2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fofo | 2017-02-06 15:52

Német nyelvű  Mazda5 leírás van feleslegben.

Ha valakit érdekel ,jelezze!

fofo | 2017-02-06 15:50

Tisztelt mazda autó!

Megkaptam a magyar nyelvű leírást!

Köszönöm a közreműködést!

Redgabi | 2017-02-03 08:51

Tisztelt Mazda Autó!

Egy 2007-es, CD19  2000ccm-es Mazda 5 tulajdonosa vagyok. A problémámra már több szervízben próbáltam segítséget találni,eddig sikertelenül. A jelenség:

Alapjáraton néha be remeg a motor. Néha csak kicsit,néha nagyon. Van,hogy napokig semmi,aztán pár napig csinálja.Hidegen,és melegen is. Két alkalommal le is állt(melegen,utánna gond nélkül újra lehetett indítani,és pár másodperc múlva ismét leállt. Az ismételt újraindítás után sima alapjárat volt.)A két alkalom közt kb fél év telt el,tehát teljesen alkalom szerű. Az nyomaték néha távozik belőle. Ezt lakókocsi húzásnál veszem észre. Ilyenkor a megállás,újra indítás javítja,majd teljesen véletlenszerűen újra eltűnik az erő. Van,hogy 5-600 km gond nélkül megy,de van,hogy 20 km után megint újra kell indítanom.

Amit eddig cseréltettem/javíttatam:

DPF szűrő fel újítva.Porlasztó csúcsok cserélve,illesztve.EGR szelep,szívó csonk tisztítás. Az üzem anyag nyomást is többször mérték,mindíg jó volt. A turbó nyomás is megfelelő. Az üzemanyag szűrő is természetesen cserélve lett.

Harmadik éve van nálam,szinte az első naptól csinálja.

Laikus füllel,talán a vákum pumpa felöl hallok némi zörgést,de csak 2300-as fordulat felett,egyébbként szép,nyugodt hangja van.

Az én tippem az EGR-vákum vonalon van.Talán akad az EGR szelep?

Mit érdemes még ellenőriztetni,illetve hogyan zárhatók ki bizonyos alkatrészek a hibalistáról?

Válaszát előre is köszönöm.

Üdv. Vörös Gábor

 

mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 13:38 sanyiferi részére

Tanítani is kell, mert ami alvázszám alapján elkészül az csak az ajtót nyitja, de nem indítja a motort. Emiatt mindenképpen szükség van az autóra is.

sanyiferi | 2017-01-31 18:40

Tisztelt Mazda szervíz!

Érdeklődnék, hogy gyári kulcs másolatához mi szükséges? Elég csak egy forgalmi másolata vagy személyesen lehet csak?

mazda-auto.hu2 | 2017-01-27 07:34 sanyiferi részére

A gyár által előírt norma szerint hivatalosan belefér, de a gyakorlatban ez nem normális.

fofo | 2017-01-26 22:18 mazda-auto.hu részére

Köszi szépen!

sanyiferi | 2017-01-26 21:58

jutott eszembe. A vásárolt autót átnézettem Mazda szakszervizzel, ahol azt mondták, hogy az 1,8 benzines motorral ha 6000 km-enként megeszik 2 liter olajat, az normális, határon belül van. Igaz ez????

mazda-auto.hu | 2017-01-26 14:55 fofo részére

Köszönjük a rendelést, küldjük majd a könyvet a megadott címre, innen pedig töröltem a személyes adatok védelme miatt.

mazda-auto.hu | 2017-01-26 13:48 fofo részére

Jövő héten szerdára tudnánk küldeni magyar nyelvű kezelési kézikönyvet 3200.- Ft + Áfa + utánvét áron.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó