2025. Április 28. Hétfő - Valéria
Mazda5
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
soostamas3 | 2017-02-25 11:16 Charon részére
Tisztelt Charon/forumozók/szakértő!
Nekem 1 2006-os Diesel(143LE) Mazda 5-ösöm van. És szintén ezt produkálja az auto. Hajszál pontosan 20 km/h-nál pattan valami(mintha egy 6-os átmérőjű gömbvasat pendítenék meg, vagy egy röpsúly csattanna ki). Nekem viszont, ha megállok kb 3-5 percre, akkor utána ismét csinálja. Függetlenül attól, hogy leállítottam vagy sem, sebességbe van-e, vagy kinyomott kumplunggal vagy anélkül. Eddig csak a sebességet tapasztaltam. Így a futómű környékén lehet sztem. Ha megtudtál valamit ezzel kapcsolatban engem is érdekelne.
Köszönöm előre is
Charon | 2017-02-15 15:35 mazda-auto.hu2 részére
Bovdenes. Alvázszám: JMZCR198270198509
Korábban olvastam itt a fórumon, hogy mások is tapasztaltal hasonlót. Ők az ABS bekapcsolását említették. Az utó jelenleg gyújtásra alkalmanként rángat, de ha beindul akkor már minden rendben, menet közben nem csinálja. gyrtyákat lecsérltettem Denso gyertyákra. Lehet a gyújtókábel problémája (áthúz?), vagy esetleg benzinszűrő gond? Vagy az aksi? Amúgy nagyon jó az autó, nem bántam meg a vételt.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 13:08 Charon részére
Bovdenes, vagy elektromos? Ha nem ismert, akkor pedig alvázszám kellene.
mazda-auto.hu | 2017-02-13 14:55 Márton részére
A GTA és a TX Plus felszereltségű autók ausztriától keletre kerültek forgalomba. A többi felszereltségi szint pedig lehet német, francia, spanyol...
Charon | 2017-02-10 13:15
Tisztelt Fórumozók / Szakértők!
Egy 2007-es évjáratú 1.8 benzin Mazda 5 autó gazdája lettem. Autó alja enyhén rozsdás, amúgy kitűnő állapotban van. A kérdésem a következő lenne. Indulás után 20 km/h sebesség környékén valami kattan a gázpedál környékén, olykor lábbal érezni is lehet. Később menet közben, megállás után ilyet nem produkál, csak gyújtást követően 1x. Ötlet, hogy mi lehet ez? Feltettük számítógépre az autót, a következő hibát írja: U2023 Fault received from external node. Fogalmam nincs ez mi lehet. Kettőnek van egyáltalán köze egymáshoz? Előre is köszönöm a választ.
Redgabi | 2017-02-10 07:28
Több szervízt is megjártam. Több ismerősöm is megerősített abban,hogy a mazdák megbízhatóak. A motor által okozott kellemetlenségeken kívül csak pozitív véleményem van. De ez az első autóm,amit már töbször kellett traileztetni.. Közeli ismeretségi körben ugyan ez a tapasztalat,az eur4-es dieselről.
Márton | 2017-02-09 18:51
Tisztelt Szervíz! Szeretnénk venni egy kb. 10 éves Mazda 5 2.0-ot, de nem tudunk eligazodni a felszereltség/variáns megnevezés között. A honlapukon látom a GTA és TX Plus – de ezenkívül láttam olyat: Exlusive, MZR, PDC, Active, Top – ezek vajon mit jelentenek? Milyen felszereltséget jelentenek? Köszi
mazda-auto.hu2 | 2017-02-09 08:29 Redgabi részére
Akkor lehet, hogy a szervizzel van a gond, nem az autóval, mert hozzánk sok ilyen autó jár, és nincs velük gond. Mivel független szervizként is dolgozunk, több flottát is kezelünk, elfogultság nélkül elmondhatom, hogy magasan a Mazdákkal, és a többi Japán márkával van a legkevesebb gond.
Redgabi | 2017-02-09 07:42
Köszönöm a választ. A változatosság kedvéért most az olajat kezdte fojatni. Ez volt az utolsó csepp. A következő tulajdonos talán megoldja a problémát. Átlag 3 havonta vagyok vele szervízben... Mazda dieselt még egyszer nem veszek. Benzinest talán,mert a motorkonstrukción kívül minden mást szeretek benne.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:38 Redgabi részére
Látni kellene az autót, mert okozhatja a hozamszabályzó szelep, kettőstömegő, az EGR szabályozás stb. Az EGR ennél az autónál egyébként nem vákumos, hanem elektromos.