2025. Április 25. Péntek - Márk

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szviktor87 | 2012-09-30 10:10 ricsmond részére

Ricsmond! Elég sok fórumot végigböngésztem, mazdásokat, fordosokat(mert ugye köztudott hogy ezek az autók mazda-ford közös konsernek, mondjuk hogy konkrétan a váltó az maza vagy ford azt nem tudom), és sok olyan hozzászólást olvastam hogy kihozták az új autót, és mar rögtön ilyen volt, visszavitték a szervízbe, és azt a választ kapták hogy ez ilyen! Én azért nem gondolom hogy a hajtásban lenne gond, mert egyrészről 100000 km alatt nem lenne szabad hogy bármi is igy kikopjon a hajtásban, a masik pedig az, hogy ha tempósan váltok, terhelés alatt váltok, jobban kihuzatom, és eltudok ugy váltani hogy a fordulat nem esik 2000 alá, akkor nagyon szépen el lehet vele váltani.Csak akkor van gond amikor nem huzatom ki,lassan váltok, akkor hallom ezt a hangot, de akkor sem mindig.

ungyi | 2012-09-29 10:13 Flingel részére

Szia.Engem is érdekelne priviben a szervíz neve és címe!Köszönöm! bali.i@upcmail.hu

ricsmond | 2012-09-28 20:20 szviktor87 részére

Viktor! nálam ugyanez a gond. Nekem az elözö hondám is csinálta. ha csusztatod a kuplungot nem kattanik. valami a hajtásba lehet. talán féltengely...

Endrus | 2012-09-27 21:11 Flingel részére

Szia! Privátban érdekelne az ajánlott szervíz elérhetősége, mert a "mester" nálam is kiesett a pixisből. Köszi! endrus7(kukac)freemail.hu

Flingel | 2012-09-27 19:57 szviktor87 részére

Hello! Én azt vettem észre, hogy határozottabban (hirtelenebbül) kapcsol össze, mint pl. egy VW Golf. Egy hete vezettem egy Borát (ami ugye nem a legsikerültebb terméke a VW-nek), és élmény volt a kuplung. Lágyabb, elnyújtottabb a kapcsolás. A Mazdáé hirtelenebb... legalábbis én ezt vettem észre. Tompa kattanó, csattanó hang nálam nem jelentkezett. Ennek nézz utána szerintem. :) Üdv!

szviktor87 | 2012-09-27 19:23

Tisztelt Mazda Szervíz, ill. mazdás kollegák! Nekem a kuplunggal kapcsolatban lenne egy kerdesem.Lehet hogy hülyeseget kerdezek es minden mazda3 kuplung ilyen:), de nekem kicsit furcsa. Van a kuplungnak egy pontja ahol ha nem engedem fel nagyon ovatosan a pedalt, nem figyelek nagyon oda, akkor egy tompa koppano,csattano hangot lehet hallani a motor felöl, es az egesz auto \"rant\"egyet. Mintha a kuplung csak azon a bizonyos ponton oldani ki hirtelen, nagyon kis uton. Emiatt pl nagyon nehez az autoval szepen szinkronizalni a valtasokat!Főleg 1-2-3 fokozatban, rángat, bólogat az autó, ha nem találom el pontosan azt a tökletes összhangot. Nekem ez azért fure, mert a mazda előtt főleg vw konsernes autókat vezettem ,és azokkal sokkal egyszerűbb volt a váltás.Egyébként a kuplungpedál kb középen fog, nem nagyon fent, tehát sztem még nem kopottak a tárcsák(100000 km). Mas is tapasztalt mar hasonlokat, vagy csak en vagyon nagyon szörszalhasogato:) Válaszokat előre is köszönettel!

vbbalazs | 2012-09-27 18:09 Flingel részére

Szia. Köszönöm a visszajelzést. Nálam ugyan ez volt, nálunk a Mazdában nézték, hallgatták majd arra jutottak, hogy valahonnan az erőátviteli rendszer felől jön a hang, de amíg nincs nagyobb problémám vele ne bontsuk meg. Üdv. További jó mazdázást Neked és Mindenkinek, na meg a mazda-auto.hu-nak. :)

Flingel | 2012-09-27 15:06 Flingel részére

jaj, bocs, még annyit: Kipróbálhattam egy rövid kör erejéig az udvarban álló 2db ugyanolyan 3-ast, az egyikben nem volt zaj, de abban csak 48e km volt, a másikban halványan igen. Abban 110e volt.. szóval érted... összehasonlíthattam.. ezt külön köszönöm nekik! Ha érdekel priviben megírom melyik szerviz volt. Örülök, hogy találtam a fővárosban is olyan szervizt, mint Békéscsabán az Expanzió! :) A szolgáltatás színvonala, az ügyfélközpontúság fogja életben tartani ezeket a szervizeket!

Flingel | 2012-09-27 15:03 vbbalazs részére

Szia! Szerencsére NEM KELLETT kicselélni. A cicergés valószínűleg a kuplung felől jön (talán kinyomócsapágy), de az egyik fővárosi Mazda márkaszervíz(valóban) szakembere szerint nincs értelme megbontani. Amíg a tárcsa bírja (márpedig bírja sokáig) addig felesleges venni újat. (de ha akarom, lehet). A GYÁRI kuplungra HARMAD annyi árat mondott, mint a Mazda Mester... És a Mesternek sajnos nem ez az első hibája nálam... Sajnálom, de ez van. :( Üdv.: Flingel

Flingel | 2012-09-27 14:58 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Közben kiderült: A Mazda 3-asomban a SACHS a gyári kuplung gyártója! És jóval olcsóbb, mint amennyit mondtak nekem... Köszönöm szépen a Mazda-auto.hu szakértőjének az eddigiekben nyújtott segítséget! Tisztelettel: Flingel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó