2025. Április 26. Szombat - Ervin
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
hbalázs | 2009-10-29 14:12 mazda-auto.hu részére
A mágnesszelepje tönkrement, ez okozhatja ezt a problémát?
Mielőtt teljesen leállt volna kb. 1 hónapig nem mertünk messze menni vele, mert előfordult, hogy rángatott, leállt és csak később tudtuk újra indítani. De amikor ment, akkor szépen járt a motorja.
mazda-auto.hu | 2009-10-28 16:48 Easyrider5277 részére
Nincs, de ha egy szerelő ránéz, valószínűleg egy perc alatt megmutatja.
Easyrider5277 | 2009-10-28 15:20 mazda-auto.hu részére
Köszönöm. Esetleg egy link?
mazda-auto.hu | 2009-10-28 14:43 hbalázs részére
Elképzelhető például, hogy a vezérlés átugrott.
mazda-auto.hu | 2009-10-28 14:42 Easyrider5277 részére
Elküldhető leírása nincs.
hbalázs | 2009-10-28 14:03
Jó napot!
JMZBG122200593054 alvázszámú Mazda 323 1.3 B 1992-es nem indul! - gyújtás és szikra van, üzemanyagot kap, nem tudom mi lehet a probléma?! Mielőtt így teljesen leállt volna előtte rángatott és többször is megállt!
Üdv
Easyrider5277 | 2009-10-27 08:15
1991-es BG-s mazdámnak szeretném beállítani fényszóróit, csere után. Van ennek leírása?
Üdv.: Easyrider5277
mazda-auto.hu | 2009-10-26 09:12 Flingel részére
Könnyen elképzelhető, hogy gyújtási problémáról van szó. Lehet gyújtótrafó, vagy gyertyahiba is.
Ennél a típusnál a trafókkal viszonylag gyakran volt gond, bár még ezeket az esetek többségében garanciális időn belül orvosoltuk, és a módosított tarfók már megbízhatónak bizonyultak.
Persze az is lehet, hogy nem gyújtási problémával állunk szemben.
Flingel | 2009-10-23 16:26
Tisztelt Mazda-Autó!
Nemrég vásároltam használtan, egy leinformált, vezetett szervízkönyves, 2000-es 1.5-ös Mazda 323-ast (BJ) kb. 119000 km-rel.
A kocsival alapjában meg vagyok eddig elégedve, és örülök, hogy a tulajdonosa lettem.
Nemrég egy érdekes problémával szembesültem azaz,az alapjárat meleg motornál ingadozik, van, hogy 750-ről leesik 600-ra, ami érezhetően már rezegteti a váltót és a kormányt. Ez eddig nem különösebben zavart, azonban egyszer a 2/a úton haladva kb. 80-as tempónál (kb. 2500 f/min) hirtelen erőtlenné vált a kocsi. Ez azt jelentette, hogy 5. fokozatban padlógázra semmit (!) nem reagált, visszarakva 4-esbe nagy nehezen felküzdötte magát 2700-as fordulatra.. Már éppen azon kezdtem gondolkodni, hogy hol tudnék félreállni, amikor hirtelen ismét visszatért az „élet” a motorba (kb. 1 perc után), és ugyanolyan volt, mint előtte. Egy hosszabb, üres szakaszon, hagytam kipörögni, 5-6000 fordulatig, és simán, zokszó nélkül húzott.
Önnek így „látatlanban” mi a véleménye, mitől lehetett ez a kis probléma? (olyan, mintha 3 henger ment volna… gyertya? Trafó? üzemanyagszűrő?)
Utána mentem vele kb 4-500km-t, de nem jött elő a probléma újra.
A kocsi 1 hónapja esett át a 120ezres szervízen.
Üdv.!
Flingel
mazda-auto.hu | 2009-10-22 15:00 EnergieLaczy részére
Gyárilag csak komplett elem van 111375,-Ft-ért, nincs sárvédőív.