2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:23 kori18t részére

Természetesen megcsinálnánk, de mi Békéscsabán vagyunk nem Budapesten.

kori18t | 2015-11-25 11:09 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm válaszát.Ön le tudná ezt nekem ellenőrizni?Ha igen,kaphatok egy elérhetőséget?Ha nem,akkor más szakembert tudna ajánlani Bp-en vagy környékén?

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:01 kori18t részére

A fojtószelepházban a pillangószelepet meg kell takarítani.

A koppanás lehet motortartó, kipufogó, a bal motortartó alatt lévő testkábel, vagy az akkumulátor alatt lévő, váltóbak függőleges csavarja.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:57 Flendi részére

Ha világít a motor hibajelző, kell lennie hibakódnak.

A Mazda gyári műszere kimutatja.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:53 jackiepapa részére

Másikat kell venni.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:52 Yoshimura részére

Valószínűleg csak az elem merült le benne.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:51 tokmány részére

Először hibakódolvasást kell csináltatni, és turbónyomást mérni.

pepsi75 | 2015-11-24 22:06

Tisztelt Szakértő!

Immáron 7,5 éve a tulajdonomban van egy 2004-es 1.6 benzines 5 ajtós Mazda 3. 148.000km van benne. 130.000km-nél gyertya csere történt. Kb. 5-7000km elteltével azt vettem észre, hogy városban 4-es sebességfokozatban, szép közepes gázadásnál, gyorsítsánál az autó elkezd ringatni, enyhén rángatni. Kivettem a sport betétszűrőt és amíg az száradt, visszatettem a papír szűrőt. Megtettem 130km-t és kivillant a motorhiba jelző lámpa. A kódolvasó azt írta ki, hogy "kopogásszenzor" jelez az egyes hengernél. Hibakód kiütve, pappírszűrő ki, sport betétszűrő vissza. Motorhiba jelző ismét kivirúlt. Kódólvasás. Hiba ugyanúgy kopogásszenzor egyes henger. Viszont a betétszűrő tisztítása után megszünt a ringatózás gázadásnál. A motort hallgatva szép egyenletesen jár, nem hagy ki, alapjárat mutató szerint is szép egyenletes.

Tanácsát szeretném kérni, hogy találkozott-emár ilyen jelenséggel? Maga a kopogásszenzor elromolhat-e, esetleg gyertyacsere megoldaná-e a az egyes henger problémáját? Ha igen, milyen gyertyát javasol?

Válaszát előre is köszönöm.

Péter

Kömi | 2015-11-23 21:59 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm!

Az alvázszám: JMZBK123251164153

 

kori18t | 2015-11-23 13:47

Tisztelt Mazda szakértő!

A minap vásároltam egy 2010.évjáratú 1.6-os Mazda 3-at.Nekem elsőre nagyon érzéketlen a gázpedál,határozottan kell lenyomni,hogy vegye a fordulatot.Ezen lehet valahogyan segíteni?Valamint indítózáskor halk koppanás mellett indul be a motor.Ilyennel találkozott már?A kocsi amúgy nagyon megkímélt,80 ezer km van benne,egy Németországi Mazda szalonból hoztam.Előre is köszönöm válaszát!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó