2024. December 23. Hétfő - Viktória
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MAZDA MPV 2008.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:15 Juhasz89 részére
Lehet, hogy nem emel ki a kuplung, de lehet a szinkron gyűrű is.
Árat csak szétszedés után lehetne mondani, de maga a szétszedés és összerakás is durván 50.000.-Ft
Juhasz89 | 2015-11-20 07:27
Tisztelt Mazda-Autó!
Tanácsot szeretnék kérni, mi lehet a probléma az autóm váltójával. Az autóm egy 2001-es Mazda 323, 1.6-os motorral, 5 sebességes manuál váltóval. Óra szerint 160000 km van az autóban. A váltóolaj 150000 km-nél le lett cserélve Castrol 75W90 Syntrans Transaxle típusra. Egy ideje azt vettem észre, hogy amíg nem teszek meg legalább 5-6 km-t, addig az 1-esből 2-esbe a váltás nehezen, "reccsenősen" történik. Ha lassan váltok és alacsonyabb fordulatnál elváltom (1800-1900) akkor nem reccsen, de még mindig nehezebben veszi, mint a többi fokozatot. Csak 1-esből 2-esbe váltásnál van ez, ha visszafele váltok 2-esbe, akkor nem. Ha már mentem pár km-t, akkor minden rendben, de a többi fokozattal nincs baj se hidegben, se melegben. Amit megfigyeltem még, hogy egy ideje a kuplung benyomásnál és felengedésnél "nyekergő" hang hallatszódik, ez kb. a pedál benyomásának utonsó 4 cm-én jelentkezik, mintha nem lenne kenése a bowdennek, olyan, mint egy nyikorgó ajtó hangja.
Lehet esetleg a váltóban a 2-es fokozat szinkrongyűrű hibája? Ha tényleg ez a baja, akkor egy ilyen volumenű javítás hozzávetőlegesen mennyibe kerülhet Önöknél?
Előre is köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2015-11-16 15:20 ungyi részére
Ez egyértelmű a 100-as üzemanyag miatt van. Továbbra is a 95-öst kellene tankolni és minden 3. vagy 4. tankolásra a 98-ast.
mazda-auto.hu | 2015-11-16 14:50 Szepe részére
Gyárilag az Ön autója 195/55R15-ös gumiabroncsal szerelt.
Ennek bármelyik váltómérete feltehető. Télire javasoljuk a vékonyabb abroncsot és a 14"-os gumi olcsóbb is. Szerintem bármelyik bontóban kapható acélfelni hozzá, így egyszerűbb és talán még olcsóbb is a téli-nyári szett cseréje.
ungyi | 2015-11-15 14:21
T.Mazda.
1987-es 1.5-s benzines szedán 323-ba tegnap rátöltöttem 100-as benzint a 95-re, kb. fele-fele arányban keveredtek. Azt vettem észre,hogy morgó,gyors kopogó hangon ment a motor, mintha géppisztollyal lőttek volna. Teljesítmény kiesés nem volt, sőt picit jobb lett. Picit meglepődtem,mert az autóra a gyári utasítás 98-as benzint jelöl. A 100-as benzintől lehet ez a gyos, ropogó-szerű hang? Mi az oka? Köszönöm!!
Szepe | 2015-11-11 19:12
Tisztelt Mazda-Auto! Téligumi vásárlása előtt állok. Az autóm jelenleg alufelnikkel van szerelve, melyeken 195/55R15 méretű nyári gumik vannak. Érdeklődöm, hogy gyárilag mekkora méretű lemezfelnikkel lehet a gépkocsit ellátni, valamint ezekre mekkora méretű téli gumit ajánlanak? A gépkocsi egy 1.6 ZM motoros, 2003-as Mazda 323F, alvázszáma: JMZBJ14M231521206. Válaszukat előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-11-05 12:40 evilbill részére
Köszönjük az infot !
mazda-auto.hu | 2015-11-05 12:35 miki60 részére
Köszönjük a megrendelést és a visszaigazolást !
evilbill | 2015-11-04 20:15 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ, de megoldódott a kopogásszenzor probléma. Vezérműszíj cseréjénél elfelejtették rögzíteni a hengerfejhez a kopogásérzékelő kábelt tartó lemezt, így az a kábelen lógva időnként hozzáért a hengerfejhez. Mióta visszacsavarozták, a hiba megszünt.
Üdvözlettel.
miki60 | 2015-11-03 20:29 mazda-auto.hu részére
Megkaptam az alkatrészt,köszönöm!