2024. December 22. - Zéno
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2013-07-02 07:50 szviktor87 részére
Nem teljesen zárt rendszer. Mivel kizárólag az első hidegindítás után jelentkezik a rángatás, ezért nehéz másra gondolni. Túlzás korróziónak nevezni, inkább csak "megragadnak" az alkatrészek, mely elsősorban a kopottságuk miatt érezhető. Például a kinyomócsapágy is akadozhat a számára kialakított felöntésen.
szviktor87 | 2013-07-01 17:24 mazda-auto.hu részére
Akkor ha jól értem ez ugyanaz a jelenség, mint amikor a féktárcsa is pár nap állás után "berozsdásodik" de az elsö 1-2 fékezés után a betétek le is takarítják azt a felületi rozsdát.A féknél ez a jelenség érthetö is, mivel a tárcsa közvetlenül "érintkezik" a külsö nedves,párás levegövel. De a kuplung,váltó, az elvileg egy zárt rendszer,nem!?Oda elvileg nem tud bejutni a nedvesség,pára!?
Üdv Viktor
mazda-auto.hu | 2013-07-01 08:08 szviktor87 részére
Könnyen elképzelhető, hogy a nyomólap, illetve a lendkerék "csupasz" fém felfekvő felülete oxidálódik, illetve a tárcsa már nem újszerű. Ezt az oxidációt az első indulás után ledörzsöli a tárcsa.
szviktor87 | 2013-07-01 06:46
Sziasztok!
Érdeklödni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az általam leírt jelenséget.Hidegindítás után, amikor a külsö hömérséklet 10C-fok alatt van, vagy esös, nedves,párás a levegö,akkor az elsö 1-2 egyesben való indulásnál az egész autó beremeg, a pedál pedig veri a talpamat.De amint kicsit megmelegszik a motor,váltó rögtön abbahadja, ill. ha jó idö van(15-20 fok), akkor sem jelentkezik a probléma!!!Nem akarok hülyeséget írni, de olyan mintha a hideg, nedves idöben valahogy „lepárásodna“ a kuplungtárcsa!!!???
Válaszokat elöre is köszönettel!
Viktor
szviktor87 | 2013-06-29 10:57 Alex részére
Szia!
Nekem is ugyanilyen problémám volt.A hömérséklet állító tekerögomb hátulján van 2 kis érzékelö, ha az egyik letörik akkor onnanstól kezdve nem tudod állítani a höfokot.
Belinkeltem nedem a mazda 3 klub egyik oldalát, itt ezt a hozzászólást keresd:
http://mazda3klub.hu/forum/index.php?text_search=h%C5%91m%C3%A9rs%C3%A9klet
Alex | 2013-06-28 17:41
Sziasztok,
Olyan probléma merült fel digit klímámmal, hogy nem tudom állítani a hőmérsékletet elméletileg semmilyen külső behatás nem érhette a rendszert egyik napról a másikra a kijelzőn 24 fok jelent meg és azt nem lehet semmerre sem mozdítíni, a külső hőmérséklet kijelzése szerintem normálisnak mondható, de a visszaváltok klíma beállításaira csak a 24 fok az elérhető. Probáltam biztosíték vagy az akkumlátorsaru eltávolításával "resetelni" de semmi eredmény.... Van esetleg valamiféle ötlet mi lehet a probléma, esetleg megolható szervíz nélkül is? Németországban vagyok és itt nem éppen olcsó dolog a szervíz segítségét kérni...
Mazda3 1.4CE Sport 2005 benzin
Köszönöm a segítséget
mazda-auto.hu | 2013-06-20 08:07
sweetwater | 2013-06-16 17:46
Flingel | 2013-06-03 19:01 szviktor87 részére
Flingel | 2013-06-03 18:57 ungyi részére