2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 10:32 fagyu részére

 Az olajfolyásra látatlanul bármit is mondani, csak találgatás lenne.

 1. Búra bruttó 3.75.-Ft

2. Szellőző dogó, szerepe van, és bruttó 573.-Ft/db, ajtónként 3 db.

3. Van az ajtón kárpit, bruttó 35.270.-Ft + a patentok.

Rendeléshez alvázszám szükséges.

Csabi | 2015-07-16 22:34

 Üdvözlöm!

 

Sajnos nem tudok elmenni szó nélkül mellette. Az idén azt tapasztaltam a 2004-es dízel 3-asomnál, hogy nem hűt eléggé a klíma. Elvittem szerelőhöz és az interneten olvasottak alapján a szárítószűrőt bizony cserélni kell alapon, elkezdték intézni a beszerzést. Minden beszállítónál volt egy fajta típus. Mivel az autóban még sosem volt cserélve, így nem lehetett tudni, hogy milyen típus való bele. 10.000 alatt volt a szűrő. Egyik kollégám egy olasz gyártójú autójánál (talán a km óra függőleges állását onnan vette át a Mazda, nagyon helyesen) talán 4000 Ft-ért kapott hozzá. Nos kiderült, hogy a megrendelt szűrő bizony nem jó. Vékonyabb, a kivezetések egyáltalán nem olyanok. Pedig Mazda 3-ashoz ilyet írtak mindenhol. Mivel tudjuk, hogy a motor megegyezik több típusú autóéval, így az amerikai autónál is hasonló lehet. Nos, az valamivel több, mint 10.000 Ft. De annak is teljesen más a kivezetése. Abból lehetne mókolni valamit, de nem éri meg. Így - miután megtudtam, hogy a bele való gyári mennyibe kerül, letettem a cseréről. A 13x-os árat rendkívül, iszonyúan, irreálisan soknak tartom. Közben a klíma hűtőt cserélni kellett, mert szétmálott, mint a papír. A kapilláris csövet is tisztítani kellett, mert fekete sár volt rajta, valószínűleg a kompresszor miatt. Most jobban hűt, mérföldekkel. De a szűrő roppant mód idegesít. Mivel tud többet a másik gyártójú autókban használtnál? Előre is köszönöm!

Üdvözlettel:

Csabi 

 

fagyu | 2015-07-16 15:13 fagyu részére

Kedves Mindenki!

 

Mivel olajfolyás-problémámra nem érkezett ötlet, így folytatnám egy-két alkatrész problémával...

 

1.: Hiányzik a rendszámtábla világítás. Pontosabban megvilágítás az van, mert kettő lámpabura fel van fogatva és úgy néz ki, mintha csak egy takaróelem hiányozna.

Mennyibe kerül egy gyári a sedan kivitelhet (2005, 1.6 CD110 TE) ill érdemes-e bontottban gondolkodni?

 

2.: Az összes ajtó alján 3-3 kis rés van kialakítva, de csak a bal első "lyukaiban" van valamiféle szögletes müanyag dugó, amiknek a tetején gumi lapka (membrán?) van.

Egyáltalán szükség van-e ezekre és vajon mennyibe kerülhetnek?

 

3.: Sajnos nem tudom, hogy a gyári sedan csomagtartója milyen, de az enyémnek nincs burkolat (úgy mond) a plafonján és csomagtér világítás sincs. Lehet, hogy ez a TE-s, leggyengébb felszereltség miatt van?

 

Válaszokat és az infókat előre is köszönöm!

 

kreystonpool | 2015-07-16 12:23

Üdv. Lenne egy 3-4 hete vásárolt Mazda 3 1.4 te 2004.decemberi auto fő próblémája annyi,hogy ha bekapcsoljuk a klímát mindegyik fokozatban tűz forróságot nyom ki magából időszaktól függetlenül és nem tudjuk mi lehet a próblémája és 15 fokra van állítva..Ebben tudnának/tudnátok valami ötletet adni,hogy mi lehet a próblémája?

viktore | 2015-07-16 10:34

ugy tunik, hogy eleg altalanos problema a klima ki-be kapcsolasa a ventilator fokozatszabalyzo erintkezesi hibaja miatt, 04-05-os manualis klimas modelleken

 

a lenti linken van egy leiras a javitasrol lepesrol-lepesre (igaz angolul, de tobb mint a semmi)

 

http://www.mazda3forums.com/showthread.php?t=636273

ungyi | 2015-07-14 13:24

Köszönöm, jelentkeztem a Garai mazda email címre.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 12:20 ungyi részére

 Mint márkaszerviz csak azt mondhatom, hogy mind az oldal, mind a függönylégzsák cserés. Sőt a légzsákvezérlő is. Hivatalosan még a bontók se adhatnak el bontott légzsákot. Az oldallégzsák ráadásul csak az ülés háttámlájával együtt rendelhető.

Kellene egy privát e-mail címet küldeni a garai@mazda-auto.hu címre, és majd ott beszélünk.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 12:13 kovpeti000 részére

 Kollégám is próbálta lekérni, de valamiért nem ismeri fel a rendszer.

 

ungyi | 2015-07-13 19:42

Azt olvastam egy portálon, hogy a baleset után a szükséges cserék után sok autónál működőképes a szenzor, de van ahol nem, mert rögzyti az ütközés tényét és nem engedi törölni, a főegység viszont piszok drága. A 2010-s Mazda 3. 1.6-os sedánom melyik csoportba tartozik? Kell egy új vezérlőegységet venni, ami állítólag nagyon drága? Vagy ennél a márkánál nem kell? Köszönöm szépen.

ungyi | 2015-07-13 18:59

Heló Mazda Auto. A baloldali függüny és a bal első ülés lőtt ki. Hogyan történik ennek az "ujratöltése", mert halvány fogalmam sincs. Ujakat kell berakni,de hogyan zajlik ez?. A zárat még nem tudom, meg kell nézni a kárszakértőnek. Köszön, légy kedves mondj valamit a légzsákok cseréjéről, hogyan történik és ki csinálhatja. Köszönöm szépen!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó