2024. December 22. - Zéno

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-02 07:50 szviktor87 részére

 Nem teljesen zárt rendszer. Mivel kizárólag az első hidegindítás után jelentkezik a rángatás, ezért nehéz másra gondolni. Túlzás korróziónak nevezni, inkább csak "megragadnak" az alkatrészek, mely elsősorban a kopottságuk miatt érezhető. Például a kinyomócsapágy is akadozhat a számára kialakított felöntésen.

szviktor87 | 2013-07-01 17:24 mazda-auto.hu részére

 Akkor ha jól értem ez ugyanaz a jelenség, mint amikor a féktárcsa is pár nap állás után "berozsdásodik" de az elsö 1-2 fékezés után a betétek le is takarítják azt a felületi rozsdát.A féknél ez a jelenség érthetö is, mivel a tárcsa közvetlenül "érintkezik" a külsö nedves,párás levegövel. De a kuplung,váltó, az elvileg egy zárt rendszer,nem!?Oda elvileg nem tud bejutni a nedvesség,pára!?

 

Üdv Viktor

mazda-auto.hu | 2013-07-01 08:08 szviktor87 részére

 Könnyen elképzelhető, hogy a nyomólap, illetve a lendkerék "csupasz" fém felfekvő felülete oxidálódik, illetve a tárcsa már nem újszerű. Ezt az oxidációt az első indulás után ledörzsöli a tárcsa.

szviktor87 | 2013-07-01 06:46

Sziasztok!

 

Érdeklödni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az általam leírt jelenséget.Hidegindítás után, amikor a külsö hömérséklet 10C-fok alatt van, vagy esös, nedves,párás a levegö,akkor az elsö 1-2 egyesben való indulásnál az egész autó beremeg, a pedál pedig veri a talpamat.De amint kicsit megmelegszik a motor,váltó rögtön abbahadja, ill. ha jó idö van(15-20 fok), akkor sem jelentkezik a probléma!!!Nem akarok hülyeséget írni, de olyan mintha a hideg, nedves idöben valahogy „lepárásodna“ a kuplungtárcsa!!!???

 

Válaszokat elöre is köszönettel!

 

Viktor

szviktor87 | 2013-06-29 10:57 Alex részére

 Szia!

 

Nekem is ugyanilyen problémám volt.A hömérséklet állító tekerögomb hátulján van 2 kis érzékelö, ha az egyik letörik akkor onnanstól kezdve nem tudod állítani a höfokot.

Belinkeltem nedem a mazda 3 klub egyik oldalát, itt ezt a hozzászólást keresd:

TECH / 1595. Laca - 2010-02-08 21:38:54

 

 

http://mazda3klub.hu/forum/index.php?text_search=h%C5%91m%C3%A9rs%C3%A9klet

Itt képekkel  mellékelve le van írva a szerelés,szétszedés folyamata.
 
Üdv Viktor
 

Alex | 2013-06-28 17:41

Sziasztok,

Olyan probléma merült fel digit klímámmal, hogy nem tudom állítani a hőmérsékletet elméletileg semmilyen külső behatás nem érhette a rendszert egyik napról a másikra a kijelzőn 24 fok jelent meg és azt nem lehet semmerre sem mozdítíni, a külső hőmérséklet kijelzése szerintem normálisnak mondható, de a visszaváltok klíma beállításaira csak a 24 fok az elérhető. Probáltam biztosíték vagy az akkumlátorsaru eltávolításával "resetelni" de semmi eredmény.... Van esetleg valamiféle ötlet mi lehet a probléma, esetleg megolható szervíz nélkül is? Németországban vagyok és itt nem éppen olcsó dolog a szervíz segítségét kérni...

Mazda3 1.4CE Sport 2005 benzin

Köszönöm a segítséget

mazda-auto.hu | 2013-06-20 08:07

Hamarosan megújul honlapunk. A tartalom kibővül, bár még jónéhány dolog nem lesz feltöltve. A fórum belépési adatai nem változnak senki esetében Sajnos az utóbbi egy hét fórum bejegyzései valószínűleg elvesznek.

sweetwater | 2013-06-16 17:46

Sziasztok, Mazda 3-a

Flingel | 2013-06-03 19:01 szviktor87 részére

Szia Viktor! Igen, emlékszem.. És nagyon idegesített a hang, de most már végre nekem is csodamazdám van. :) A szereléskor a kipufogó leömlő mögötti hővédőt kell félrehúzni, hátrafelé a kocsi hátulja felé. De ezt csak úgy tudod, ha a többi, a kocsi alatt futó hővédőket is félrehajtod. Ha ez megvan, alulról a billenésgátló motortartó környékéről tudsz hozzáférni egy hosszabb, de vékony csővel. Nekem simán vissza kellett pattintani a helyére, és csend lett. :) Remélem megoldódik a te problémád is! :) Üdv.: Gábor

Flingel | 2013-06-03 18:57 ungyi részére

Én még régebben írtam a motorbakok ügyében a komáromi Klipács és Tóth-nak, és nagyon szimpatikusan válaszoltak, és nekem úgy tűnt, ügyfélcentrikusak. Talán próbáld meg őket. Vagy a szlovák komárno-i szervizt. Tudnak magyarul, írhatsz is nekik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó