2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-11-23 10:37 viszke részére

Lehet, hogy az üzemanyag pumpa reléjéről van szó. Ez a tűzfal jobb oldalán van motortérben.

mazda-auto.hu | 2009-11-23 10:33 kisbako részére

Elképzelhető, hogy a légmennyiség mérő hibája okozza a jelenséget.

mazda-auto.hu | 2009-11-23 10:31 P.Gyuri részére

Ha nincs teljesítmény és olajfogysztási probléma, akkor elég a hengerfejet felújítani, abban viszont minden szimeringet érdemes kicserélni, illetve a szelepek zárási tömítettségét megvizsgálni.

Szilard | 2009-11-22 11:44

Tisztelt Mazda-Autó!

323F (BA) 2.0 V6 KF motor, 95-ös évj. hidegen beinditva felmegy ahogy kell kb 1800 -as fordulatra majd szépen

lassan vissza jön 1500-ra pár mp-ig de nem tarja meg, lemegy 800 ford. alá és ledadog, leáll. Ha melegitem

gáz adással a motort pár percig akkor már nem áll le, viszont ekkor elindulva az autoval még rángat

fulladozik. Magasabb fordulatszám tartományokban nem csinalja. Uzemmelegen sima stabil az alapjárat,
1000-2000 ford. között gyorsitáskor melegen is erötlen, rángat, viszont 2000 felett megtáltosodik erös, jól

megy, mint uj korában.
Viszont általánosan jellemzö hogy ideges a gázreakcioja, gázadásnál is gázelvételnél is.

Diagnosztika csak a lambda szondákat dobta ki hibásnak, de azóta le lett huzva mind a kettö és nem változott

semmi(Ecu resetelve). Benzin szürö, levegöszürö, gyertyák, gyújtás kábelek lettek cserélve nem hozott

megoldást. Injector tisztitó löttyöt is próbáltam a benzinhez keverni, nem lett jobb.

Jól tudom hogy nincs gyujtótrafó ennél a tipusnál?

Mi lehet a hiba, mi legyen a következö lépés? Esetleg vizhömérséklet jeladó, osztófej, légtömegmérö,

alapjárati szabályzó?

Egyébként sajnos elég erös az olaj fogyasztás, kb 0,5L/1000km, füstölget. A viz az nem fogy, éveg óta

változatlan a mennyisége.

viszke | 2009-11-21 18:08

Sziasztok!

Egy 2001-es évj.323 F BJ 2.0 DiTD-m van.Autópályán haladva a motor egyik pillanatról a másikra leállt,és nem is indult el újra. Az önindító forgatja rendesen,biztik épek,semmilyen vezetékszakadást,vagy ilyesmit nem látok rajta.Haza kellet húzni.A régi tulaj annó említette,hogy egyszer jártak így,valami relét, de nem is tudja pontosan mit cseréltek a motortéri biztosíték dobozban.Sajna azóta kidobta a rosszat(ezt használta lopásgátlónak,ha olyan helyen hagyta,csak berakta a rosszat),és a telefonon segítő száma sincs már meg neki.Van valakinek tippje,hogy mi az autó baja?A mazda szervízig 60 km-t kéne húzni megint.
Előre is köszi a válaszokat:

viszke

kisbako | 2009-11-20 18:11

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autóm alacsony fordulatról való gyorsításnál ledadog (főleg hidegen). Lambda szondára gyanakodtunk, de nem az a baj. Valakinek valamilyen ötlete?
Az autó 323f mazda, motorszám: ZL223646.
Előre is köszi a segítséget!

KisBakó

P.Gyuri | 2009-11-20 17:18

T. Mazda Autó!
94-es 1.3-as BG-s motoromnál a hengerfej alól olajfolyást tapasztaltam. Kérdéseim a következők lennének.
Érdemes-e csak a hengerfejet felújítani, vagy az egész motort célszerű? Kb 240000 km van a motorban, az olajat nem eszi.
Elég csak síkoltatni és tömítéscsere, vagy érdemes cserélni a szimeringeket és a szelepvezetőket is?
A válaszokat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-11-20 10:02 Regu részére

- A ködlámpák darabja 33808,-Ft.
- A fordulatszámmérő ugrálására innen nem tudom a választ. Elképzelhető, hogy test hibával állunk szemben.

Regu | 2009-11-19 14:22

Tisztelt Mazda-Autó!

Olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerül a ködlámpa(párban) egy 1998-as 323F 1.5i-s mazdába?Az alvázszáma JMZBA... A motorszáma : Z5...
És még valamit had kérdezzek.Néha csinál olyat az autó, hogy fel-le ugrál a fordulatszám mérő óra.Menet közben is csinálja, és kicsit zavar.1000, és 8000 között ugrál.De nem eszik többet ettől.Leállítás után viszont nem csinálja.Eddig 2 hónap alatt 3x jött elő ez a "gond".
És még egy utolsó kérdés.
Honnan lehet tudni, hogy pontossan milyen autóm van?
Mert ezek között is van sok féle.Kiváncsi lennék, hogy mik vannak az autóban extrák, stb.
Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok.

mazda-auto.hu | 2009-11-12 14:53 mazdasamsung részére

Természetesen okozhat többlet fogyasztást, hiszen a vezérlőegység nem ismeri a motor hőmérsékletét.

A generátor töltőfeszültségét az akkumulátor pólusain le kell mérni.

A hűtővíz hőmérséklet szenzor ára 18155,-Ft

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó