2024. November 24. - Emma

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor11 | 2012-10-05 17:46 mazda-auto.hu részére

Nem gond! Meg nem kezdtem hozza, nincs hozza se segitsegem ,sem lelki erom :) . Amugy azota nem folyott el a szervo olaj , nem is ertem , mi tortenhetett. Esetleg , ha kozben eszebe jutott volna , hogy mi a trukkje , akkor megkoszonnem , mert gondolom mikor szukseg lenne a kocsira , megint bemondja az unalmast . :(

Caki | 2012-10-03 23:08

Köszönöm a segítséget.

pusi65 | 2012-10-03 18:07 Caki részére

keserű vígasz, de még a japánokon tart legtovább ez a bigyó a maga horror árával.

pusi65 | 2012-10-03 18:05 Caki részére

Ezeken a vacak konstrukciókon állandó téma ez. És alattomosan beüt!! Nem véletlen a rengeteg utángyártott modul (zündmodul, ignition modul)az Ebay-en. Márkaszervizes árakkal mindenki maga döntése alapján apassza pénztárcáját :))

pusi65 | 2012-10-03 17:58 Caki részére

Több hasonló esetben is a "gyújtás modul" adta meg magát ilyen tünetekkel. Eredmény: nincs szikra.Mire felmelegszik az autó valamennyire, leáll. Kicsit hűl, újraindítható. Ismét melegszik - már sokkal hamarább ismét leáll. stb.Persze más sem kizárt, de saját tapasztalat miatt leírtam, hátha segít.

mazda-auto.hu | 2012-10-03 15:13 Caki részére

Például gyújtásrendszer hiba, vagy főtengely/vezértengely jeladó probléma...sok-sok minden lehet, ennyi adat alapján. Akár testkábel probléma is lehet, bár ha tekert az önindító, akkor nem valószínű

Caki | 2012-10-03 12:22

Üdv! Az lenne a problémám, hogy menet közben leállt a motor és leállás után nem tudtam beindítani viszont egy kis idő elteltével újra beindult, de csak egy pár percig.Mitől lehet ez? Válaszát előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-10-03 07:33 Lentem részére

Csak kompletten van a motor nélkül. Nálunk 34981,-Ft.

mazda-auto.hu | 2012-10-03 07:30 Gabor11 részére

..nem válaszoltam, mert így emlékezetből nem tudom.

Lentem | 2012-10-02 19:48

Tisztelt Mazda-auto! A Mazdám: 323, safety, 1999.06. 1498 cm3, JMZBJ12L200177616, ZL266919. A problémám az, hogy a bal első elektromos ablakemelőmben eltörött a kis sárga műanyag bovden vezető csuszka és a bovden is begyűrődött, de az elektromos motor működik és a többi része is ép. Van-e lehetőség ezeket az alkatrészeket beszerezni? Hol és mennyibe kerül? Vagy az egészet kompletten meg kell venni? Úgy mennyibe kerülne? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Lentem

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó