2025. Február 23. - Alfréd

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2013-08-06 14:27

2011-áprilisában vettem egy 3-as mazdát, idén voltam kötelező szervízen-12.000 Km-el, de semmilyen papírt nem kaptam, pedig úgy tudom, ezt számítógépen is vezetik. Önök ezt az ellenőrzést megküldik, ha elküldöm az alvázszámot?

Köszönöm szépen!

mazda-auto.hu | 2013-08-06 11:33 Kriszt részére

 "Gumiharmónikás" szívócső. Az ára 20048,-Ft.

Mazda3 szívócső gumi. 

Vigyázni kell, nehogy beszippantsa a motor a megolvadó szigetelőszalagot!

Kriszt | 2013-08-06 10:53

Tisztelt Szervíz! M3 1.6 CD 2005 autóm van!

Tegnapi nap észrevettem autópálya használata közben, hogy nagyon füstől feketét gázadásra az autóm!

Megnéztem, hogy mi lehet a jelenség oka egyik pillanatról a másikra!

Az egyik levegő cső ki van repedve a bordás részen, és még az olaj is kicsit jött onnan, mert a motorborító szívacs is olajos!! kép: http://www.kepfeltoltes.hu/view/130806/2013-08-05_18.50.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Mi lehet az oka a repedésnek és, ha cserére kerülne sor mennyire bekürlne ez a csőrész!?

Milyen alaktrész ez valójában vagy minek hívják, mert nem találtam róla semmit!?

 

(Szigetelő szalaggal betekertem és nem füstőlt annyira csak úgy normális keretek között, mint egy dízel, de ez nem megoldás Én úgy gondolom hosszú távon!)

 

Köszönöm előre is a válaszát!

 

 

mazda3sk | 2013-07-30 09:42 mazda-auto.hu részére

Igen, a ventillátor sebessége állítható, hallható a fúvás erősségének változása, viszont az egyes fokozatok közötti különbség nem vagy alig érezhető a légbefúvóknál. Tényleg előfordulhat , hogy a pollenszűrőhöz került valami, kár, hogy olyan nehéz hozzáférni. A  párologtató esetleges jegesedésére mi a megoldás? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-07-30 07:58 mazda3sk részére

 Igen, valóban félreértettük egymást.Ha a ventillátor sebessége valóban nem változik, akkor a leírtak alapján érdemes lenne a pollenszűrőt kivenni, talán oda került be valami. A ventillátor sebessége a hiba jelentkezésekor állítható? Az is lehet, hogy eljegesedik a párologtató. Ezt hőfokmérő szondával lehetne valószínűsíteni.

mazda3sk | 2013-07-29 10:19 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ, csak attól tartok nem értettük pontosan egymást. A légkondi nem kapcsol ki, sőt a ventillátor is hallhatóan ugyanúgy pörög, mint előtte. Viszont a beömlőnyílásokon befújt levegő nyomása kb. tizedére csökken, hideg, de alig érezhetően fújja. Olyan, minta valamilyen tömítés túlmelegedés (vagy túlhűlés) következtében elengedné a nyomást, így az nem jut el a megfelelő helyekre. Elképzelhető ilyen hiba vagy nincsenek tömítések a befújt levegő útjában? Miután 10 percre kikapcsolom teljesen a klímát a ventillátorral együtt, nagyjából újra rendbe jön.

mazda-auto.hu | 2013-07-29 10:09 Admirális részére

 Milyen motor van az autóban? BK-s az alvázszám, vagy már BL-es? Teljes alvázszám még jobb lenne

mazda-auto.hu | 2013-07-29 10:00 Gyula3 részére

Könyvet tudunk rendelni, és postázni. Az ára 3810,-Ft. Van egy műanyag csavar a fényszórón kiképezve erre a célra.

mazda-auto.hu | 2013-07-29 09:57 mazda3sk részére

 Elképzelhető, hogy szennyezett ( bogarak stb...) a kondenzátor (klímahűtő), ezért túl nagy melegben a magasabb gázhőmérséklet miatt éppen annyival nő a klímafolyadék nyomása, hogy eléri a nyomáskapcsoló határértékét. így kikapcsol a légkondícionáló. Valójában csak egy klíma szervizeléssel derül ki, mi az igazság. Az is lehet, hogy szennyezett a rendszer belül is, és ez okoz nyomásnövekedést. 

Admirális | 2013-07-29 09:07

 2008 decemberi  mazda sedanom van kb fél éve amikor bármelyik irányba kitekerem a kormányt forduláskor akkor enyhe nyikorgó hang hallatszik a kerekektől vagy a kormányműtől.

A szegedi márkaszervízben javasolták, hogy cseréljük le a szervó olajat  mert csúnyán beszürkült. Mondták hogy figyeljem, egydarabig nem csinálta de kb 3 hónapja újra nyikorog, és az olaj sem a megszokott piros színű hanem továbbra is beszürkül. Minek lehet  baja és hogyan lehetne orvosolni?  

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó