2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-04-18 14:02 miki60 részére

Elvileg egyformák, csak a vezeték hossza különbözik, de utángyártott szondákkal (Mazdában)eddig egy esetben sem jutottunk kielégítő eredményre.

miki60 | 2008-04-17 09:48

Sziasztok!egy 323F 1.6 2001-es évjáratú Mazdám van.kérdésem az lenne,hogy a két lambdaszonda egyforma-e és univerzális NGK-val lehet-e helyettesíteni.Úgy értem,hogyha a leömlőbe való szondám van univerzálisban, az berakható-e a katalizátor után is?
előre is köszi a választ

mazda-auto.hu | 2008-04-15 11:08 323SDN részére

Repsol-ról már hallottunk, de Rektol-ról még nem. Inkább maradnánk az ismertebb neveknél, bár a viszkozitási index jelzés, illetve az API/SAE besorolás fontosabb, mint a márkanév.

mazda-auto.hu | 2008-04-15 10:46 ToNo részére

A szelepek nyitását-zárását maximum annyiban érinti a sűrítés növelése, hogy ne érjenek bele a dugattyú tetőbe. Mivel eseedben erről nincs szó, biztosan zárnak a szelepek.

323SDN | 2008-04-15 09:25

Ez lemaradt az előzőből: Ajánlottak Rektol márkájú olajat bele. Az ára kedvezőnek tűnik (3000Ft/l körüli ár), ám semmiféle tapasztalatom nincs vele.

ToNo | 2008-04-15 09:23

Igen, jel szerint lett összerakva a vezérlés. Én még gondoltam arra, mivel lejjebb került a hengerfej, holtponton nem zárnak még le a szelepek és összekeveredik a szívó és kipufogó levegő. nagyobb fokolású tengelyekkel lehet jó lenne, vagy a gyári elektronika nem bírja?

323SDN | 2008-04-15 09:19

Sziasztok!
'96évvégi 323 sedan (1.5 benzin) megérett a váltóolaj cserére.Milyen olajat ajánlanátok bele? A könyvében az olaj típusa megvan, én inkább márkára/márkákra gondolok.
Valamint van-e a váltóolaj-cserében valami "trükk", vagy egyszerűen leereszt a régi olaj, feltölt az új? (Hallottam olyan rémhírt, h volt, akinek széthullott a váltó emiatt. Igaz, az nem mazda volt (o; )

mazda-auto.hu | 2008-04-15 07:40 ToNo részére

A vezérlés (szíj) biztosan jól van pozícionálva?

ToNo | 2008-04-14 17:56

Sziasztok! Van, egy 91es évjáratú 323 1.8GT-m (bp-05) motorkódú. A hengerfejből lemarattam 0,5mm-t, azóta a motor terhelésen nem forog tovább 5000-es fordulatnál. A gyújtást nagynehezzen beállítottuk, az érzékelőtárcsa megfordításával sikerült, harmadik garnitura gyertya van bent, most 5-ös hőértékű ngk. Gyújtás probléma nem lehet, mert 5000-ig nagyon megy, és utána mintha elfogyna neki a benzin... próbáltam másik benzinpumpával, az injektorok jól működnek...
Segítséget kérek, mi lehet ennek az oka? Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-04-09 08:17 andraskopasz részére

Pontosan milyen 323-as?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó