2025. Április 21. Hétfő - Konrád
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:23 kori18t részére
Természetesen megcsinálnánk, de mi Békéscsabán vagyunk nem Budapesten.
kori18t | 2015-11-25 11:09 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm válaszát.Ön le tudná ezt nekem ellenőrizni?Ha igen,kaphatok egy elérhetőséget?Ha nem,akkor más szakembert tudna ajánlani Bp-en vagy környékén?
mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:01 kori18t részére
A fojtószelepházban a pillangószelepet meg kell takarítani.
A koppanás lehet motortartó, kipufogó, a bal motortartó alatt lévő testkábel, vagy az akkumulátor alatt lévő, váltóbak függőleges csavarja.
mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:57 Flendi részére
Ha világít a motor hibajelző, kell lennie hibakódnak.
A Mazda gyári műszere kimutatja.
mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:53 jackiepapa részére
Másikat kell venni.
mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:52 Yoshimura részére
Valószínűleg csak az elem merült le benne.
mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:51 tokmány részére
Először hibakódolvasást kell csináltatni, és turbónyomást mérni.
pepsi75 | 2015-11-24 22:06
Tisztelt Szakértő!
Immáron 7,5 éve a tulajdonomban van egy 2004-es 1.6 benzines 5 ajtós Mazda 3. 148.000km van benne. 130.000km-nél gyertya csere történt. Kb. 5-7000km elteltével azt vettem észre, hogy városban 4-es sebességfokozatban, szép közepes gázadásnál, gyorsítsánál az autó elkezd ringatni, enyhén rángatni. Kivettem a sport betétszűrőt és amíg az száradt, visszatettem a papír szűrőt. Megtettem 130km-t és kivillant a motorhiba jelző lámpa. A kódolvasó azt írta ki, hogy "kopogásszenzor" jelez az egyes hengernél. Hibakód kiütve, pappírszűrő ki, sport betétszűrő vissza. Motorhiba jelző ismét kivirúlt. Kódólvasás. Hiba ugyanúgy kopogásszenzor egyes henger. Viszont a betétszűrő tisztítása után megszünt a ringatózás gázadásnál. A motort hallgatva szép egyenletesen jár, nem hagy ki, alapjárat mutató szerint is szép egyenletes.
Tanácsát szeretném kérni, hogy találkozott-emár ilyen jelenséggel? Maga a kopogásszenzor elromolhat-e, esetleg gyertyacsere megoldaná-e a az egyes henger problémáját? Ha igen, milyen gyertyát javasol?
Válaszát előre is köszönöm.
Péter
Kömi | 2015-11-23 21:59 mazda-auto.hu részére
Üdvözlöm!
Az alvázszám: JMZBK123251164153
kori18t | 2015-11-23 13:47
Tisztelt Mazda szakértő!
A minap vásároltam egy 2010.évjáratú 1.6-os Mazda 3-at.Nekem elsőre nagyon érzéketlen a gázpedál,határozottan kell lenyomni,hogy vegye a fordulatot.Ezen lehet valahogyan segíteni?Valamint indítózáskor halk koppanás mellett indul be a motor.Ilyennel találkozott már?A kocsi amúgy nagyon megkímélt,80 ezer km van benne,egy Németországi Mazda szalonból hoztam.Előre is köszönöm válaszát!