2024. December 23. Hétfő - Viktória
Autóhifi
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MAZDA MPV 2008.
Díjnyertes Mazda i-stop.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
kobuki | 2009-01-17 20:44
Sakov, tudnál esetleg képeket csinálni a beszerelt cuccról? A nyitás egyébként hogy történik a motor nélkül? A beszerelt navi rögzítését hogyan oldottad meg?
Fecó | 2008-12-18 16:13
Bocs.www.hora.f@monornet.hu
Fecó | 2008-12-18 15:57
Sziasztok.Szeretnék csipogótteni a tükör belső oldalára az mazda6 cdh te-be.Eddig is akartam bele,csak azthittem bontani kell,meg hangváltó kell.Igy viszont a csere könnyen megoldható.Sajna csak most szembesültem,láttam hogy ki van épitve a helye,és van csatlakozó is,igy nem kell a kárpitot levenni,aminek örülök.Tud-e valaki valami lehetőséget?Hol tudnék szerezni a műanyag a mazda6 3szögbébe belevaló,kompatibilis csipogót,és csatlakozót?Vagy még a plusline6-ban láttam komlett,eredetit.Talán ez lenne a legjobb megoldás.1 bontót ismerek,de ott nincs.De bizom benne hogy valaki tud.Köszi.
mazda-auto.hu | 2008-12-18 10:05 sakov részére
Mindenki nevében köszönjük a tapasztalatokat!
sakov | 2008-12-17 13:28
A forum tobbi olvasoinak reszere: az elozo hozzaszolas a 2003-2006-os mazda6 gyari navirol szol... (jo lenne az a szerkesztes gomb...)
sakov | 2008-12-17 13:19
Mazda-auto.hu,
Van egy kis idom most leirni a gyari navi kiszereles/kicserelessel kapcsolatos tapasztalataimat:
1) A kijelzo panel es a (motor es egyeb) vezerlo panel tenyleg egybe van epitve, igy akkor lehet csak a motoros egyseget hasznalhatoan benne hagyni, hogyha az egyseget megbontjuk es a kijelzo helyere szerelunk be egy GPS-t (vagy a GPS kijelzojet), ennek az gyari kijelzonek a merete 165x100mm, 7mm mely, tehat igen keskeny GPS-t kene talalni ahhoz hogy ideferjen, de ahogy elneztem a panel lehajtasnal meg talan egy 15mm-es vastagsagu GPS is beleferhetne.
2) A gyari navi automatikusan ki/be kapcsol ahogy felhajt/bezar a motoros egyseg, egy utangyatott GPSnel amennyire en lattam mindig ki/be kell manualisan kapcsolni, tehat hiaba lenne motors a felhajtas/bezaras a GPS-t ugyis manualisan kellene ki/be kapcsolni.
3) A gyari DVD meghajto eltavolitasaval egy gond van: a jobb elso hangszoro ezen megy keresztul, igy csak ugy lehetne kivenni, ha az ember egyenesre kotne a jobb elso hangszorokat a DVD-be bemeno kabelkotegen, (ha lesz idom kisakkozom melyik ez a 2 kabel, egyenlore a DVD marad)
Az 1)+2) miatt en teljesen kiszereltem a motort/navi panelt+kijelzot, es a teljesen ures dobozba "szereltem" bele egy GPS-t (Panasonic Strada, 5'-es LCDs, Navteq terkeppel), a GPS-hez a szivargyujtora dugott mini USB csatlakozo biztositja az allando aramellatast, ezt a muszerfal mogott konnyen el lehetett vezetni ugy hogy a regi navi dobozaba fut be, egyenlore meg most is a szivargyujtoba van bedugva, ami csunya (gondolom pl. a DVD kabelkotegerol le lehete kozvetlenul venni es akkor a kesztyutarto moge lehetne tenni). Tehat indulaskor manual GSP felnyitas es bekapcsolas, leallaskor kikapcsolas es lezaras, de mivel csak hosszabb utakon hasznalom igy idaig nem erzem ugy, hogy a motoros egyseg hianyozna. Igy 60e Ftbol van GPS ami mind a 25 EU + meg nehany masik europai orszagban hasznalhato (de pl. Romaniaban csak a fobb utakat lattam rajta.. az itthoni eleg jonak tunik, de pl az M0 Ferihegy->M3 meg nincs rajta)
A gyari barmikor visszaszerelheto lenne, ha lenne ertelme :)
Snail | 2008-12-15 19:31 mazda-auto.hu részére
Nagyon szépen köszönöm a választ. Holnap neki is ugrok, hogy megnézzem.
mazda-auto.hu | 2008-12-15 08:35 Snail részére
A balkormányosokban a kesztyűtartó (ki kell venni) felől a fejegység oldalához (egészen a középkonzol felőli tövénél ) benézve lehet látni egy 10-es csavarfejet. Ez a csavar is fogja az egységet. Kérdés, hogy a jobbkormányosokban melyik oldalon van ez a csavar?
Snail | 2008-12-13 23:36
Sziasztok!
Pár hete vettem egy 2007-es M6-ot. Jobbkormányos a kicsike, de a problémám szempontjából ez azt hiszem mindegy. Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet hozzáférni a gyári fejegységhez? Próbáltam alulról elindulva szétszedni a konzolt, de "valami mindig fogja" és nem szeretném szétbarmolni. Előre is köszi mindenkinek.
DOXA | 2008-11-18 06:52 mazda-auto.hu részére
Ezek szerint, csak a cd megbontásával lehet a suberősítő részére vezérlőjelet nyerni. szomorú vagyok, de köszönöm. Tud valaki yo szakembert ezügyben???
:) doxa