2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda5
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Jön az E10
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
nagyand | 2016-01-25 10:27
Tisztelt Mazda-Auto!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2007-es M5-ben, melyik a Webasto biztosítéka? Mert nagyon füstöl, és nem merem ott hagyni az autót sehol amíg le nem áll a webasto, mert félek hogy kihívják rá a tüzoltókat! :)
Amíg nem találok szerelöt aki megjavítaná, vagy kitakarítaná addig szeretném ha nem indulna el a kályha.
Illetve mely módszerrel lehet a legegyszerübben kiiktatni ideiglenesen?
Segítségüket elöre is köszönöm.
nagyand | 2016-01-22 08:45
Tisztelt Mazda-Auto!
Megosztom a tapasztalatot a korábban feltett kérdésemre.(Lent olvasható)
4 db porlasztó csere után meg szünt a lent olvasható próbléma.
Jóóó messziröl is szabad szemmel látható összegbe került…
“nagyand | 2015-12-18 06:54
Még azt szeretném kérdezni, hogy az mitöl lehet, hogy 5. és 6. fokozatban, ha gyorsítok, akkor 1900-2200 fordulat tartományban rázkodik, remeg az autó? (minnél intenzívebben gyorsítok, annál erösebben érezhetö a remegés az egész autón)
(Mazda5, 2007-es, 143LE Diesel)
Válaszukat elöre köszönöm! ”
Nicolas72 | 2016-01-21 17:29
Tisztelt Mazda-Autó!
Érdeklődni szeretnék, hogy az új kasznis (2011-es) Mazda5 benzines 1800 cm3. A kérdés az lenne, hogy lehet -e utólagosan turbót tetetni bele, amennyiben nem turbós eredetileg.
Továbbá, riasztó, és tükörfűtés utólagosan szereltethtő bele?
Amennyiben ezek utólagosan is kérhetőek, úgy milyen árkategóriában gondolkodjak? Köszönettel a válaszát előre is.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:47 anubis részére
Ha indításnál sincs füst, lehet, hogy leragadt egy gyűrű. Először egy kompressziót kellene méretni, mert ha a gyűrű leragadt, vagy törött, ebből kiderül, kivéve az olajlehúzó gyűrűk állapota. Olyan szakemberhez kellene vinni, aki nem akarja azonnal az egész motort kicserélni. De mindenképpen meg kell csináltatni, mert egyszer ha elmegy az olajnyomás, a motornak vége.
anubis | 2016-01-14 09:17 mazda-auto.hu2 részére
sem olajcsepegés, sem észlelhető füst nincs az autónál. én is nézegettem már nyáron is.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 16:13 x részére
Valószínű a 2-es szinkrongyűrűt kellene cserélni.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:44
Látni kellene, de valószínűleg a Webasto kályha csinálja, ha gond van vele a gyári műszer kiírja a hibát, vagy egyszerűen csak ki kell takarítani.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:38 Thassosfun részére
Kellene egy forgalmi és személyi másolat a garai@mazda-auto.hu címre, és küldöm az anyagát.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:37 MsgtRatkai részére
2008.04.18-án helyezték forgalomba, és 2009.10.09-én már 80.000 km volt benne, utána pedig nem járt szervizbe. Ha ezzel a futással számolunk, akkor már a 400.000-en is túl van az autó.
MsgtRatkai | 2016-01-12 12:34