2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anubis | 2019-07-03 13:39

sziasztok, olyan gondom van, a bal első ablakemelő csak a saját ablakot mozgatja, a  többit nem. a saját kapcsolók működtetik a saját oldali ablakokat. próbáltam tanítani, de semmi eredmény. új kapcsolót tettem bele, így sincs semmi. mi a jó édes anyja lehet vele?????

degaba | 2019-06-18 20:38

Üdv. 

Egy kis segítséget kérnék. Mazda 5 vásárlása elött állok, 2007 és 2010 közötti évjáratban, és a dízeles gta (143L) modellben gondolkozom. Mire figyeljek oda leginkább, mik a típus buktatói? És még annyi, hogy a hátsó ajtók melyik évjárattól elektromosak, vagy típusfüggő? Előre is köszi a válaszokat. 

oziris | 2019-04-29 09:03 ancsika1215 részére

facebook-on van egy nagyon segítőkész csoport a Mazda5magyarország. ott letölthető. valahol nekem is van 6 db pdf-ben. megkeresem és átküldöm, ha megtalálom.

oziris | 2019-04-29 09:00

Tisztelt Szakértő!

pár hete kaptam egy koccanást jobb oldalról, a függönylégzsák elszállt.

kérdésem az lenne, hogy ha sikerül vennem bele való légzsákot, van-e valami speciális programozás vagy egyéb trükkje, amivel számolni kell még majd?

gergelyjanos | 2019-04-16 09:51

Tisztelt Szakértő!

Segítségét kérem az alábbi hibajelenség beazonosításában: 2011-es, 2000-es, benzines, Mazda 5-öm reggel hideg indításnál (0-5 fokos külső hőmérsékletnél) magas 1800-1900-as alapjárati fordulaton indul, majd pár másodperc után szép lassan lemegy 1500-ra, majd 1000-re. Amikor eléri az üzemi hőfokot szépen beáll 750-es fordulatra. Napközben, ha sokat is áll az autó (valószínűleg melegebb mint reggel) már nem olyan magas alapjárati fordulaton indul (1500-1300 között). Úgy veszem észre a külső hőmérséklet függvényében is van változás (minél melegebb az idő annál alacsonyabb fodulaton indul). Az autó nem produkál semmilyen hibajelzést. Márkafüggetlen szervízben diagnosztikai műszer sem jelzett hibát (alapjárati rendszer sem). A fojtószelepet megtisztították, de érdemi változás nem történt. 

Érzékelők cserélgetésében látják a megoldást, de az beazonosítás nélkül kölétséges lehet. 

Gondolom ez az állapot a motornak sem tesz jót hosszú távon és a városi fogyasztásban is növekedéssel jár.

Várom válaszát!

Tisztelettel: G János

 

 

Charon | 2019-02-05 20:18

Tisztelt Szakértő, Tisztelt Mazda 5 tulajdonosok!

2007-es 1,8 benzines Mazda 5 autóm a mai napon az alábbiakat produkálta. Piros lámpánál való indulás után mintha beragadt volna 1-es sebességben, kuplungot kinyomva nem tudtam váltani. Ezt követően nagynehezen sikerült félreállnom, de a váltó a kuplunk benyomását követően nem váltott. Gyújtást levéve (kuplung kinyomásával) minden tökéletesen működik. Gyújtást követően azonban továbbra sem működik. Gyújtás le, 1-esbe a váltó, gyújtás rá és megy az autó, de váltani nem enged. Kuplungcsere, vagy elektronikai hiba véleményük szerint? Milyen költségekkel kalkuláljak? Válaszukat előre is köszönöm!

VaFec | 2018-11-22 19:57

Tisztelt Mazda Autó!

A digitális klímaszabályzó panel alatt lévő hátsó ablakfűtés kapcsoló gomb háttérvilágítása kiégett. Kaptam egy izzó cikkszámot (c23561c95), de ezzel én nem megyek semmire. A kérdésem az lenne, hogy milyen izzó való bele? (V, mA, típusszáma, esetleg egy kép róla).

Válaszát előre is köszönöm!

VaFec | 2018-11-22 19:48 ancsika1215 részére

Kedves Ancsi, aki keres, talál! Sajnos angol nyelvű, de talán nem okoz problémát.

https://www.mazdabg.com/ftp-uploads/MAZDA%20material%20for%20technician/Mazda5.pdf

ancsika1215 | 2018-11-12 13:13

Tisztelt Mazda-autó.hu

A napokban vásároltunk egy 2006.évjáratú, mazda 5  2.0 cd tx 7 személyes autót. Sajnos használati kézikönyve nincs. Honnan tudnék hozzá jutni, akár PDF formátumban is.

köszönöm a segítséget.

email: ancsika1215@gmail.com

 

István62 | 2018-11-01 20:40

Tisztelt Szakértő!

Én egy olyan problémával keresem fel, hogy a 2005-ös 1.8-asom üzemmeleg motornál 10ből 2-3szor nehezen, rángatva indul. Mazda szervízben elektronikusan átnézték, hibakódot nem találtak, szoftvert frissítettek. Továbbra is csinálja ezt, továbbiakban tanácstalan vagyok. 

Üdv: Faragó István

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó