2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2015-09-05 17:59 MazdaAuto részére

Megtaláltam a hirdetést,beszélek velük telefonon én is. Nagyon köszönöm a segítséget!!

MazdaAuto | 2015-09-04 10:30 ungyi részére

A "jelentős Mo-i" bontók már nem foglalkoznak régebbi típusokkal ... A következő linken BF alvázkódú 1,3-as autó van bontás alatt, és még tankja is van szivattyúval ... http://www.jofogas.hu/pest/Mazda_323_futesmotor_34501817.htm?first=1 Én beszéltem vele, de mivel nincs teljes alvázszám, ilyen távolról többet nem tudok segíteni, hogy jó-e az Ön autójához

ungyi | 2015-09-03 09:30 MazdaAuto részére

Szívesen vennék használtat, de sehol sem kapok! Már minden jelentős MO-i bontót végig kérdeztem, de senkinek nincs. Van valami ötleted MA?

MazdaAuto | 2015-08-31 13:01 ungyi részére

Javasolnám a bontott szintmérőt, mert a gyári drága és és több hét a beszerzése. Nem mindegyik szintjelző rendelkezik figyelmeztető lámpa visszajelzéssel, alvázszám/cikkszám alapján azonosítható.

ungyi | 2015-08-31 10:50

1987-s 1.5-s -benzines szedán mazdámban a benzinszintmérő kb. 10 liternél lezuhan NULLÁRA, nem jelzi a szintet, de 4-5 éve a figyelmeztető piros jelzés sem világít. Kérdezném, hogy miképpen lehetne pótolni a benzintartályban lévő szintmérőt? Új csere, használt csere v valami más megoldás. Sürgős lenne, mert így km. számlálóval tudok csak menni. Köszönöm szépen!

mazda-auto.hu2 | 2015-08-31 09:44 prokki részére

Az univerzális nem jó hozzá, csak a gyári.

prokki | 2015-08-28 14:25

Mazda 323f 1.6TE 2001-es benzines autómban szabályzó szonda lett cserélve Denso univerzális lambdaszondára. Azóta az átlagfogyasztásom 1 literrel megemelkedett. Lehetséges-e hogy a univerzális lambdaszonda nem jól lássa el a szabályzó szonda szerepét?

ungyi | 2015-08-14 16:38 ungyi részére

Azért valami elgondolkodtatott pár évvel ezelőtt, amikor megszünt nálunk az ólmozott benzin. Olaszból hazaérve, jól megpakolva, erős tempóbal Budapestőlről hazafelé elment az egyik szelepem. Kicseréltük, nem volt gond, de ekkor néztem utána a dolognak, sok szakmabelivel beszélgettem és a többség szerint ólmozott benzin kell az autómnak. Azóta vagy azért v másért, nincs vele gondom. Lehet, hogy még is kell az ólom hozzá....

ungyi | 2015-08-14 07:13 pusi65 részére

Szia, köszönöm! e-mail:bali.i@upcmail.hu

pusi65 | 2015-08-13 22:32 ungyi részére

Na megvagy! Én úgy látom, egyértelműen mehet az ólmozatlan 95-ös, ha karburátoros és nincs benne KAT - gondolom. Abban az időben ráadásul országonként változó felszereltséggel szállították, hol KAT-zal, hol nélküle. A Bárdiautó listáját nézegetve feltehetően a szelepek anyaga más, teherbíróbb és nem kell neki az ólmos kenés. (nem így az 1.5i motorban! ) Az enyémet a nyolcvanas évek végén, kilencvenesek elején Skandináviában használtam és ott már 95E ment. Csak itthon kapott nyáron anno ólmost, mert más nem volt. Téma is volt gyakran. Akkor tettem el a kis füzetkét, amit megőriztem. Ha kell a másolat, adj email címet és elküldöm fénypostával :) Üdv. Hoppá! egy rokonom pont most vett egy 1986-ost (az új 3-as mellé :)) és megkérdezem, milyen motorral, mit tankol.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó