2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2016-01-25 10:27

Tisztelt Mazda-Auto!

Olyan kérdésem lenne, hogy 2007-es M5-ben, melyik a Webasto biztosítéka? Mert nagyon füstöl, és nem merem ott hagyni az autót sehol amíg le nem áll a webasto, mert félek hogy kihívják rá a tüzoltókat! :) 

Amíg nem találok szerelöt aki megjavítaná, vagy kitakarítaná addig szeretném ha nem indulna el a kályha.

Illetve mely módszerrel lehet a legegyszerübben kiiktatni ideiglenesen?

Segítségüket elöre is köszönöm.

nagyand | 2016-01-22 08:45

Tisztelt Mazda-Auto!

Megosztom a tapasztalatot a korábban feltett kérdésemre.(Lent olvasható) 

4 db porlasztó csere után meg szünt a lent olvasható próbléma.

Jóóó messziröl is szabad szemmel látható összegbe került… crying

“nagyand | 2015-12-18 06:54 

Még azt szeretném kérdezni, hogy az mitöl lehet, hogy 5. és 6. fokozatban, ha gyorsítok, akkor 1900-2200 fordulat tartományban rázkodik, remeg az autó? (minnél intenzívebben gyorsítok, annál erösebben érezhetö  a remegés az egész autón)

(Mazda5, 2007-es, 143LE Diesel)

Válaszukat elöre köszönöm! ”

Nicolas72 | 2016-01-21 17:29

Tisztelt Mazda-Autó!
Érdeklődni szeretnék, hogy az új kasznis (2011-es) Mazda5 benzines 1800 cm3. A kérdés az lenne, hogy lehet -e utólagosan turbót tetetni bele, amennyiben nem turbós eredetileg. 
Továbbá, riasztó, és tükörfűtés utólagosan szereltethtő bele?
Amennyiben ezek utólagosan is kérhetőek, úgy milyen árkategóriában gondolkodjak? Köszönettel a válaszát előre is.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:47 anubis részére

Ha indításnál sincs füst, lehet, hogy leragadt egy gyűrű. Először egy kompressziót kellene méretni, mert ha a gyűrű leragadt, vagy törött, ebből kiderül, kivéve az olajlehúzó gyűrűk állapota. Olyan szakemberhez kellene vinni, aki nem akarja azonnal az egész motort kicserélni. De mindenképpen meg kell csináltatni, mert egyszer ha elmegy az olajnyomás, a motornak vége.

anubis | 2016-01-14 09:17 mazda-auto.hu2 részére

sem olajcsepegés, sem észlelhető füst nincs az autónál. én is nézegettem már nyáron is.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 16:13 x részére

Valószínű a 2-es szinkrongyűrűt kellene cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:44

Látni kellene, de valószínűleg a Webasto kályha csinálja, ha gond van vele a gyári műszer kiírja a hibát, vagy egyszerűen csak ki kell takarítani.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:38 Thassosfun részére

Kellene egy forgalmi és személyi másolat a garai@mazda-auto.hu címre, és küldöm az anyagát.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:37 MsgtRatkai részére

2008.04.18-án helyezték forgalomba, és 2009.10.09-én már 80.000 km volt benne, utána pedig nem járt szervizbe. Ha ezzel a futással számolunk, akkor már a 400.000-en is túl van az autó.

MsgtRatkai | 2016-01-12 12:34

Tisztelt Mazda-Auto! Köszönöm a múlt heti információt. Sajnos egy nagy csalódás volt az autó. Most találtam helyben egy másikat. JMZCR19R680301195 Hirdetés szerint 144000 km óraállást írnak. Megtudhatom mikor és mennyi km-el volt az utolsó szervíz, hogy reális-e a mostani km? Előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó