2025. Január 12. - Ernő

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hbalázs | 2009-10-29 14:12 mazda-auto.hu részére

A mágnesszelepje tönkrement, ez okozhatja ezt a problémát?
Mielőtt teljesen leállt volna kb. 1 hónapig nem mertünk messze menni vele, mert előfordult, hogy rángatott, leállt és csak később tudtuk újra indítani. De amikor ment, akkor szépen járt a motorja.

mazda-auto.hu | 2009-10-28 16:48 Easyrider5277 részére

Nincs, de ha egy szerelő ránéz, valószínűleg egy perc alatt megmutatja.

Easyrider5277 | 2009-10-28 15:20 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Esetleg egy link?

mazda-auto.hu | 2009-10-28 14:43 hbalázs részére

Elképzelhető például, hogy a vezérlés átugrott.

mazda-auto.hu | 2009-10-28 14:42 Easyrider5277 részére

Elküldhető leírása nincs.

hbalázs | 2009-10-28 14:03

Jó napot!
JMZBG122200593054 alvázszámú Mazda 323 1.3 B 1992-es nem indul! - gyújtás és szikra van, üzemanyagot kap, nem tudom mi lehet a probléma?! Mielőtt így teljesen leállt volna előtte rángatott és többször is megállt!
Üdv

Easyrider5277 | 2009-10-27 08:15

1991-es BG-s mazdámnak szeretném beállítani fényszóróit, csere után. Van ennek leírása?
Üdv.: Easyrider5277

mazda-auto.hu | 2009-10-26 09:12 Flingel részére

Könnyen elképzelhető, hogy gyújtási problémáról van szó. Lehet gyújtótrafó, vagy gyertyahiba is.

Ennél a típusnál a trafókkal viszonylag gyakran volt gond, bár még ezeket az esetek többségében garanciális időn belül orvosoltuk, és a módosított tarfók már megbízhatónak bizonyultak.

Persze az is lehet, hogy nem gyújtási problémával állunk szemben.

Flingel | 2009-10-23 16:26

Tisztelt Mazda-Autó!

Nemrég vásároltam használtan, egy leinformált, vezetett szervízkönyves, 2000-es 1.5-ös Mazda 323-ast (BJ) kb. 119000 km-rel.
A kocsival alapjában meg vagyok eddig elégedve, és örülök, hogy a tulajdonosa lettem.
Nemrég egy érdekes problémával szembesültem azaz,az alapjárat meleg motornál ingadozik, van, hogy 750-ről leesik 600-ra, ami érezhetően már rezegteti a váltót és a kormányt. Ez eddig nem különösebben zavart, azonban egyszer a 2/a úton haladva kb. 80-as tempónál (kb. 2500 f/min) hirtelen erőtlenné vált a kocsi. Ez azt jelentette, hogy 5. fokozatban padlógázra semmit (!) nem reagált, visszarakva 4-esbe nagy nehezen felküzdötte magát 2700-as fordulatra.. Már éppen azon kezdtem gondolkodni, hogy hol tudnék félreállni, amikor hirtelen ismét visszatért az „élet” a motorba (kb. 1 perc után), és ugyanolyan volt, mint előtte. Egy hosszabb, üres szakaszon, hagytam kipörögni, 5-6000 fordulatig, és simán, zokszó nélkül húzott.
Önnek így „látatlanban” mi a véleménye, mitől lehetett ez a kis probléma? (olyan, mintha 3 henger ment volna… gyertya? Trafó? üzemanyagszűrő?)
Utána mentem vele kb 4-500km-t, de nem jött elő a probléma újra.
A kocsi 1 hónapja esett át a 120ezres szervízen.

Üdv.!
Flingel

mazda-auto.hu | 2009-10-22 15:00 EnergieLaczy részére

Gyárilag csak komplett elem van 111375,-Ft-ért, nincs sárvédőív.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó