2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-04-18 14:02 miki60 részére
Elvileg egyformák, csak a vezeték hossza különbözik, de utángyártott szondákkal (Mazdában)eddig egy esetben sem jutottunk kielégítő eredményre.
miki60 | 2008-04-17 09:48
Sziasztok!egy 323F 1.6 2001-es évjáratú Mazdám van.kérdésem az lenne,hogy a két lambdaszonda egyforma-e és univerzális NGK-val lehet-e helyettesíteni.Úgy értem,hogyha a leömlőbe való szondám van univerzálisban, az berakható-e a katalizátor után is?
előre is köszi a választ
mazda-auto.hu | 2008-04-15 11:08 323SDN részére
Repsol-ról már hallottunk, de Rektol-ról még nem. Inkább maradnánk az ismertebb neveknél, bár a viszkozitási index jelzés, illetve az API/SAE besorolás fontosabb, mint a márkanév.
mazda-auto.hu | 2008-04-15 10:46 ToNo részére
A szelepek nyitását-zárását maximum annyiban érinti a sűrítés növelése, hogy ne érjenek bele a dugattyú tetőbe. Mivel eseedben erről nincs szó, biztosan zárnak a szelepek.
323SDN | 2008-04-15 09:25
Ez lemaradt az előzőből: Ajánlottak Rektol márkájú olajat bele. Az ára kedvezőnek tűnik (3000Ft/l körüli ár), ám semmiféle tapasztalatom nincs vele.
ToNo | 2008-04-15 09:23
Igen, jel szerint lett összerakva a vezérlés. Én még gondoltam arra, mivel lejjebb került a hengerfej, holtponton nem zárnak még le a szelepek és összekeveredik a szívó és kipufogó levegő. nagyobb fokolású tengelyekkel lehet jó lenne, vagy a gyári elektronika nem bírja?
323SDN | 2008-04-15 09:19
Sziasztok!
'96évvégi 323 sedan (1.5 benzin) megérett a váltóolaj cserére.Milyen olajat ajánlanátok bele? A könyvében az olaj típusa megvan, én inkább márkára/márkákra gondolok.
Valamint van-e a váltóolaj-cserében valami "trükk", vagy egyszerűen leereszt a régi olaj, feltölt az új? (Hallottam olyan rémhírt, h volt, akinek széthullott a váltó emiatt. Igaz, az nem mazda volt (o; )
mazda-auto.hu | 2008-04-15 07:40 ToNo részére
A vezérlés (szíj) biztosan jól van pozícionálva?
ToNo | 2008-04-14 17:56
Sziasztok! Van, egy 91es évjáratú 323 1.8GT-m (bp-05) motorkódú. A hengerfejből lemarattam 0,5mm-t, azóta a motor terhelésen nem forog tovább 5000-es fordulatnál. A gyújtást nagynehezzen beállítottuk, az érzékelőtárcsa megfordításával sikerült, harmadik garnitura gyertya van bent, most 5-ös hőértékű ngk. Gyújtás probléma nem lehet, mert 5000-ig nagyon megy, és utána mintha elfogyna neki a benzin... próbáltam másik benzinpumpával, az injektorok jól működnek...
Segítséget kérek, mi lehet ennek az oka? Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-04-09 08:17 andraskopasz részére
Pontosan milyen 323-as?