2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-12-09 14:30 nagyzotya részére

Gyárilag nincs kódolva.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-09 14:23 Gaji75 részére

Erre sajnos nincs ötletünk.

mark0615 | 2015-12-08 22:23

Tisztelt Szerviz!

2007-es Mazda 5 autónkban a következő probléma áll fenn, amiben szeretném a segítségüket kérni. A vízhőmérsékletet nem jól mutatja az óra. Álló motornál gyújtásnál felmegy az óramutató , amikor megyünk vele akkor teljesen lemegy a mutató alapállásba és végig úgy is marad addig amíg megyünk. A termosztát kicserélve, gomba kicserélve. Az óra egyébként jól mutatja a fordulatot, sebességet, üzemanyagszintet. Félünk hosszabb távra elindulni, mert így hogy az óra nem valós vízhömérsékletet mutat, félünk, hogy felfő a víz és károsodik a motor. A szerelőnknek már nincs ötlete. segítségüket előre is köszönöm!

 

gabesz35 | 2015-12-06 19:51

T. szervíz!

Csak egy kérdésem van, milyen akku kell a 2008-as 143-as dieselbe?

sumo | 2015-12-06 06:54

Segítségüket szeretném kérni!
Van egy 2006/9 havi Mazda 5 dizel autóm, 143 le. 2 éve vásároltam, még Ön nézett utána nekem alvázszám alapján. Mióta megvan hiba nélkül működött. Ausztriába járok ki vele autópályán 200km egy irányba. Tehát hosszú távon. 1 hónapja kezdődött a jelenség, hogy az autó menet közbe úgy viselkedik mint ha szivó dízel lenne. Nincs meg az a dinamikus gyorsulás ha lenyomom a pedált. Viszont ha leállítom újra indítom akkor egy ideig megy aztá ismét szivó dízelként viselkedik. Fogyasztást észre vettem hogy megnőtt kicsit,viszont a dpf szűrőt most takarították ki Budapesten, viszont a hiba továbbra is fennáll.  Az autó nem ír semmilyen hibát sajnos, és a szerelőm most meg van lőve, hogy most merre tovább, mert a dpf re gyanakodott, most a turbó feltöltőt mondja, hogy az lehet a hiba, hogy elkormolódott. És ha mégsem az? ismét súlyos összeg a semmire. Találkoztak e hasonló problémával már? tudna esetleg vmi irányt mondani, mi lehet a hiba? Másik kérdésem, hogy a kiegészítő webasto kályha sem működik, volt benn a tárolójában valami Cambus hiba, ki lett törölve, aztán utána 2x er bekapcsolt és most megint nem még 0 fokban sem, ha be is kapcsol kicsit vontatottan megy, értem ezalatt, hogy felpörög a fordulat leesik , és így tovább. Hol tudom ezt javíttatni?

nagyzotya | 2015-12-04 22:50

Sziasztok! Nem régen vettem egy mazda 5 1.8 ts2-t. A kereskedesben keresgeltuk a radio kódot, de nem talaltuk. Nincs audio-s kiskonyv hozza csak a sima használati útmutató. Félek ha egyszer akksi csere lesz, akkor nem tudom majd használni a rádiót. Merre talalhatom vajon a kódot? Ők mondták hogy vigyem nyugodtan be a mazdahoz ők segítenek, de biztos vagyok benne hogy nem ingyen. Nézegettem videókat és elég komplikalt kiszedni a rádiót leolvasni a szériaszámát.

BLaci | 2015-12-04 17:57

Üdvözlöm.

Köszönöm a választ. Az utastérbe nem jön be a füst, csak számomra nagyon zavaró ha ömlik az autó alól a füst, de megpróbálok ezzel együtt élni.

Gaji75 | 2015-12-04 17:23

Jó napot.Van egy 2009-es 1.8 benzin mazda 5-öm.Néha nehezen indul el,egy jó darabig pörgeti mire elindul.Már megnéztek mindent kimérték a jeladókat is,minden jó,gyertyák is cserélve lettek de a hiba megmaradt.Mi lehet a probléma?Ki lett olvasva  nincs tárolt hiba.

mazda-auto.hu | 2015-12-04 10:02 BLaci részére

A gyári új motorvédő burkolat 96023.- Ft, a bontott nettó 40000.- Ft és az utángyártott új kb. 20000.- Ft. A füstölés az állófűtéstől jön, ami természetes.A kipufogó csonkot meg lehet hosszabbítani max 50cm-rel, akkor nem jut be annyira az utastérbe az égéstermék és nem olyan zavaró

mazda-auto.hu | 2015-12-04 09:13 susugaga részére

Az alábbi két izzót javasolnám :

Mindkettő 4mm átmérőjű, a bal teljes hossza 10mm, a jobb 12mm. Ilyen izzót kellene keresni, kb 40-50 Ft/ db. Ha én elpostázom, az minimum 400.- Ft csak a postaköltség.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó