2024. December 29. - Tamás
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Új Mazda RX-7 Az esély növekszik.
Új Titánok.
Mazda logó történelem.
Szuperkönnyű Mazda MX-5 részletek.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Csabi | 2015-07-16 22:34
Üdvözlöm!
Sajnos nem tudok elmenni szó nélkül mellette. Az idén azt tapasztaltam a 2004-es dízel 3-asomnál, hogy nem hűt eléggé a klíma. Elvittem szerelőhöz és az interneten olvasottak alapján a szárítószűrőt bizony cserélni kell alapon, elkezdték intézni a beszerzést. Minden beszállítónál volt egy fajta típus. Mivel az autóban még sosem volt cserélve, így nem lehetett tudni, hogy milyen típus való bele. 10.000 alatt volt a szűrő. Egyik kollégám egy olasz gyártójú autójánál (talán a km óra függőleges állását onnan vette át a Mazda, nagyon helyesen) talán 4000 Ft-ért kapott hozzá. Nos kiderült, hogy a megrendelt szűrő bizony nem jó. Vékonyabb, a kivezetések egyáltalán nem olyanok. Pedig Mazda 3-ashoz ilyet írtak mindenhol. Mivel tudjuk, hogy a motor megegyezik több típusú autóéval, így az amerikai autónál is hasonló lehet. Nos, az valamivel több, mint 10.000 Ft. De annak is teljesen más a kivezetése. Abból lehetne mókolni valamit, de nem éri meg. Így - miután megtudtam, hogy a bele való gyári mennyibe kerül, letettem a cseréről. A 13x-os árat rendkívül, iszonyúan, irreálisan soknak tartom. Közben a klíma hűtőt cserélni kellett, mert szétmálott, mint a papír. A kapilláris csövet is tisztítani kellett, mert fekete sár volt rajta, valószínűleg a kompresszor miatt. Most jobban hűt, mérföldekkel. De a szűrő roppant mód idegesít. Mivel tud többet a másik gyártójú autókban használtnál? Előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
Csabi
fagyu | 2015-07-16 15:13 fagyu részére
Kedves Mindenki!
Mivel olajfolyás-problémámra nem érkezett ötlet, így folytatnám egy-két alkatrész problémával...
1.: Hiányzik a rendszámtábla világítás. Pontosabban megvilágítás az van, mert kettő lámpabura fel van fogatva és úgy néz ki, mintha csak egy takaróelem hiányozna.
Mennyibe kerül egy gyári a sedan kivitelhet (2005, 1.6 CD110 TE) ill érdemes-e bontottban gondolkodni?
2.: Az összes ajtó alján 3-3 kis rés van kialakítva, de csak a bal első "lyukaiban" van valamiféle szögletes müanyag dugó, amiknek a tetején gumi lapka (membrán?) van.
Egyáltalán szükség van-e ezekre és vajon mennyibe kerülhetnek?
3.: Sajnos nem tudom, hogy a gyári sedan csomagtartója milyen, de az enyémnek nincs burkolat (úgy mond) a plafonján és csomagtér világítás sincs. Lehet, hogy ez a TE-s, leggyengébb felszereltség miatt van?
Válaszokat és az infókat előre is köszönöm!
kreystonpool | 2015-07-16 12:23
viktore | 2015-07-16 10:34
ugy tunik, hogy eleg altalanos problema a klima ki-be kapcsolasa a ventilator fokozatszabalyzo erintkezesi hibaja miatt, 04-05-os manualis klimas modelleken
a lenti linken van egy leiras a javitasrol lepesrol-lepesre (igaz angolul, de tobb mint a semmi)
http://www.mazda3forums.com/showthread.php?t=636273
ungyi | 2015-07-14 13:24
Köszönöm, jelentkeztem a Garai mazda email címre.
mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 12:20 ungyi részére
Mint márkaszerviz csak azt mondhatom, hogy mind az oldal, mind a függönylégzsák cserés. Sőt a légzsákvezérlő is. Hivatalosan még a bontók se adhatnak el bontott légzsákot. Az oldallégzsák ráadásul csak az ülés háttámlájával együtt rendelhető.
Kellene egy privát e-mail címet küldeni a garai@mazda-auto.hu címre, és majd ott beszélünk.
mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 12:13 kovpeti000 részére
Kollégám is próbálta lekérni, de valamiért nem ismeri fel a rendszer.
ungyi | 2015-07-13 19:42
Azt olvastam egy portálon, hogy a baleset után a szükséges cserék után sok autónál működőképes a szenzor, de van ahol nem, mert rögzyti az ütközés tényét és nem engedi törölni, a főegység viszont piszok drága. A 2010-s Mazda 3. 1.6-os sedánom melyik csoportba tartozik? Kell egy új vezérlőegységet venni, ami állítólag nagyon drága? Vagy ennél a márkánál nem kell? Köszönöm szépen.
ungyi | 2015-07-13 18:59
Heló Mazda Auto. A baloldali függüny és a bal első ülés lőtt ki. Hogyan történik ennek az "ujratöltése", mert halvány fogalmam sincs. Ujakat kell berakni,de hogyan zajlik ez?. A zárat még nem tudom, meg kell nézni a kárszakértőnek. Köszön, légy kedves mondj valamit a légzsákok cseréjéről, hogyan történik és ki csinálhatja. Köszönöm szépen!!
kovpeti000 | 2015-07-13 16:15 mazda-auto.hu2 részére
Utánanéztem, és ez az alvázszám. Mi lehet a probléma?