2025. Január 12. - Ernő

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zexel | 2008-10-01 18:32

Szia mazda auto!
Lenne egy kérdésem,a mazda5 töbsége miért nyirja le a gumiabroncs belső felét vászonig,10-20000 km alatt?Lehet hogy a gumik amivel fel lettek szerelve gyárilag hibásak?Esetleg van valami modositott lengőkar hozzá?A futómü be lett álitva gyári értékek szerint,elöl összetartás mivel másra nincs lehetőség,hátul dőlést is lehet minimálisan adni neki de ennyi másra nincs lehetőség és így is eszi a belsejét a guminak.Ha van valami lehetőség ennek orvoslására és tudnál segitteni akkor előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2008-08-11 08:18 Cicero részére

Amennyiben 21000km-en belül maradtok, akkor elég a kirándulás után elvégeztetni az első szervízt. ?

Cicero | 2008-08-09 21:26

Szia mazda-auto!
Véleményedet kérném abban, hogy mikor vigyem szervízbe a kocsit(m5)! Most van benne 17000 km meg egy kicsi, de megyünk kirándulni 20-án és mire visszaérünk lehet, hogy túlcsúszunk 1-2 ezerrel és túllépjük a 20 ezret!18 vagy 19-én tudnék menni hozzátok ha indokoltnak látod!
köszi

Abfox - Fecó | 2008-07-01 17:21

Sziasztok! Úgy látom nagyon pörög a fórum...

mazda-auto.hu | 2008-06-25 08:08 Cicero részére

A válaszom erre az esetre szólt. Csak egy külön kapcsoló beszerelésével lehet kiiktatni az állandó világítást.

Cicero | 2008-06-24 13:55

Szia!Azt értem alatta, hogy most a bajuszkapcsoló "kikapcsolt" állásában tompított fény világít, a következőben helyzetjelző, a többiben pedig /automata módban is/ ég a tompított. Magyarul se lekapcsolni nem tudom teljesen, se automata módban nem működik! 5-ösről van szó!Amikor vettük azt, mondtad, hogy a labancoknak így szállították, ezért ilyen...:(

mazda-auto.hu | 2008-06-24 13:26 Cicero részére

Mit értesz eredeti állapoton? Azt, hogy nem világít mindig? Az sajnos csak egy külön kapcsoló beépítésével oldható meg,

Cicero | 2008-06-24 09:58

Szia! Megoldható-e az, hogy visszakötnétek a világításkapcsolást az "eredeti" állapotra? Bonyolult, sokba fájna?
Köszi

mazda-auto.hu | 2008-06-18 14:17 Cicero részére

Egyáltalán nem természetes, valahol hibának kell lennie.

Cicero | 2008-06-18 12:43

Szia!Az érdekelne,hogy természetes-e illetve más 5-ösben is előfordul, hogy a rádió szinte sosem szól tisztán, mindig "serceg" a magas hangok torzak!? Olyan, mint amikor rossz a vétel. Bp.-en pl. a sláger rádió sem tiszta!
???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó