2025. Január 12. - Ernő

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Flingel | 2012-09-20 18:07 vbbalazs részére

Hello! Kuplung volt. Először sóderra gyanakodtunk, mert jobban megvizsgálva hogy-hogy nem a motortartó bak közé szorultak a kavicsok. De a jelenség nem szűnt meg. Aztán abba az irányba mentünk el,hogy az erőátviteli lánc összekapcsolásakor hallatszik, ill. terhelésváltáskor -ráadáskor. Szóval a gázpedál és a műszerfal csak közvetítette a nyekkenéseket, ciccenést. A kuplung fogott nagyon fenn már. Mondtam a Mesternek, hogy apukám ennyi idős Renault-jába újonnan is így fenn fogott, erre mondta,hogy de ez Mazda. Ennek középen kell fognia, ha jó. :) Ennyi röviden. :) Üdv.: Flingel

vbbalazs | 2012-09-19 14:46 Flingel részére

Köszönöm. Kíváncsi vagyok az eredményre. :)

ungyi | 2012-09-19 09:11 mazda-auto.hu részére

Bocsánat, én voltam figyelmetlen.Valóban a 24 hónap már a CarGaranti-ami a plusz két évet és a 150 ezer km-t jelöli, tehát a garanciával minden rendben!

Flingel | 2012-09-19 07:17 ricsmond részére

Szerintem nem egyről beszélünk. Amit én hallok az igazából fülre olyan, mintha a bowden maga nyöszögne a középkonzol háta mögött. DE érdekes módon, csak összekapcsolt erőátvitelnél hallom, MIDNEN fokozatban. Nem is a sebesség a lényeg, hanem az, hogy az első mondjuk 2 centin, ahogy lenyomom a pedált nyiszeg, ciceg. Biztosan nem féltengely, és a gumibakok is OK. :)

Flingel | 2012-09-19 07:15 vbbalazs részére

Ez természetes. Holnap megyek a Mazda Mesterhez, meglátjuk, ő mit mond. :)

ungyi | 2012-09-18 17:51 mazda-auto.hu részére

Most néztem a szerződést, melyben az áll a 2011.április 21-én vásárolt új gépkocsimra: JÓTÁLLÁSI IDŐ 24 HÓNAP, az pedig két év. Rendben van ez így-szerintem valami nem oké? Mit gondol?

ricsmond | 2012-09-18 16:40

Hopp. az enyémnél is fennáll ez.De én föleg 1-2be hallom, és ha csusztatom a kuplungot akkor nem. nagy terhelésváltásnál. Én már nézettem szerelővel nekem féltengely-t mondott. alánéztem én is. és a féltengely tengelye lötyög a faszi kézzel tudta mozgatni.Azt mondta hogy azért csak 1-2be hallom mert akkor van a legnagyobb terhelésben a motor.3-4-5be már van nyomaték lendület stb. Lehet hogy ez típushiba? de ha a tiédbe 70ezer van akkor ez siralmas az enyémbe 170ezer van :D

vbbalazs | 2012-09-18 16:31 Flingel részére

Szia. Ha valami kiderül azt ha megosztanád velem/velünk megköszönném. Ugyanis nálam is hasonló probléma merült fel és a mazda szervízben nem találták a zaj forrását. Üdv.: vbbalazs

Flingel | 2012-09-18 14:44 mazda-auto.hu részére

A motortartó bakokat megnéztük szervízben, teljesen jók, a motor áll mint a cövek, kézzel nem lehet még ránehezedve se mozdítani. Olyan a jelenség, mintha a bowden mozgásával függne össze, de csakis terhelés alatt. Csináltam olyat is, hogy sebességben kinyomtam a kuplungot, majd vissza, de akkor nem csinál ilyet. Csak és kizárólag gázpedál érintésére. Köszönöm a segítséget, mert jól tudom hogy nehéz így látatlanba diagnosztizálni. :) Csütörtökön Mazda Mester lesz belőle.. kíváncsi leszek az ő véleményére. Üdv.: Flingel

mazda-auto.hu | 2012-09-18 14:21 ricsmond részére

Rendben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó