2025. Április 1. Kedd - Hugó

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


varszegig | 2008-01-15 19:26 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszokat.
1) Az ebyen láttunk ilyet. Ezek szerint inkább nem javallt.
2) Igazából tanácstalan vagyok. Már régóta szívok a BT nélküliséggel. Amit a neten keresve láttam, azok közül a parrot 3200 amit láttam. De bármi más tipus érdekel, ami mute-olja a rádiót, és esetleg a beépített hangszórókat használja.
3) A lim.re azt hiszem be fogok nálatok nevezni. Itt Bp. környékén jóval vastagabban fog a ceruza- Ráadásul nem szeretném, ha utána bármi zörögne, és rólatok csak jót hallottam eddig.

mazda-auto.hu | 2008-01-15 17:19 varszegig részére

1. Pillanatnyilag nem tudunk megbízható gyártótól származó indexes tükörről, vagy tükörborításról. Korábban a Mazda6-hoz volt, de az is megszűnt.
2. Mire gondoljunk? Valójában "bármilyen" egység beszerelhető.
3. A NavNGo lim. beszereléssel együtt 190000,-Ft körül van. Ennél olcsóbb magyarosítás nincs. Egy monitor csere és egy képkimenetes PDA lehet még megoldás, vagy egy nagyképernyős Navit lehet a gyári kijelző helyére beépíteni, de így csak a motoros mozgatás marda a gyári rendszerből.

varszegig | 2008-01-13 19:21

Üdvözletem. Eddig csak olvasgattam ezt a nagyszerű fórumot, de úgy gondoltam, lenne néhány kérdés, amire talán itt választ kaphatok. Autóm Mazda5 CD143 GTA. Szeretem, gondom nincs.
Amit kérdezni szeretnék:
1) Lehetséges-e indexes tükröt a Mazda5-re szerelni? Mennyiért, és jár-e valami hátránnyal? (Oldalindex nem ég vagy ilyesmi.)
2) Milyen megoldások lehetnek bluetoothos beépített kihangosítóra? Ha egyáltalán lehet.
3) Ennél a modellnél van-e valami megoldás a gyári navi "mgayarítására". Pl. NavNGo limousine? vagy más is? Milyen áron.
Köszönöm a válaszokat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó