2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-07-13 14:51

Felhívjuk kedves honlap és fórum látogatóink figyelmét, hogy Július 27-ig nem áll módunkban válaszolni, illetve hozzászólni a fórumon. Szervíz árajánlat, vagy alkatrész árra vonatkozó kérésekre a lenti Szervíz linken "keresztül" tudunk válaszolni.

Pedro | 2007-07-10 10:28

Ha sikerült megoldani a kérdést szólj és már viszem is hozzátok

Üdv: P.

mazda-auto.hu | 2007-07-09 15:58

Egy plusz pont a helyzetjelzõs indításért, ha mondhatunk ilyet! A világítás megoldását a közeljövõben kipróbáljuk egy autón.

Pedro | 2007-07-09 12:56

Nekem is GT-m van (2.0) ezért is érdekelne a megoldás

Ha már sikerült kikapcsolni az állandófényt az engem is érdekelne, mert nem hiszem hogy jót tesz a xenon-nak hogy állandóan megy még akkor sem ha indítani legtöbbször (ha nem felejtem el) helyzetjelzõvel szoktam

mazda-auto.hu | 2007-07-09 08:55

Észak-Amerikában csak 2.0 és 2.3 benzines motorral szerelt Mazda3 van. A gyári tempomat beszerelése valószínûleg központi vezérlõegység cserével jár. A világítás kikapcsolása a legújabb hírek szerint megoldható, de még eddig nem csináltunk ilyet.

Pedro | 2007-07-05 12:40

A gyári tempomat témához:

Gyári tempomat van, csak M.o.-n nincs. Amerikában minden M3-ban széria és ha megnézed a katalógusokat mindegyik GT-ben van is a képeken

mazda-auto: Lehetséges e olyan megoldás, hogy Amerikából rendelsz komplett kormányt + elektronikát?

DRL (Daytime Running Lights) kérdés: Ki lehet e valahogy kapcsolni az állandó tompított világítást mert nekem úgy tûnik, hogy valahogy igen (láttam már az enyémnél fiatalabb autókat is állandó tompított nélkül közlekedni)?

mazda-auto.hu | 2007-06-18 16:17

Amennyiben az elsõ sárvédõ lemezre gondolsz, akkor az nálunk 44629,-Ft, függetlenül attól, hogy 4 vagy 5 ajtós az autó.

sysnet | 2007-06-18 14:27

Hali,
Mazda 3, hoz keresek sárvédõt, hol juthatok olcsón hozzá?

mazda-auto.hu | 2007-05-29 09:19

1. Még nem próbáltuk, de lemérve a gyengébb kivitelek féknyereggel együttes sugarát, majd ehhez hozzáadva 11mm-t (ennyivel nagyobb sugarú a GTA féktárcsája), nem valószínû, hogy menni fog a 15 coll.
2. Minden motor igényli a bejáratást. Célszerû fokozatosan emelni a fordulat számhatárokat. elsõ kétszáz kilométer max 3000. 200-500km=3500. 500-800= 4000. 800-1200=4500. Célszerû kerülni a teljes gázos gyorsításokat, fokozatosan kell adagoni. A fékezésben szintén kerülendõek az erõsebb lassulások. Ez a motor viszonylag rövid löketû, mindez a változó szelepvezésléssel, - szívócsõhosszal kombinálva pörgõs erõforrásá teszi. 3. A pörgetés az alkatrészek és a motorolaj magasabb hõterhelését okozza, így gyorsabban öregszik, illetve a több teljesgázos üzem miatt több szennyezõanyag is kerül bele, ezért a mindig megfelelõ olajszint (inkább a max.-on), és a sûrûbb olajcsere erõsen javasolt. 4. Nem jellemzõ túlzott olajfogyasztás erre a motorra sem. Mennyi? Passz.

orion | 2007-05-26 16:56

Sziasztok! Lenne néhány Mazda 3 2.0 GTA-val kapcsolatos kérdésem (el kell ütnöm valamivel az idõt mig arra várok, hogy végre megérkezzen :-)...
1) Lehet erre a modellre 15 colos felnit szerelni (195/65R15-ös téligumihoz, ugye) vagy 16" a legkisebb méret? A kérdés a nagyobb átmérõjû elsõ féktárcsák miatt vetõdik fel.
2) Kell-e ezeket a motorokat bejáratni és a igen, hogyan? A késõbbiekben sportosan szeretném használni, intenziv gyorsitásoknál akár a felsõ (>5000/perc) fordulatszám-tartományban is. Egyáltalán mennyire szeretik ezek a motorok a pörgetést?
3) A fenti használat mellett nincs-e értelme az akár 10 ezer kilóméterenkénti olajcserének?
4) Mekkora a 2 literes benzinmotornak a 10000km-re vetitett olajfogyasztása? Mondjuk öreguras és sportos vezetés mellett is?

Válaszaitokat elõre is köszönöm szépen!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó