2025. Január 9. Csütörtök - Marcell
Mazda5
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
nagyand | 2016-01-25 10:27
Tisztelt Mazda-Auto!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2007-es M5-ben, melyik a Webasto biztosítéka? Mert nagyon füstöl, és nem merem ott hagyni az autót sehol amíg le nem áll a webasto, mert félek hogy kihívják rá a tüzoltókat! :)
Amíg nem találok szerelöt aki megjavítaná, vagy kitakarítaná addig szeretném ha nem indulna el a kályha.
Illetve mely módszerrel lehet a legegyszerübben kiiktatni ideiglenesen?
Segítségüket elöre is köszönöm.
nagyand | 2016-01-22 08:45
Tisztelt Mazda-Auto!
Megosztom a tapasztalatot a korábban feltett kérdésemre.(Lent olvasható)
4 db porlasztó csere után meg szünt a lent olvasható próbléma.
Jóóó messziröl is szabad szemmel látható összegbe került…
“nagyand | 2015-12-18 06:54
Még azt szeretném kérdezni, hogy az mitöl lehet, hogy 5. és 6. fokozatban, ha gyorsítok, akkor 1900-2200 fordulat tartományban rázkodik, remeg az autó? (minnél intenzívebben gyorsítok, annál erösebben érezhetö a remegés az egész autón)
(Mazda5, 2007-es, 143LE Diesel)
Válaszukat elöre köszönöm! ”
Nicolas72 | 2016-01-21 17:29
Tisztelt Mazda-Autó!
Érdeklődni szeretnék, hogy az új kasznis (2011-es) Mazda5 benzines 1800 cm3. A kérdés az lenne, hogy lehet -e utólagosan turbót tetetni bele, amennyiben nem turbós eredetileg.
Továbbá, riasztó, és tükörfűtés utólagosan szereltethtő bele?
Amennyiben ezek utólagosan is kérhetőek, úgy milyen árkategóriában gondolkodjak? Köszönettel a válaszát előre is.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:47 anubis részére
Ha indításnál sincs füst, lehet, hogy leragadt egy gyűrű. Először egy kompressziót kellene méretni, mert ha a gyűrű leragadt, vagy törött, ebből kiderül, kivéve az olajlehúzó gyűrűk állapota. Olyan szakemberhez kellene vinni, aki nem akarja azonnal az egész motort kicserélni. De mindenképpen meg kell csináltatni, mert egyszer ha elmegy az olajnyomás, a motornak vége.
anubis | 2016-01-14 09:17 mazda-auto.hu2 részére
sem olajcsepegés, sem észlelhető füst nincs az autónál. én is nézegettem már nyáron is.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 16:13 x részére
Valószínű a 2-es szinkrongyűrűt kellene cserélni.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:44
Látni kellene, de valószínűleg a Webasto kályha csinálja, ha gond van vele a gyári műszer kiírja a hibát, vagy egyszerűen csak ki kell takarítani.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:38 Thassosfun részére
Kellene egy forgalmi és személyi másolat a garai@mazda-auto.hu címre, és küldöm az anyagát.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 13:37 MsgtRatkai részére
2008.04.18-án helyezték forgalomba, és 2009.10.09-én már 80.000 km volt benne, utána pedig nem járt szervizbe. Ha ezzel a futással számolunk, akkor már a 400.000-en is túl van az autó.
MsgtRatkai | 2016-01-12 12:34