2024. November 23. Szombat - Kelemen

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-02-22 15:10

Össze lehet hozni, és a kép is élvezhetõ minõségû.

tutu | 2006-02-22 10:41

Sziasztok!
Szeretnék egy témában tisztán látni: adott egy mazda 6, gyári navi + Bose.
Mivel a gyári DVD csak navi-ra alkalmas, ezért beszereltetnék egy divx-es lejátszót a kesztyûtartóba.Összelehet hozni ezt a navi képernyõjével, és a Bose-val ? Látott ilyet mûködni valaki? Ha igen, így a navis képernyõ felbontása mekkora ( élvezhetõ még)?

mazda-auto.hu | 2006-02-16 15:17

Az ellenálláshálózat közvetlenül a kormányban van. Talán egy hét múlva már többet tudunk mondani a vezetékrõl és az impulzus megoldásáról is. Az említett AUX-IN megoldást már mi is nézegettük, tényleg jobb mint az FM modulátor és szinte minden típusunkba jó, viszont kicsit többe kerül annál, mire ideér. Ha lesz rá konkrét igény azonnal rendelünk, de lehet, hogy még hamarabb.

sipi | 2006-02-16 14:45

Úgy látszik egy srófra jár az agyunk. Ez a vészötletem, de ehhez már pontosabb információkra lett volna szükségem. Ugyanis, amennyiben a kormánykapcsoló ellenálláshálózata a készülékben van, nem a kormányban, akkor a kapcsolók csatlakozási pontjai hozzáférhetõk és relézni lehetne. Kis távolság, vezeték nem szól bele az ellenállás értékébe. Egyszrû reed relés elektronika jó lehet a célra, de. A némításhoz 1 db impulzus kell, tartós "gombnyomásra" nem tudom hogyan reagálna a hifi, lehet, hogy zavart okozna.
Viszont, ha az ellenállás sor a kormányban van, akkor komoly gondot okozhat a vezeték ellenállása, illetve zavarérzékenysége, fõleg a bluethooth miatt. Én eddig jutottam, próbálkozásra sajnos nincs lehetõségem.

Más. Szóba került itt a DVD lejátszó hangjának az erõsítõre kötése, ree kész elektronika van külföldön. Azt csinálják, hogy a magnó bemenetet kiépítik egy kiegészítõ elektronikával és ahhoz csatlakoztatják mint AUX bemenethez. Így DVD, iPod, stb csatlakoztatható és a gyári gombokkal választható ki a mûsorforrás. A http://forum.mazda6tech.com leírást is ad hozzá.

sipi

mazda-auto.hu | 2006-02-16 13:51

"Õk" is azt mondják, hogy nincs bekötve a némító pont. Az általuk lerajzolt csatlakozó, nem egyezik meg az új 3-asok csatlakozójával, viszont ugyanolyan mint a Mazda6-é.(lehet, hogy az elsõ hármasoké még ilyen volt) A 6-nál tényleg az L pont a némítás. Közben kitaláltuk a megoldást, a jövõ héten amennyiben lesz rá idõ teszteljük. Megpróbáljuk reprodukálni a kormánykapcsoló jelét+ egy relé, és lesz némítás, mute felírattal együtt.

sipi | 2006-02-16 10:37

Köszönöm a nehézségek ellenére mégis gyors választ. Én is próbálkoztam utána nézni a dolgoknak és a következõket találtam. M3 mute: a www.mazda3forums.com olvasói levelei szerint van lehetõség rá, erre kellene megerõsítés mielött szétbontom a konzolt. Csatlakozó bekötést is mutatnak hozzá. Létezik ez? M6 mute: sajnos sehol nem találtam utalást arra, hogy miért nem írja ki a konzolon a "MUTE" jelzést, amikor a kihangosító némítja az audiót. Ennek mi lehet az oka?
Köszönöm.
sipi

mazda-auto.hu | 2006-02-14 11:53

Sipi - A szerelési utasításokban semmi utalás nincs, egy esetleges "némító" vezetékre, és egy 3-ason meg is néztük, nincs nyoma gyárilag elõkészített némítási lehetõségnek. A kormányon lévõ mute gomb vezetékeire rácsatlakozni pedig gyakorlatilag lehetetlen, az azon futó jel mivoltából kifolyólag.

mazda-auto.hu | 2006-02-10 12:08

Még nincs.

Oszi | 2006-02-10 11:40

Hello!
Magyar térképrõl még nincs hir?

mazda-auto.hu | 2006-02-10 08:17

Még egy kis türelmet kérünk, annak idején nem jól lettünk beléptetve, ezt korrigálják most. (talán hétfõ)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó