2025. Április 25. Péntek - Márk

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-01-08 08:21 mazda-auto.hu részére

Persze így a km óra is kevesebbet mutatna a valós sebességnél.

mazda-auto.hu | 2008-01-08 08:19 tommi részére

Erre így hirtelen nem tudunk válaszolni, de a költségek igen magasak lennének. A legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás a nagyobb átmérűjű kerekek alkalmazása lenne. Mondjuk 205/55R16 helyett, 205/60R16 gumiabroncsok használatával.

tommi | 2008-01-07 17:59

Az előző hozzászólásomhoz: ha váltó nem is, hosszabb 5. fokozat lehetséges?

tommi | 2008-01-07 17:55

Üdv mindenkinek! Egy ideje olvasgatom a fórumot, most regisztráltam; sok érdekes dolgot olvastam és - máshol is - sok jót az Autó-Expanzióról (ez volt a reklám helye).
Nyáron vettem egy Mazda3-at (1.6 TX), eddig tulajdonképpen elégedett vagyok vele. Van azonban pár kellemetlenség: a vezetőülésben ülve (és ez a gyakoribb) a jobb lábamnak kevés a hely, hosszú távon kissé fárasztó (mintha a gázpedált kicsit eldugták volna a jobbra, emiatt csavarodik a térdem) és kicsit nyikorog is az ülés. Másik kifogás: nagyon rövid az ötödik fokozat; 100-nál már 3000-et fordul a főtengely. Ebbe az autóba bépíthető az 1.6 dízel váltója? Bár ha igen valószínűleg annyira drága, hogy nem éri meg...

mazda-auto.hu | 2007-12-30 10:32 fudge részére

Megkaptam az email-edet is, elnézést, hogy eddig nem válaszoltam. Gartulálunk az autóhoz! Sajnos nem áll módunkban beszámítani a kerekeket, mivel így is sok felnink van raktáron, a nálunk vásárolt autók esetében egyébként kérhető beszámítás miatt is. De ha gondolod tudunk árajánlatot adni felnire és gumira, csak írd meg nagyjából milyen felnire lenne szükséged?

fudge | 2007-12-29 19:02

Hello!

Január 2. hetében fogom megkapni az új Mazda 3 Sport 1,6TX-et és gondolkodom rajta, hogy lecserélem a gyári 16os kerekeket 18-asokra.

Mennyiből tudnátok megoldani ezt a cserét a gyári, vadiúj 16os felnik és gumik beszámításával?

Köszi!

mazda-auto.hu | 2007-12-12 10:32 kovacsz71 részére

A Mazda úgy döntött, hogy a 100 százalékos vásárlói elégedettség érdekében további korrodálás hajlamot csökkentő módosításokat végeztet el az autókon. Gondos munkavégzés esetén utólagos zörgés kizárva. Péntekig már tényleg nem tudok több válasz írni.:)

mazda-auto.hu | 2007-12-12 10:29 t.andras részére

Az egyik az felragasztható borítás (ez az olcsóbb), a másik az kicserélhető betét, a gyári felső rész helyett. Talán a megnevezésben is így irtam (betét-borítás). A kilincsborítások is ragaszthatóak.

kovacsz71 | 2007-12-11 23:51

T. mazda-auto
Mi ez az utólagos korrózióvédő akció??:)Nagyon kell ez? Tudtommal igencsak szét kell bontani az autót, és hát utána a zörgések....

t.andras | 2007-12-11 23:41

Tisztelt Mazda-Autó!

Most vásárolt M3-asomhoz szeretnék króm tükröket.2 félét is látok az oldalon.Először is az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség a 18000/pár, és a 32573/pár között?
Másodszor, hogy kell ezeket rögzíteni a tükrön(ill. az ajtó kilincseket, mert azok is érdekelnének.)?
a választ előre is köszi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó