Gyors a tempó.
Még meg sem szokhattuk a második generációs Mazda megjelenését, máris módosításokon esik át a típus. A bevezetőben említett új erények mellett az új Hatos a környezetet is kevésbé terheli, de biztonság terén sem ismer kompromisszumot.
Terjed a DISI.
A frissített Mazda6 láthatóan továbbviszi a Mazda új arculatát, mely az enyhén módosított első és hátsó lámpatestekkel együtt sportosabb és markánsabb prémium karaktert kölcsönöz a modellnek, hasonlóan, mint az új Mazda3, vagy a most megjelenő új Mazda5 esetében. A frissített Mazda6 hat erőforrással választható majd, köztük az új nagyteljesítményű 2,0 literes közvetlen benzin befecskendezéses DISI motorral, melynek fogyasztása és károsanyag kibocátása is mérséklődött a szívócső befecskendezéses kétliteres elődjéhez képest.
A motorhoz csatlakozó ötfokozatú, automatikus sebességváltót kifejezetten ehhez az új benzines erőforráshoz hangolták, hogy a gyorsulás és a takarékosság optimális kombinációját kínálja.
Van választék!
A Mazda MZR 1,8 és 2,5 literes motorjainak modernizált kivitelei teszik teljessé a benzines választékot, míg dízel fronton a Mazda MZR-CD 2,2 turbódízel motor szerepel a három különböző teljesítményszinten, 129, 163, illetve 180 lóerővel. Mindhárom verzió fokozottan dinamikus, és szén-dioxid kibocsátásuk is alacsonyabb.
Bevilágítás helyett, követő világítás.
A Mazda6 mindezek mellett új futóműhangolást és számos új aktív biztonsági felszrelést (pl. új, elforgatható adaptív fényszóró rendszert, vagy visszagurulást-gátló rendszert) kapott, melyek együttesen kategóriájának egyik legbiztonságosabb, legkönnyebben vezethető képviselőjévé teszik a frissített Mazda6-ot.
A típus forgalmazása idén tavasszal veszi kezdetét Európában. A megújult Mazda6 egyike annak a három újdonságnak, melyeket Genfben a Mazda standján lepleznek le Március 2-án.