2024. December 26. Csütörtök - KARÁCSONY

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-06-09 12:40

Az izzókon kívûl a foncsor-foglalat egység, és egy másik index-világítás kapcsoló kar kell.

rezni | 2006-06-09 12:23

Köszi a segítséget, a mélynyomó bent van, a PDA összeállt. Ködfényszóró elõkészítéshez mit kell még megrendelni az izzókon kívül? Elõre is köszi!

mazda-auto.hu | 2006-06-07 13:27

A tudakozó biztos azonnal megmondja. Nagyon régen beszéltünk vele utoljára, nincs már meg a száma.

flevai | 2006-06-07 09:50

Nincs meg véletlenül a csepeli bontó telefonszáma?

mazda-auto.hu | 2006-06-07 09:13

1. Ezen a linken meg lehet nézni: http://www.autotoys.com/x/cust/product.php?productid=5251&cat=0&page=
2. Bármennyire is úgy néz ki mintha külön lenne a fejegység, ugyanúgy egyben van az elõlap elektronikája a fûtés-szellõzéssel mögötte. Matsushita (technics-panasonic...) gyártmányú a fejegység, de nem gyártanak a hatoshoz többféle kivitelt. 3. Még egy lehetõség van a hangminõség, illetve akár több erõsítõ "normális csatlakozására, amit tegnap nem említettünk (ez lehet, hogy késõbb egy cikket is megér). A Rockford-Fosgate vadonatúj készüléke egy speciális hangprocesszor, amit kifejezetten a "megbonthatatlan" gyári fejegységekhez fejlesztettek ki, óriási HiFi tapasztalatukkal a hátuk mögött. Ez a készülék a magasjelszintû bemenetén kapott jelet "felturbózza" akár a mi kivánságaink szerint, (beépített EQ), és többek között több magas feszültségû vonalkimenetet ad, (intelligens elektronikájával kiküszöbölve az esetleges gyengeségeket a frekvenciamenetben - nyilván az esetleges EQ funkciók elõtt) , ami ideális az erõsítõk számára, illetve jelforrásbemeneti opciót is biztosít. Pontos árat még nem tudunk adni, kb.: 100-120 ezer Forint.

Zsepy | 2006-06-06 20:58

Aha. Megpróbálom rendszerezni a kérdéseimet:
1. Ilyen DIN átalakításról van esetleg képetek?
2. Az én közép konzolomban külön egység ként van beépítve a "rádió", nem lehetséges, hogy aki a mazda beszállítója volt csinál ugyanilyen maszkkal komolyabb cuccot?
3. Egyáltalán milyen tipusú az én fejegységem?
Köszi a válaszokat.

mazda-auto.hu | 2006-06-06 14:59

Egy tipp: Csepel, II. Rákóczi Ferenc út... Ha a bontósok ismerik a gyári árat, akkor nem lesz túl kedvezõ az ajánlatuk. Márpedig általában nagyon tisztában vannak az eredeti árakkal.

flevai | 2006-06-06 13:56

Sajnos nem jártam sikerrel a bontókban, 6-ost még nem nagyon bontanak. Legalábbis ahol én kerestem. Esetleg tudnál ajánlani olyan bontót, ahol több sikerrel járhatok? Ha találok, mennyi a normál ára 1 ilyen rendszernek használtan?

mazda-auto.hu | 2006-06-06 10:10

flevai - Mazda bontó (csak nálunk 3 totálkáros GT volt már)
Zsepy - A gyári hatlemezes CD váltó tudja az MP3-at, de vonalkimenet sajnos továbbra sincs a gyári fejegységekben. Más megoldás a komplett középkonzol DIN méretû fejegység kialakítással, és a fûtés-szellõzés elektronika is OK. Az F/L elõtti hatosokhoz van ilyen, elképzelhetõ, hogy az újhoz is van már, még nem néztünk utána. Nyilván ebbe középkonzolba már bármilyen fejegység beszerelhetõ, mondjuk egy Nakamichi is, amiben 6 lemezes CD váltó van, bár õk nem rombolják a kialakult nimbuszukat (hangminõség) az MP3-mal.

mazda-auto.hu | 2006-06-06 09:59

rezni - Az alap fejegység is elõ van készítve a 6 lemezes gyári CD váló modul fogadására. Külsõ CD váltó alkalmazása esetén, vagy FM modulátoros váltó kell, vagy távirányítós-RCA kimenetes egység kell, plusz ehhez a "Képmegjelenítés..." cikkünkben taglalt hangbemeneti kártya.
A legegyszerûbb az elsõ megoldás, bár a második verzió olcsóbb.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó