2025. Január 1. Szerda - ÚJÉV

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


soostamas3 | 2017-02-25 11:16 Charon részére

Tisztelt Charon/forumozók/szakértő!

Nekem 1 2006-os Diesel(143LE) Mazda 5-ösöm van. És szintén ezt produkálja az auto. Hajszál pontosan 20 km/h-nál pattan valami(mintha egy 6-os átmérőjű gömbvasat pendítenék meg, vagy egy röpsúly csattanna ki). Nekem viszont, ha megállok kb 3-5 percre, akkor utána ismét csinálja. Függetlenül attól, hogy leállítottam vagy sem, sebességbe van-e, vagy kinyomott kumplunggal vagy anélkül. Eddig csak a sebességet tapasztaltam. Így a futómű környékén lehet sztem. Ha megtudtál valamit ezzel kapcsolatban engem is érdekelne.

Köszönöm előre is

Charon | 2017-02-15 15:35 mazda-auto.hu2 részére

Bovdenes. Alvázszám: JMZCR198270198509

 

Korábban olvastam itt a fórumon, hogy mások is tapasztaltal hasonlót. Ők az ABS bekapcsolását említették. Az utó jelenleg gyújtásra alkalmanként rángat, de ha beindul akkor már minden rendben, menet közben nem csinálja. gyrtyákat lecsérltettem Denso gyertyákra. Lehet a gyújtókábel problémája (áthúz?), vagy esetleg benzinszűrő gond? Vagy az aksi? Amúgy nagyon jó az autó, nem bántam meg a vételt.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 13:08 Charon részére

Bovdenes, vagy elektromos? Ha nem ismert, akkor pedig alvázszám kellene.

mazda-auto.hu | 2017-02-13 14:55 Márton részére

A GTA és a TX Plus felszereltségű autók ausztriától keletre kerültek forgalomba. A többi felszereltségi szint pedig lehet német, francia, spanyol...

Charon | 2017-02-10 13:15

Tisztelt Fórumozók / Szakértők!

 

Egy 2007-es évjáratú 1.8 benzin Mazda 5 autó gazdája lettem. Autó alja enyhén rozsdás, amúgy kitűnő állapotban van. A kérdésem a következő lenne. Indulás után 20 km/h sebesség környékén valami kattan a gázpedál környékén, olykor lábbal érezni is lehet. Később menet közben, megállás után ilyet nem produkál, csak gyújtást követően 1x. Ötlet, hogy mi lehet ez? Feltettük számítógépre az autót, a következő hibát írja: U2023 Fault received from external node. Fogalmam nincs ez mi lehet. Kettőnek van egyáltalán köze egymáshoz?  Előre is köszönöm a választ.

Redgabi | 2017-02-10 07:28

Több szervízt is megjártam. Több ismerősöm is megerősített abban,hogy a mazdák megbízhatóak. A motor által okozott kellemetlenségeken kívül csak pozitív véleményem van. De ez az első autóm,amit már töbször kellett traileztetni.. Közeli ismeretségi körben ugyan ez a tapasztalat,az eur4-es dieselről.

Márton | 2017-02-09 18:51

Tisztelt Szervíz! Szeretnénk venni egy kb. 10 éves Mazda 5 2.0-ot, de nem tudunk eligazodni a felszereltség/variáns megnevezés között. A honlapukon látom a GTA és  TX Plus – de ezenkívül láttam olyat: Exlusive, MZR, PDC, Active, Top – ezek vajon mit jelentenek? Milyen felszereltséget jelentenek? Köszi

mazda-auto.hu2 | 2017-02-09 08:29 Redgabi részére

Akkor lehet, hogy a szervizzel van a gond, nem az autóval, mert hozzánk sok ilyen autó jár, és nincs velük gond. Mivel független szervizként is dolgozunk, több flottát is kezelünk, elfogultság nélkül elmondhatom, hogy magasan a Mazdákkal, és a többi Japán márkával van a legkevesebb gond.

Redgabi | 2017-02-09 07:42

Köszönöm a választ. A változatosság kedvéért most az olajat kezdte fojatni. Ez volt az utolsó csepp. A következő tulajdonos talán megoldja a problémát. Átlag 3 havonta vagyok vele szervízben... Mazda dieselt még egyszer nem veszek. Benzinest talán,mert a motorkonstrukción kívül minden mást szeretek benne.

 

mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:38 Redgabi részére

Látni kellene az autót, mert okozhatja a hozamszabályzó szelep, kettőstömegő, az EGR szabályozás stb. Az EGR ennél az autónál egyébként nem vákumos, hanem elektromos.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó