2024. November 23. Szombat - Kelemen

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-04-26 08:02

Így van.

Oszi | 2006-04-25 20:39

akkor mindent osszegezve:oda bekotok egy jel atalakitot megy egy megfelelo keresztmetszetu tap kabelt,az erosito bekapcs vezerles meg mehet arra a tapra ami kiszolgalja az aktiv szubot (gyujtaspozitiv).és mar kesz is a mely lada bekotes.Az nekem csak jo hogy atment egy LP szuron mert akkor nekem mar errol nem kell gondoskodnom.Vegulis csak a gyari BOSE helyere rakok egy masik aktiv rendszert ami erosebb.koszi szepen

mazda-auto.hu | 2006-04-25 15:43

Bocsánat! Nem vettük észre a kérdésedet. A szub az aktív. A jelet a Bose központból kapja, de csak a saját erõsítõje erõsíti azt fel. Erre nincs leírásunk, de a villamossági szerelõnk mérései alapján ez egy LP szûrõn átment, hangszórószint erõsségû jel.

Oszi | 2006-04-25 11:00

Azt mar sikerult kideritenem hogy negy szal madzag megy hatra.ebbol az egyik +12V a masik az test.tehat aktiv sub,a masik ketto az valamilyen jel,de milyen?segitsetek letszi.elore is koszonom .

Oszi | 2006-04-24 16:36

Nem lehet ennek utanna nezni valahol?A subwofer az aktiv vagy passziv?csak hangszoro jel megy hatra vagy tap is?

mazda-auto.hu | 2006-04-24 15:52

Igen, bár személy szerint én még nem bizonyosodtam meg errõl.

Oszi | 2006-04-24 15:44

tehat csak melyhangok mennek oda,akkor mar csak a tap-bekotest kell megoldanom,es meg a magnot sem kell kivenni a helyerol?a csattira ra lehet tenni az atalakitot?

mazda-auto.hu | 2006-04-24 15:21

Már aluláteresztõ szûrõn átment, de magas szintû jel megy bele, azaz hangszórójelszint. Magas jelszint fogadására alkalmas Rockford, vagy hangsz.jel-RCA átalakító kell hozzá.

Oszi | 2006-04-24 12:38

mazda 6 kombi gt van bose hifivel.kerdesem a kovetkezo.a potkerekbe szerelt subwoofer jelet hasznalhatom erositohoz?rockfort erosito ,lada beszereles.

Lounge | 2006-04-07 12:01

Köszi, szépen a gyors választ!

Szabolcs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó