2024. November 21. Csütörtök - Olivér

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


RaveAce | 2009-06-15 08:59

Tisztelt Mazda autó!

A BOSE hi-fi beépítéssel kapcsolatban lenne még egy kérdésem. Asztalon kipróbáltuk, működik minden komponens (a 6-os váltót kivéve természetesen), az autóba még nem próbáltuk meg beépíteni.

Felmerült az a kérdés, hogy az ülésekhez hogy kell rögzíteni az erősítőt illetve a mély sugárzót? A csavaroknak a hely gyárilag megvan minden mazda3-ban (kompatibilisek az ülések) ?

köszönettel
RaveAce

mazda-auto.hu | 2009-06-09 16:55 RaveAce részére

Természetesen van egy szál, ami az erősítő bekapcsolását szolgálja. A jel erősség csökkentésről nincs információnk.

RaveAce | 2009-06-09 16:10

Hamarosan kiderül, hoyg mire jutottak az amcsik. Köszönöm a segítséget.

Az elképzelhető, hogy a BOSE és NON-BOSE fejegység között annyi a különbség, hogy a bose a remote on kimeneten bekapcsolási jelet küld az erősítőnek, illetve a hangszóró kimeneten "halkabb" jelet küld ki?

RaveAce | 2009-06-09 11:17

Azt az üzenetet kaptam, hogy nem egyedi eset náluk, hogy előzőleg letesztelt 6os cdváltó a szállítás után nem működik. Lehet, hogy túlságosan érzékeny a dobálásra, rázkódásra és szétcsúszott benne valami :(.

mazda-auto.hu | 2009-06-08 14:15 RaveAce részére

Meg kell nézni, hogy minden tüskének van-e ellendarabja (aljzat érintkező) a csatlakozóban.

RaveAce | 2009-06-08 13:33

Megnéztem, és nincsen benne lemez. A neten talált módszerrel sikerült hiba kódot kicsikarni belőle.

06 10 és 06 07
Communication Fault és Media Read Fault.

mazda-auto.hu | 2009-06-08 12:18 RaveAce részére

Köszönjük az információkat! Így most már legalább tudjuk, hogy a Mazda3-nál nem problémás az amerikai fejegység (pl. a Hatosnál az).

Meg kellene nézni, hogy egyáltalán benne van-e a 6-os CD tár, bár ha bekapcsolás után (gombnyomás nélkül) a CD in felirat látszik, akkor elvileg van benne lemez. A fejegység modulok közül egyébként a CD-váltókkal sajnos esetenként vannak problémák.

A javításuk sem igazán megoldott. Meg kell nézni, hogy mechanikailag nincs-e deformáció, esetleg beszorult lemez benne. Találkoztunk már olyannal, hogy négyzet, vagy szív alakú reklám-lemez volt megszorulva a tárban.

Esetleg ha nem megy, van CD váltó modulunk (nem MP3).

RaveAce | 2009-06-08 10:26

Tisztelt mazda-auto!

megérkezett a fejegység. Működik a kijelző (klíma, óra stb), a rádió csak páratlan végű adókat fog, de a környezetemben szinte csak ilyen van. ez nem lenne gond.

Egyelőre bose erősítő nélkül néztem meg, így sokkal halkabb az normal "NON BOSE" fejegységnél, de gondolom az erősítőnek nem teljes erősített jelet küld.
Ami viszont problémás, hogy nem tudok CD-t belerakni. a kijelzőn "cd in" felirat látszik, de hiába próbálom a nyílásba tenni a lemezt, nem "szippantja be" a 6-os váltó. Gondoltam, hogy hátha kint benne maradt egy lemez, de nem is ad ki semmit. Tapasztaltak már valaha ilyet? vagy valamit rosszul csinálok?

köszönettel R.Ace

mazda-auto.hu | 2009-06-06 10:32 RaveAce részére

Egy amerikai fejegység nagy eséllyel nem lesz jó, és például a rádió hallgatás biztosan problémás lesz.

RaveAce | 2009-06-05 13:10

Ennyit írt össz-vissz az ebay oldal :

Factory Installed On:
Mazda 3 2005

Player Options:

AM/FM 6-disc in-dash CD changer with integrated Trim panel
Bose sound system (shown on display when radio on) - NOT Compatible with standard, base sound systems
MZ MSRP $1262
Part Numbers and Identifications: BR9A 66 9RX, 14792942

Sajnos az alvázszámot nem tudom kideríteni, mert az USA-ból jön a fejegység.

Az én autóm 2004-es üzembehelyezésű, az alvázszám vége 139541.

Ha pont abba a tartományba esik az alvazszam, azt hogy veszem majd eszre (hogy meg se probaljam kicserelni).

A csatlakozok egyebkent kompatibilisek, vagy atforrasztasra lesz szukseg?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó