2025. Január 12. - Ernő
Mazda5
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
zexel | 2008-10-01 18:32
Szia mazda auto!
Lenne egy kérdésem,a mazda5 töbsége miért nyirja le a gumiabroncs belső felét vászonig,10-20000 km alatt?Lehet hogy a gumik amivel fel lettek szerelve gyárilag hibásak?Esetleg van valami modositott lengőkar hozzá?A futómü be lett álitva gyári értékek szerint,elöl összetartás mivel másra nincs lehetőség,hátul dőlést is lehet minimálisan adni neki de ennyi másra nincs lehetőség és így is eszi a belsejét a guminak.Ha van valami lehetőség ennek orvoslására és tudnál segitteni akkor előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2008-08-11 08:18 Cicero részére
Amennyiben 21000km-en belül maradtok, akkor elég a kirándulás után elvégeztetni az első szervízt. ?
Cicero | 2008-08-09 21:26
Szia mazda-auto!
Véleményedet kérném abban, hogy mikor vigyem szervízbe a kocsit(m5)! Most van benne 17000 km meg egy kicsi, de megyünk kirándulni 20-án és mire visszaérünk lehet, hogy túlcsúszunk 1-2 ezerrel és túllépjük a 20 ezret!18 vagy 19-én tudnék menni hozzátok ha indokoltnak látod!
köszi
Abfox - Fecó | 2008-07-01 17:21
Sziasztok! Úgy látom nagyon pörög a fórum...
mazda-auto.hu | 2008-06-25 08:08 Cicero részére
A válaszom erre az esetre szólt. Csak egy külön kapcsoló beszerelésével lehet kiiktatni az állandó világítást.
Cicero | 2008-06-24 13:55
Szia!Azt értem alatta, hogy most a bajuszkapcsoló "kikapcsolt" állásában tompított fény világít, a következőben helyzetjelző, a többiben pedig /automata módban is/ ég a tompított. Magyarul se lekapcsolni nem tudom teljesen, se automata módban nem működik! 5-ösről van szó!Amikor vettük azt, mondtad, hogy a labancoknak így szállították, ezért ilyen...:(
mazda-auto.hu | 2008-06-24 13:26 Cicero részére
Mit értesz eredeti állapoton? Azt, hogy nem világít mindig? Az sajnos csak egy külön kapcsoló beépítésével oldható meg,
Cicero | 2008-06-24 09:58
Szia! Megoldható-e az, hogy visszakötnétek a világításkapcsolást az "eredeti" állapotra? Bonyolult, sokba fájna?
Köszi
mazda-auto.hu | 2008-06-18 14:17 Cicero részére
Egyáltalán nem természetes, valahol hibának kell lennie.
Cicero | 2008-06-18 12:43
Szia!Az érdekelne,hogy természetes-e illetve más 5-ösben is előfordul, hogy a rádió szinte sosem szól tisztán, mindig "serceg" a magas hangok torzak!? Olyan, mint amikor rossz a vétel. Bp.-en pl. a sláger rádió sem tiszta!
???