2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


GáborMolnár | 2016-03-04 13:25 goblyos96 részére

Szia!

Szerintem szervo szivattyú csinálhatja, szemben állsz az autóval bal oldali lámpa mögött kicsit lent hengeres fém alkatrész.Nézd meg a szervo olaj szintjét illetve szinét is , általában piros hidraulika olajnak kell benne lenni ha ha sötét vagy fekete netalán akkor olaj csere.Járó motornál kérj meg valakit hogy tekergesse a kormányt és nyitott motorháznál fülelj.Aztán ha onnan jön a hang vidd el nézesd meg.

tothcs77 | 2016-03-03 17:16 mazda-auto.hu részére

185.000 km. volt benne mikor megvettük most szombaton. Az autó szerelőnk szerint valahol sokat állhatott az autó az elmúlt időszakban. Mivel nem tudott semmit mondani róla a kereskedő így mindenképpen javasolta a szerelőnk a vezérlés cserét, olaj és összes szűrő cserét. Kérlek ha kiderül róla pár részlet azt írjátok meg, nagyon örülnénk neki. Az már megnyugtató, hogy az alvázszámmal ezek szerint nincs gond. Köszönettel:

mazda-auto.hu | 2016-03-03 14:36 tothcs77 részére

Kevés infó van az autóról, de egy km óra állás kellene, hogy meg tudjuk mondani mennyire valós.A motorkód Y6, 2005.02 német forgalomba helyezés

goblyos96 | 2016-03-03 09:43

Sziasztok! 

2005 os Mazda3as uj tulaja vagyok. Lenne egy fontos kerdesem, kicsit aggodok.

Jaro motornal kormany mozdulatra egy sziszego, puffogo hangot hallani vegallasnal pedig folyamatos ez a hang. Muszerfal nem jelez semmit. Valaki estleg?

tothcs77 | 2016-03-03 08:16 mazda-auto.hu2 részére

Kedves Mazda auto! Valóban el van írva. A K után nem I betű van hanem 1-es szám. Tehát JMZBK143251226382 Hátha így már találtok róla valami infot a rendszerben. Előre is köszönjük a segítséget. Köszönettel:

kiralyzo84 | 2016-03-02 16:17 mazda-auto.hu2 részére

Értem köszönöm 

Ategnapi nap folyaman elvittem diagra ( persze mar megint nem vilagitott ) hiba kodot nem irt,csak annyit h magas a fordulat szám ..1200

 

mazda-auto.hu2 | 2016-03-02 15:08 tothcs77 részére

Valami el lehet írva az alvázszámban, mert nem találja  a rendszer.

A motor gyári, de ha meglesz a jó alvázszám, elküldöm a motor számot is.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-02 15:02 kiralyzo84 részére

Ki kell olvasni a hibakódot, mert ha világított a lámpa, biztos megjegyete a hibakódot.

Át kell nézni a futóművet, akár a szilent hibája is okozhat hasonló jelenséget, de ezt meg kell emelni, és akkor egyértelműen kiszűrhető lesz a hiba.

Menya | 2016-03-02 10:25 tothcs77 részére

Sajnos ebben nem fogok tudni segíteni, de hátha lesz valaki a fórumozók között, aki tud segíteni. Én is csak azt tudom mondani, amit össze csipegettem, nem vagyok (sajnos) nagy autó szakértő. :) De hajrá! Itt sokat segítenek! Cscak pozitív véleményem van a fórumról! :)

tothcs77 | 2016-03-02 08:18 Menya részére

Kedves Menya. Köszönöm szépen a válaszod és a figyelmeztetést az igazoltatással kapcsolatban. Még csak 2 napja használjuk. Kicsit hozzá kell szokni a benzines után de jónak tűnik az autó. Abban tudnál esetleg segíteni vagy tanácsot adni kihez fordulhatok a gyári navi szoftverrel kapcsolatban? Csak német és osztrák térkép van rajta. Köszönettel:

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó