2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-12-19 15:29 Pedro65 részére

Igen, ez fontos info… Amennyiben hidegindításnál nincs az a jellegzetes kékes füst, akkor elég a gyűrűgarnitúra cseréje, a gyűrűgarnitúra 38157.- Ft + Áfa, pontosításhoz alvázszám szükséges.

mazda-auto.hu | 2016-12-19 15:10 gabesz35 részére

A gyári DVD-jével életre lehet kelteni.

mazda-auto.hu | 2016-12-19 15:08 kudarc részére

Semmilyen kapcsolási rajzott nem adhatunk ki !

ipszilon76 | 2016-12-15 15:05

Tisztelt Mazda Autó!

A következő alvázszámú autót szertném megvásárolni és ezért a véleményét szeretném kérni ,hogy ne érjen csalódás!    JMZCR198270140569      Előre-is köszönöm & Üdv : Tomika

Pedro65 | 2016-12-15 06:39

Tisztelt Mazda-auto!

Bocsánat lemaradt a lényeg: 2006-os 1.8 Ce a típusa

Köszi

Pedro65 | 2016-12-15 06:34

Tisztelt Mazda-autó!

Érdeklődni szeretnék Önöktől,hogy 1000 km-en kb 4 dl olajfogyás mennyire súlyos, a kézikönyvben akár 8 dl-t is ír ami sztem írreális. 155 ezer van benne,5W30-as olajat használok.Érdemes lenne-e 5W40-est vagy 10W40-est helyette? Esetleg szelepszár szimmering csere vagy olajlehúzó gyűrű csere (gondolom ez elég húzós ár) kellene?

Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszukat!

Üdv pedro65

gabesz35 | 2016-12-14 22:48

  1. szerviz, ill. fórumozók! Vezérlést cseréltek a 2008-as autómon de lemerült az aksi (lehet hogy még a gyár volt benne). sajnos a rádió ill. a tolató kamera nem megy azóta! mi tudok csinálni vele? hogy lehet javítani? azt írja ki: A program cannot be read.Please consult to a dealer.

kudarc | 2016-12-11 22:19

Tisztelt Mazda-autó.

Technikai segítségre volna szükségem. Ha lehetőség van, szeretnék a rádió elektromos csatlakozójáról kapcsolási rajzot kapni, illetve leirást a kábel kiosztásról. Előre is köszönettel.

vlala2 | 2016-12-11 20:47 regdan részére

Szia,

köszönöm szépen a segítséget, én is erre gondoltam! 

Üdv!smiley

regdan | 2016-12-02 21:48 vlala2 részére

Szia-

Termosztáttal kapcsolatban, mekem olyan volt hogy városban aaszolgatás vagy nyáron normál közepén volt a vizhőfok mutató. Ezért én is azt hittem hogy jó. Télen pl autópályára hajtva. vagy városon kívűl szinte lement a hideg jelzésig. Egyszer rászántam magam a cserére, a régit kipróbáltam fazékba és arrajutottam hogy nem jó, kb 40 foknál nyitott. Ezt még a bojler vizével is lehetett tesztelni (erőssen langyos). Csere után kb 3-5 km és normál közepén van a cájger most télen is. Ja érdemes kivenni a régit és bevinni hogy olyat kérsz (nekem házastúl kellet cserélni), mert nekem unixnál évj meg motorkód alapján 2 szart hoztak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó