2025. Április 21. Hétfő - Konrád
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2015-11-23 13:36
Csak egyben rendelhető, ha kapok alvázszámot, akkor pontos árat is tudok mondani
mazda-auto.hu | 2015-11-23 13:15 szemenyei részére
Igen, találkoztunk már hasonló problémával, akkor szervoszivattyút cseréltünk. Ha kapok alvázszámot, megpróbálok többet segíteni.
Flendi | 2015-11-22 23:29
Kedves Mazda tulajok és szakértők!
Egy 2004es 1,4 mazda 3 gépkocsival rendelkezem. Sajnos a következő hiba jelentkezett. A motor visszajelző lámpa világit. Minden alkalommal az üzemi hőmérséglet elérése (5-10 km) után a kocsi szaggatva megy. Olyan mintha ki-be kapcsolná az ember a klímát, vagy szembe fújna a szél. Alig érezhetően de nem ütemesen lehet érezni. Idegesítő! Két helyen is megnézték számítógéppel, de nem jöttek rá mi az.
Kérem aki tud segítsen.
Köszönettel:
Flendi
jackiepapa | 2015-11-19 12:06
Tisztelt Mazda Autó!
Egy 2005-ös 1,4-es Mazda3 szeretnék fagyállóval utántölteni.Jelenleg zöld színü van benne,de én a Tegee Alu-protect fagyállót vásároltam hozzá(ezt ajánlották a benzinkúton).Nyugodtan rátölthetek ezzel a rózsaszín fagyállóval vagy pedig vegyek hozzá valami másik tipusut?
Köszönöm a válaszát!
Yoshimura | 2015-11-18 18:27
Tisztel Mazda-auto,
A kocsimban kulcs nélküli indítás van és csak a kulcsról müködik a nyitás zárás a kulcs nélküli nyitás zárás nem.
Az indítás müködik csak a piros KEY felirat marad égve mintha nem lenne kulcs de a kocsit mégis engedi elindítani.
Mi lehet a probléma? a kulcsok újratanítása megoldaná a problémát?
Válaszukat előre is köszönöm!
tokmány | 2015-11-15 12:07
Tisztelt Mazda!
Van egy 2006-os 1,6 d Mazda3-asom. Az autó kifogástalanul müködött,aztán minden előjel nélkül egyik napról a másikra erőtlen lett,gáz adásra megtorpan.Ugyan lassan gyorsul,de max 110-ig.Mi lehet a probléma,talán a turbó,a részecskeszürő,vagy elektromos hiba? Kérem segítségét előre is köszönöm!
Kömi | 2015-11-13 17:51
Tisztelt Mazda-Autó,
Lehet beszerezni külön mikrokapcsolót 2004-es 1.6D sedan csomagtérajtó gombhoz? Ez belülről a mechanikus nyomógombra van rápattintva. Ha beszerezhető mennyibe kerül?
Köszönöm előre is.
Üdv.: Kömi
kolegergo | 2015-11-12 12:19 Laci részére
http://mazda3klub.hu/forum/index.php?text_search=%C3%B6rv%C3%A9nyszelep
szemenyei | 2015-11-11 18:47
Tisztelt mazda-auto.hu!
Van egy 2007-es gyártású mazda 3 1.6 CD 90Le autóm, PSA dízel.
Mai nap a következő hibát produkálta:
menet közben, egy előzésnél kigyulladt a DSC kontroll lámpa, az autó lassult, majd a motor leállt. Ez kb. 5 másodperc volt. Félrehúzódtam a leállósávba. Újraindítottam, gázadás után kb 2000ford/perc -ig ment, majd ismét leállt. A sokadik indítás után kigyulladt a kormány kontroll lámpa is, és nem volt szervo rásegítés. Viszont az autó működött, így levergődtem a pályáról (400m).
A lehajtó kanyarban egyszercsak ismét bekapcsolt a szervo, azóta működik minden, 25 km alatt még nem fulladt le.
Találkoztak már hasonlóval?
Mi lehet a hiba oka? Mire számíthatok, ha elviszem szervízbe?
Jelenleg 400 km-re vagyok otthontól...
Köszönettel,
László
Laci | 2015-11-11 17:32
Tisztelt Mazda Autó!
2010 1,6 benzines mazda 3 nál, mióta a hűvösebb idő megérkezett azt tapasztalom, hogy reggeli első vagy hosszabb állás utáni hideg induláskor az 1-es sebességi fokozatba csak nagy erővel, vagy nem lehet betenni a váltót. Elindulás után a váltó már minden fokozatban tökéletesen működik. Ha a motor nem jár, akkor viszont könnyedén kapcsolható hidegen is. Jelenleg úgy indulok, hogy hidegen 1-es fokozat, majd utána indítózok. Az autóban 217 ezer km van és a szervízkönyv szerint 197 ezernél volt váltóolaj csere. Újabb olajcsere megoldaná a problémát vagy van valami más ötletük? A másik kérdésem a hidegen pár percig kerepelő motorhang normális?
Köszönettel,
Laci