2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ztommy | 2007-07-15 20:37

Hello. Szeretnék venni mazda 3-hoz krómozott tükörborítókat. Mi ennen a módja? Üdv

mazda-auto.hu | 2007-07-13 14:51

Felhívjuk kedves honlap és fórum látogatóink figyelmét, hogy Július 27-ig nem áll módunkban válaszolni, illetve hozzászólni a fórumon. Szervíz árajánlat, vagy alkatrész árra vonatkozó kérésekre a lenti Szervíz linken "keresztül" tudunk válaszolni.

Pedro | 2007-07-10 10:28

Ha sikerült megoldani a kérdést szólj és már viszem is hozzátok

Üdv: P.

mazda-auto.hu | 2007-07-09 15:58

Egy plusz pont a helyzetjelzõs indításért, ha mondhatunk ilyet! A világítás megoldását a közeljövõben kipróbáljuk egy autón.

Pedro | 2007-07-09 12:56

Nekem is GT-m van (2.0) ezért is érdekelne a megoldás

Ha már sikerült kikapcsolni az állandófényt az engem is érdekelne, mert nem hiszem hogy jót tesz a xenon-nak hogy állandóan megy még akkor sem ha indítani legtöbbször (ha nem felejtem el) helyzetjelzõvel szoktam

mazda-auto.hu | 2007-07-09 08:55

Észak-Amerikában csak 2.0 és 2.3 benzines motorral szerelt Mazda3 van. A gyári tempomat beszerelése valószínûleg központi vezérlõegység cserével jár. A világítás kikapcsolása a legújabb hírek szerint megoldható, de még eddig nem csináltunk ilyet.

Pedro | 2007-07-05 12:40

A gyári tempomat témához:

Gyári tempomat van, csak M.o.-n nincs. Amerikában minden M3-ban széria és ha megnézed a katalógusokat mindegyik GT-ben van is a képeken

mazda-auto: Lehetséges e olyan megoldás, hogy Amerikából rendelsz komplett kormányt + elektronikát?

DRL (Daytime Running Lights) kérdés: Ki lehet e valahogy kapcsolni az állandó tompított világítást mert nekem úgy tûnik, hogy valahogy igen (láttam már az enyémnél fiatalabb autókat is állandó tompított nélkül közlekedni)?

mazda-auto.hu | 2007-06-18 16:17

Amennyiben az elsõ sárvédõ lemezre gondolsz, akkor az nálunk 44629,-Ft, függetlenül attól, hogy 4 vagy 5 ajtós az autó.

sysnet | 2007-06-18 14:27

Hali,
Mazda 3, hoz keresek sárvédõt, hol juthatok olcsón hozzá?

mazda-auto.hu | 2007-05-29 09:19

1. Még nem próbáltuk, de lemérve a gyengébb kivitelek féknyereggel együttes sugarát, majd ehhez hozzáadva 11mm-t (ennyivel nagyobb sugarú a GTA féktárcsája), nem valószínû, hogy menni fog a 15 coll.
2. Minden motor igényli a bejáratást. Célszerû fokozatosan emelni a fordulat számhatárokat. elsõ kétszáz kilométer max 3000. 200-500km=3500. 500-800= 4000. 800-1200=4500. Célszerû kerülni a teljes gázos gyorsításokat, fokozatosan kell adagoni. A fékezésben szintén kerülendõek az erõsebb lassulások. Ez a motor viszonylag rövid löketû, mindez a változó szelepvezésléssel, - szívócsõhosszal kombinálva pörgõs erõforrásá teszi. 3. A pörgetés az alkatrészek és a motorolaj magasabb hõterhelését okozza, így gyorsabban öregszik, illetve a több teljesgázos üzem miatt több szennyezõanyag is kerül bele, ezért a mindig megfelelõ olajszint (inkább a max.-on), és a sûrûbb olajcsere erõsen javasolt. 4. Nem jellemzõ túlzott olajfogyasztás erre a motorra sem. Mennyi? Passz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó