2025. Április 25. Péntek - Márk

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-09-25 13:48 ricsmond részére

Arra van esély, hogy kiírja, melyik légzsák rendszerében van hiba. A Mazda diagnosztikai rendszerrel mérhető az egyes légzsák rendszerek ellenállása, így valamivel könnyebben megtalálható a hiba oka.

ricsmond | 2012-09-25 13:41

Kézi OBD olvasó kiírja?

mazda-auto.hu | 2012-09-25 11:24 ricsmond részére

Előbb tudni kellene mi okozza a rendszer hibajelzését.

ricsmond | 2012-09-24 19:58

Sziasztok! azt szeretném megtudni hogy szervízbe mennyibe kerül hogy a légzsák lámpámat elaltassák? gondolom csak hivaltalos márkaszervíz tudja kiszűrni a hibát. mi ennek a kb ára?

mazda-auto.hu | 2012-09-24 09:55 apostas részére

Először azt kellene kideríteni, hogy motor valamilyen alkatrészének van gondja, vagy esetleg időszakos átfogó áramköri probléma áll fenn. Diagnosztika.

mazda-auto.hu | 2012-09-24 09:17 Flingel részére

Nemrégen adtunk el egy oktatóautó (!!!) Mazda3 1,6i-hez egy új gyári kuplung szettet. Még az eredeti van az autóban 300000 km-nél. Lehet, hogy az említett két cég egyike a gyártó, de akár más is lehet a minőségi követelmény a gyár szemszögéből.

apostas | 2012-09-23 09:39 ricsmond részére

Üdv Ricsmond! Be kell tanítani az ablakokat minden akku lemerülés,levétel után. Következőképpen: alapállapot összes ablak felhúzva, utána minden ablakot külön külön egyesével saját oldalán folyamatosan nyomva lehúzod teljesen,majd vissza.Ezt megteszed négyszer. Aztán már tudod a driver oldalról is irányítani. Remélem segítettem. apostas

apostas | 2012-09-23 09:28

Sziasztok fórumozók, mazda-auto! Segítséget kérnék,ötletet,esetleg ha valaki halott már ilyen hiba jelenségről. Nem tudom az okát, összefüggését,de tavaly télen és tavasszal illetve most egy hete a mazda 3 1,6 cdte mindegy hogy reggel,este,hideg,meleg motornál,mindegy milyen fordulaton megyek, egyszerűen elveszi a gyújtást, teljesen leáll a motor.Csak úgy lehet újraindulni vele, ha a kulcsot 0 állapotba teszem,nem lehet alacsony sebességből vissza pöccinteni,sem készenlétből,csak ha teljesen 0 kulcs állásba van. De viszont mindig újra indul elsőre.Ez a probléma több okból is kellemetlen, mert ugye ne álljon le a motor,előzésnél kellemetlen,mert kielőzők és a motor azt mondja és (most pihenek),na meg elmegy a szervó, amikor én megyek nem érdekel, de a gyerekkel egy kicsit izgulok. Nem történt semmilyen változtatás az autón! Egész nyáron egyszer fordult elő.Most meg van nap hogy 10 szer is,van úgy hogy egymás után többször is, van úgy hogy 20 km en keresztül egyszer sem. Köszönöm a segítséget esetleg ötletet,irány mutatást. apostas

vbbalazs | 2012-09-21 15:56 Flingel részére

Még egy kérésem lehetne? Ha meg lesz a csere beszámolnál, hogy az alap probléma megoldódott-e? Előre is köszönöm.

jozseff | 2012-09-21 15:11 ricsmond részére

nekem 2010-es mazda3 van. ha 10 liter alatt tankolok "0"-ra, akkor előfordul az ilyesmi. a tank 55 literes, de mikor "0"-t mutat, akkor még van benne szűk 10 liter tartalék

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó