2025. Április 28. Hétfő - Valéria
Mazda5
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
fofo | 2017-02-06 15:52
Német nyelvű Mazda5 leírás van feleslegben.
Ha valakit érdekel ,jelezze!
fofo | 2017-02-06 15:50
Tisztelt mazda autó!
Megkaptam a magyar nyelvű leírást!
Köszönöm a közreműködést!
Redgabi | 2017-02-03 08:51
Tisztelt Mazda Autó!
Egy 2007-es, CD19 2000ccm-es Mazda 5 tulajdonosa vagyok. A problémámra már több szervízben próbáltam segítséget találni,eddig sikertelenül. A jelenség:
Alapjáraton néha be remeg a motor. Néha csak kicsit,néha nagyon. Van,hogy napokig semmi,aztán pár napig csinálja.Hidegen,és melegen is. Két alkalommal le is állt(melegen,utánna gond nélkül újra lehetett indítani,és pár másodperc múlva ismét leállt. Az ismételt újraindítás után sima alapjárat volt.)A két alkalom közt kb fél év telt el,tehát teljesen alkalom szerű. Az nyomaték néha távozik belőle. Ezt lakókocsi húzásnál veszem észre. Ilyenkor a megállás,újra indítás javítja,majd teljesen véletlenszerűen újra eltűnik az erő. Van,hogy 5-600 km gond nélkül megy,de van,hogy 20 km után megint újra kell indítanom.
Amit eddig cseréltettem/javíttatam:
DPF szűrő fel újítva.Porlasztó csúcsok cserélve,illesztve.EGR szelep,szívó csonk tisztítás. Az üzem anyag nyomást is többször mérték,mindíg jó volt. A turbó nyomás is megfelelő. Az üzemanyag szűrő is természetesen cserélve lett.
Harmadik éve van nálam,szinte az első naptól csinálja.
Laikus füllel,talán a vákum pumpa felöl hallok némi zörgést,de csak 2300-as fordulat felett,egyébbként szép,nyugodt hangja van.
Az én tippem az EGR-vákum vonalon van.Talán akad az EGR szelep?
Mit érdemes még ellenőriztetni,illetve hogyan zárhatók ki bizonyos alkatrészek a hibalistáról?
Válaszát előre is köszönöm.
Üdv. Vörös Gábor
mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 13:38 sanyiferi részére
Tanítani is kell, mert ami alvázszám alapján elkészül az csak az ajtót nyitja, de nem indítja a motort. Emiatt mindenképpen szükség van az autóra is.
sanyiferi | 2017-01-31 18:40
Tisztelt Mazda szervíz!
Érdeklődnék, hogy gyári kulcs másolatához mi szükséges? Elég csak egy forgalmi másolata vagy személyesen lehet csak?
mazda-auto.hu2 | 2017-01-27 07:34 sanyiferi részére
A gyár által előírt norma szerint hivatalosan belefér, de a gyakorlatban ez nem normális.
fofo | 2017-01-26 22:18 mazda-auto.hu részére
Köszi szépen!
sanyiferi | 2017-01-26 21:58
jutott eszembe. A vásárolt autót átnézettem Mazda szakszervizzel, ahol azt mondták, hogy az 1,8 benzines motorral ha 6000 km-enként megeszik 2 liter olajat, az normális, határon belül van. Igaz ez????
mazda-auto.hu | 2017-01-26 14:55 fofo részére
Köszönjük a rendelést, küldjük majd a könyvet a megadott címre, innen pedig töröltem a személyes adatok védelme miatt.
mazda-auto.hu | 2017-01-26 13:48 fofo részére
Jövő héten szerdára tudnánk küldeni magyar nyelvű kezelési kézikönyvet 3200.- Ft + Áfa + utánvét áron.