2025. Január 12. - Ernő

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


viszke | 2009-11-25 09:50 mazda-auto.hu részére

Bocsi.
2001-es évj.323F BJ 2.0 ditd 101 LE(74KW)-os

mazda-auto.hu | 2009-11-25 09:20 viszke részére

Nem írtad, hogy milyen motor van az autóban, de a leírtak alapján olyan motor van benne, melyekben nem tudnak összeérni a dugattyúk és a szelepek.

mazda-auto.hu | 2009-11-25 09:16 Trapduck2 részére

1. A rángatást így nem tdjuk megítélni.
2. Kevés a hűtővíz.
3. Nem igazán.

viszke | 2009-11-25 07:58 mazda-auto.hu részére

Sajnos vezérmüszíj szakadás történt,pedig csak 78000km van az autóban.(viszont 8 éves)
Egy kérdésem volna:A dugattyú el tudja-e érni a szelepeket ilyenkor?
Egy himba sem tört,szelephézag is jó,szelepek is mozognak.
A szerelőm kicserélte a szíjat,feszítőt,görgőket,a motor szépen jár,mintha mi sem történt volna,de bennem
van a kisördög,hogy hátha mégis össze tud akadni....

Köszi a választ:
viszke

Trapduck2 | 2009-11-24 23:46

Üdv,
Nemrég vettem egy '92es 1.7D-t, ezzel kapcsolatosak kérdéseim: 1. Azt tapasztalom, hogy az autó kettesbe felváltáskor néha rángat. Ez lehet valaminek a tünete?
2. a műszerfalon bal oldalon van egy lámpa a vezérműszíj csere figyelmeztető lámpa és az üzemanyagszűrő lámpa mellett. Úgy néz ki, mint egy kis házikó, vízszintes csíkokkal. Ez mire figyelmeztet? Nemrég egy kanyar után egyszer kigyulladt néhány másodpercre, és jó lenne tudni, mire való.
3. Van valami egyszerű módszer/teszt az adagoló, motor állapotának ellenőrzésére?

Válaszukat előre is köszönöm (fórumuk már eddig is nagy segítségemre volt!)

tisztelettel,

Aklan Pál

mazda-auto.hu | 2009-11-24 10:21 Szilard részére

Köszönjük a visszajelzést.

Szilard | 2009-11-23 19:56

Megjavult az autó, szenzor csere volt, meg légtömegmérö tisztitás, köszönöm a javaslatokat.

uDv Szilard

mazda-auto.hu | 2009-11-23 16:05 Szilard részére

Például levegős a rendszer.

Szilard | 2009-11-23 13:15 mazda-auto.hu részére

Megrendeltem a gyári vizhőfok jeladót, a nem kap folyamatosan hűtővizet alatt pontosan mit kell éretni, mit nézessek meg?

Köszönöm a választ

mazda-auto.hu | 2009-11-23 10:40 Szilard részére

Első körben motorhőmérséklet (víz) szenzor hibára gyanakodnánk, vagy esetleg ez nem kap folyamatosan hűtővizet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó