2025. Március 1. Szombat - Albin

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vbbalazs | 2012-09-20 18:22 Flingel részére

Csere lesz belőle? vagy már meg is volt?

Flingel | 2012-09-20 18:07 vbbalazs részére

Hello! Kuplung volt. Először sóderra gyanakodtunk, mert jobban megvizsgálva hogy-hogy nem a motortartó bak közé szorultak a kavicsok. De a jelenség nem szűnt meg. Aztán abba az irányba mentünk el,hogy az erőátviteli lánc összekapcsolásakor hallatszik, ill. terhelésváltáskor -ráadáskor. Szóval a gázpedál és a műszerfal csak közvetítette a nyekkenéseket, ciccenést. A kuplung fogott nagyon fenn már. Mondtam a Mesternek, hogy apukám ennyi idős Renault-jába újonnan is így fenn fogott, erre mondta,hogy de ez Mazda. Ennek középen kell fognia, ha jó. :) Ennyi röviden. :) Üdv.: Flingel

vbbalazs | 2012-09-19 14:46 Flingel részére

Köszönöm. Kíváncsi vagyok az eredményre. :)

ungyi | 2012-09-19 09:11 mazda-auto.hu részére

Bocsánat, én voltam figyelmetlen.Valóban a 24 hónap már a CarGaranti-ami a plusz két évet és a 150 ezer km-t jelöli, tehát a garanciával minden rendben!

Flingel | 2012-09-19 07:17 ricsmond részére

Szerintem nem egyről beszélünk. Amit én hallok az igazából fülre olyan, mintha a bowden maga nyöszögne a középkonzol háta mögött. DE érdekes módon, csak összekapcsolt erőátvitelnél hallom, MIDNEN fokozatban. Nem is a sebesség a lényeg, hanem az, hogy az első mondjuk 2 centin, ahogy lenyomom a pedált nyiszeg, ciceg. Biztosan nem féltengely, és a gumibakok is OK. :)

Flingel | 2012-09-19 07:15 vbbalazs részére

Ez természetes. Holnap megyek a Mazda Mesterhez, meglátjuk, ő mit mond. :)

ungyi | 2012-09-18 17:51 mazda-auto.hu részére

Most néztem a szerződést, melyben az áll a 2011.április 21-én vásárolt új gépkocsimra: JÓTÁLLÁSI IDŐ 24 HÓNAP, az pedig két év. Rendben van ez így-szerintem valami nem oké? Mit gondol?

ricsmond | 2012-09-18 16:40

Hopp. az enyémnél is fennáll ez.De én föleg 1-2be hallom, és ha csusztatom a kuplungot akkor nem. nagy terhelésváltásnál. Én már nézettem szerelővel nekem féltengely-t mondott. alánéztem én is. és a féltengely tengelye lötyög a faszi kézzel tudta mozgatni.Azt mondta hogy azért csak 1-2be hallom mert akkor van a legnagyobb terhelésben a motor.3-4-5be már van nyomaték lendület stb. Lehet hogy ez típushiba? de ha a tiédbe 70ezer van akkor ez siralmas az enyémbe 170ezer van :D

vbbalazs | 2012-09-18 16:31 Flingel részére

Szia. Ha valami kiderül azt ha megosztanád velem/velünk megköszönném. Ugyanis nálam is hasonló probléma merült fel és a mazda szervízben nem találták a zaj forrását. Üdv.: vbbalazs

Flingel | 2012-09-18 14:44 mazda-auto.hu részére

A motortartó bakokat megnéztük szervízben, teljesen jók, a motor áll mint a cövek, kézzel nem lehet még ránehezedve se mozdítani. Olyan a jelenség, mintha a bowden mozgásával függne össze, de csakis terhelés alatt. Csináltam olyat is, hogy sebességben kinyomtam a kuplungot, majd vissza, de akkor nem csinál ilyet. Csak és kizárólag gázpedál érintésére. Köszönöm a segítséget, mert jól tudom hogy nehéz így látatlanba diagnosztizálni. :) Csütörtökön Mazda Mester lesz belőle.. kíváncsi leszek az ő véleményére. Üdv.: Flingel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó