto.hu részére

A csonkaszkukacgmalpontcom -ra jöhetnek az adatok.

 

A köbnyvet legyetek szívesek a:

Faluhelyi András Tibor

Pécs

Mécses u.2.

7627

 

címre küldjétek.

 

 

mazda-auto.hu | 2014-09-26 14:13 csonkasz részére

 Emailt kérünk, mert hosszú.

Postai utánvétellel együtt 5700,-Ft a könyv.

csonkasz | 2014-09-26 10:51

Szaisztok!

 

Egy ismerősöm most vett egy Mazda5-öt külföldről. Legyetek szívesek írjátok meg a szervíztörténetét.

JMZCR19T670190117

Előre is köszi!

 

Ja, magyar nyelvű kezelésit tudtok küldeni?

mazda-auto.hu | 2014-09-24 14:07 kovacspg részére

 Az utolsó szerviz bejegyzés 2013.03.31., 135738 km. Van digitális szervizkönyv, de szinte minden alkalommal csak motorolajcsere van rögzítve. Még a 120000 km-nél a vezérlés csere sincs jegyezve. Reméljük, ez csak gondatlan adatbevitel következménye, és az alkatrészek cserélve voltak. Csak email-ben tudom küldeni a listát.

Nem tudom megmondani, hogy melyiket érdemes inkább választani, hiszen ebben személyes szempontok is szerepet játszhatnak. A dízelek esetében több kiadással kell számolni, ha az előző gazda gondatlan volt, de ha nem volt az, akkor is több az esély nagyobb értékű alkatrész meghibásodására. A dízelben van koromszűrő, van kettős tömegű lendkerék, van turbó, van vezérműszíj, és részben kiszolgáltatottak a gázolaj minőségének a benzineshez képest akár 450-szeres nyomáson dolgozó befecskendező rendszer elemei. Persze a dízelek esetében sem ritka a problémamentes 400000 km futásteljesítmény.

 

(András autója valóban kivételesen szép állapotú)

devayandras | 2014-09-23 17:54 kovacspg részére

 Semmi gond, csak egy ötlet volt, de hidd el, ha ügyesen használod az autót, semmi baj nincs a dízelekkel.

kovacspg | 2014-09-23 16:45

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Nagyon köszönöm a választ. Még egy tanácsot kérnék. Magam is hajlok a benzines felé, mivel talán nincsen úgy túltelepítve érzékelőkkel. Olvastam a fórumot és nem lettem okosabb, mivel nagyon kiegyenlítettnek látom a benzines avagy dízeles "pártiak" véleményeit. Ma kipróbáltam egy dízel 2008-as évjáratú autót. A váltóját nagyon keménynek találtam. Ez egyébként ilyen a Mazda 5-nél vagy ez már jelezhez valamit? Az alvázszámra rákérdezhetek, márhogy mit lehet róla tudni?

JMZCR19T670186540

Konkrét kérdésem ha választani lehetne egy 2008/10 évjáratú dízel (229.000 km futásteljesítmény) vagy egy 2007/01 évjáratú benzines (144.000 km) akkor melyiket lenne érdemesebb választani?

Köszönöm szépen a választ!

Kedves devayandras! Köszönöm szépen,néztem az autót már a használtautó oldalon, de nekem sajnos most drága. Pedig igazán szép! (Fáj is a májam...)

Köszönöm szépen, mindenkinek további szép napot kívánok!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó