2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-01-28 09:01 Pityu részére

A koszos pollenszűrő okozhatja a fokozott párásodást. A kesztyűtartó alatt/mögött van egy levehető fedél. Azt levéve található meg a szűrő.

mazda-auto.hu | 2009-01-28 08:53 gt007 részére

Lennie kell olajleeresztő csavarnak! A feltöltés helyét jól látod, és 75w-90-es jelzésű hajtóműolaj kell bele. A motorba elsősorban 0w-40-es vagy 5w-40-es jelzésű motorolajat ajánlunk.

Pityu | 2009-01-27 19:09

Az előbbi kérdést kiegészíteném. Az alábbi autóról van szó, párásodik az ablaka, mitől lehet. Pollenszűrő cseréjét javasolták. Üdv. és köszönöm.

Pityu | 2009-01-27 19:07

Üdvözlök Mindenkit! Segítséget kérek a Mazda 323 1998. 10 tipusnál hol található a pollenszűrő?
Köszönöm.

Pityu | 2009-01-27 19:06

Üdvözlök Mindenkit! Segítséget kérek a Mazda 323 1998. 10 tipusnál hol található a pollenszűrő?
Köszönöm.

gt007 | 2009-01-27 15:08 mazda-auto.hu részére

Még egy kérdésem volna, a váltóval kapcsolatban. Nem találok rajta olajleeresztő csavart. Feltölteni, ha jól néztem, akkor a kmspirál helyén kell, mert ott van egy szint jelölés is. De hol kell leengedni? Szeretném lecserélni az olajat, mert ki tudja mikor volt utoljára lecserélve, és azért nem árt. Milyen olajat ajánlasz a hajtóműbe és a motorba? Köszönöm a segítséged Üdv Tamás

Kukac | 2009-01-26 19:26

Köszönöm a választ, megpróbálom ezeket!

gt007 | 2009-01-22 15:27 mazda-auto.hu részére

Értem, és köszönöm az infót. Furatni, meg ilyesmi, nem szeretném, mert túl költséges lenne, bár lehet megérné, mert egyébként tökéletes állapotban van :)

mazda-auto.hu | 2009-01-22 15:24 gt007 részére

Sajnos a gyári gyűrűszetteknek csak a cikkszámát ismerjük, ami nem utal a méretre. Nem akarlak elkeseríteni, de a hengerfúrás nélküli gyűrűcsere nem szokott a Mazdák esetében beválni. Általában csak a fúrás és dugattyú, illetve túlméretes gyűrűcsere segít.

gt007 | 2009-01-22 13:31

Szia!
Egy kis segítséget kérnék. Van egy 1987-es 323-as Mazdám, amit szeretnék meggyűrűztetni. A problémám az, hogy nem találok infót, a gyári gyűrűméretekről, és amíg nincs meg az új készlet, nem szeretném, ha szétszednék, napi használatban van az autó. A kompresszió jó, csak kicsit eszi az olajat, ezért szeretném megcsináltatni, természetesen a szelepszár szimeringeket is cserélik majd. Ha tudnál segíteni a gyári méretben, megköszönném. Alváz: BF Motor: E5 sima 1,5-ös benzines, nem injektoros. 55KW-os
Előre is köszönöm.
Tamás
UI: Még annyit, hogy érdemes e kicsit nagyobb gyűrűt beletenni (0,5mm)?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó