2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


t.peter | 2010-10-05 10:52

Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne egy teljes motor felújítás egy RX8-asra (170 kW-os motor) vonatkozóan és mit tartalmazna ez? (most vettem egyet használtan és inkább kicserélném rajta amit ki kell ) Szeretném rajta elvégezni az első fázist is a háromból. Valamint érdekelne hogy a másik két fázis mennyibe fájna nekem. Köszi a válaszokat!

zzoltan | 2010-09-30 09:03 mazda-auto.hu részére

Ez a legjobb hír a héten, hogy bruttó :)

mazda-auto.hu | 2010-09-30 08:16 zzoltan részére

Rendben. Bruttó árak.

zzoltan | 2010-09-29 15:10 Kata részére

Én az égőcsere miatt szét szoktam szedni z egész kocsit. :) És közben letakarítok minden egyes kiszerelt alkatrészt. :)

zzoltan | 2010-09-29 15:08 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!
Mindenképp az újabb olajszűrőt szeretném majd.
MES kártya nem lett kiállítva, elfelejtettük. :) A korábbi pedig júliusban lejárt.
Az árak netto vagy brutto?
Majd akkor ha letekertem a 2000km-t, jelentkezem időpont egyeztetésre.

Kata | 2010-09-29 13:16 zzoltan részére

Az egy magasabb nehezsegi fokozat :)Eloszor azt fogom megkerdezni, hogy mi is a gyujtotrafo. A gyertyak problemajaig es cserejeig jutottam, megy a kistavok balheja is, kezdem erteni a fogyasztas es fordulatszam osszegfuggest, az olajutantoltest.Ja, es hogy nem kell szetszedni az egesz kocsit az egocsere miatt.:) Kivalo ez a forum, nagyon korrekt, ertheto valaszokat, magyarazatokat lehet itt olvasni.

mazda-auto.hu | 2010-09-29 12:39 zzoltan részére

Elvileg akkor csak ez a két olajcsere marad.
- Mobil-1 0w-30 3240,-/liter, olajszűrő a "kicsi" 2649,-Ft , vagy az újabb Renesis-é nagyobb kapacitással és megkerülő nyitás nyomásértékkel 3134,-Ft, váltóolaj 1,75-1,8L x 3000,-Ft, illetve munkadíj 8250,-, esetleg MES (4875), ha a korábbi kártya már nem érvényes. Nem emlékszem mi állítottuk-e ki (ekkor érvényes), vagy korábban volt.

zzoltan | 2010-09-29 10:08 Kata részére

Van mit, mert tényleg jó sok gomb van. :)
Azért arra kíváncsi leszek, amikor felteszed a kérdést, hogy a gyújtótrafók cseréjéhez milyen kulcsok kellenek. :)
Anno már Lenin meg anyám is megmondta: tanulni, tanulni, tanulni. :)

Kata | 2010-09-29 09:35 zzoltan részére

Na, ezt is megjegyzem magamnak. :) Es meg hany ilyen gombot talalhatok... Eddig csak a hasznalattal kapcsolatos es technikai sajatossagokig jutottam. Bevallom neha a felet nem ertem, amit itt irtok. (a roviditesek es szleng eleve kizartak) Tanulok, tanulok...

zzoltan | 2010-09-29 09:32 Kata részére

Kornél már csak ilyen távgyógyító, kézrátétellel. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó