2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-09-21 09:00

Nem, amire mi gondoltunk, annak nincs meg a torlónyomást kihasználó karbon bevezetõ háza. Az általad nézett drágább kivitel nagyjából 180000Ft lenne, mire ideér Japánból. A direkt szûrõ beszerelése esetén a légmennyiségmérõ vagy az esetleges olajfogyasztás probléma csak garancián kívüli kérdés marad.

Pelikán | 2007-09-20 17:22

Mazda3 Sport-hoz szeretnék csomagtér tálcát. Hol érdemes ilyet venni, és mennyiért?
A másik, hogy a csomagtérben látok lefedett rögzítési pontokat. Oda lehetne fülecskéket becsavarozni? Lehet olyat kapni hozzá?

orion | 2007-09-20 16:28

Ez a "hideg levegõs szívóház + légszûrõ" 75eFt-ért az itt:
http://www.autoexe.co.jp/english/car/Axela(BK)/mbk959.jpg
látható "RAM Air Intake System" lenne ami MBK959 cikkszám alatt fut? Ha mégsem, megmondanátok ennek az árát is? És az elõzõ hozzászólásomból marad a kérdés, hogy direktszûrõ-kipufogó tuning után elvész-e a garancia (ha Ti szerelitek be, persze)

mazda-auto.hu | 2007-09-20 11:55

Úgynevezett hideg levegõs szívóház és légszûrõ kb.75000,-(AutoExe). Kipufogó dob kb.:180e Ft. Ezekben az árakban az Áfa, a szállítási díj, és a vám is benne van. (Japán)

orion | 2007-09-18 18:14

Irtátok, hogy már Nálatok is megrendelhetõk az AutoExe tuning-cuccai. Ez a Mazda3 2.0 GTA-ra is vonatkozik?
Engem teljesitménynövelõ tuningok érdekelnének, sportlégyszûrõ és sportkipufogó rendszer. Ilyenek beszerzésében tudtok segiteni (AutoExe vagy -- az de jó lenne -- Mazdaspeed alkatrészek)?
Ha igen, lenne pár kérdésem:
- esetleg tudnátok mondani 1-2 árat viszonyitási alapnak? (pl AutoExe RAM Air Intake Mazda3 2.0 GTA-ra
- milyen szállitási idõkre kell felkészülni?
- garancia marad vagy bukik?
Válaszaitok elõre is köszönöm! :-)

mazda-auto.hu | 2007-09-07 12:45

A tempomat mûködik, cikk a fõoldalon a hírekben.

mazda-auto.hu | 2007-09-06 10:55

orion - Holnap jön egy Mazda3 MPS, többek között tempomat szerelésre hozzánk. Ez lesz a fõpróba. A teljes költség 101360,-Ft. Nem igényel nagy megbontást. Nagyjából 2 óra a munka. Természetesen beszámolunk majd róla, hogy mûködik-e.

mazda-auto.hu | 2007-09-06 10:51

empeter - Azt, hogy egy olajnak jobbak e a "tulajdonságai", az adott gépkocsi tulajdonságainak (motor), használati körülményeinek és a klímaviszonyoknak figyelembevételével lehet megállapítani Amennyiben eltérünk a gyárilag javasolt 5w-30 (EU-ban), akkor inkább a 0w-30 irányába mozdulnánk. A 0w-30 minden esetben jobb, mint az 5w-30. A gépkocsi motorok kopásainak 90%-a!!!, a hidegindítás során jelentkezik. A 0w-ezt a kopást csökkenti. A 0w-30 és az 5w-30 között a bemelegedett motorban pedig már nincs különbség. A 40-es bemelegedve sûrûbb, ezért rosszabb az olaj áramlása, ezáltal a kenési és hûtési képessége is csökken, a MAZDA3 motorjában. Már készül a KONCEPCIÓ rovatunkban megjelenõ MOTOROLAJ írásunk, ami bõvebben kifejti, hogy melyik olaj miért jobb.

orion | 2007-09-06 09:32

Sziasztok! :-) Emlitettétek, hogy a 2 literes benzines Mazda3-ba utólag is lehet tempomatot szerelni. Mennyi a beavatkozás alkatrész és munkadij ára? Mennyire kell megbontani hozzá a kocsit? Mennyi idõt vesz igénybe az átalakitás? Garancia feltételezem marad...? Válaszaitok elõre is köszönöm! :-)

empeter | 2007-09-06 08:01

Helló! Ismét segítséget szeretnék kérni! Mazda3 1.6 benzines autómba (ha jól emlékszem) a gyárilag javasolt olaj viszkozitása 5W30, ennek ellenére olajcserekor a szervízben mindíg 5W40 olajat öntenek az autóba, mondván, hogy jobbak a tulajdonságai. Melyik olajat használata javaslot inkább ?

Köszönettel:
Magyar Péter

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó