2025. Január 15. Szerda - Lóránt
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Új Mazda3, okostelefon, web...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-04-18 14:02 miki60 részére
Elvileg egyformák, csak a vezeték hossza különbözik, de utángyártott szondákkal (Mazdában)eddig egy esetben sem jutottunk kielégítő eredményre.
miki60 | 2008-04-17 09:48
Sziasztok!egy 323F 1.6 2001-es évjáratú Mazdám van.kérdésem az lenne,hogy a két lambdaszonda egyforma-e és univerzális NGK-val lehet-e helyettesíteni.Úgy értem,hogyha a leömlőbe való szondám van univerzálisban, az berakható-e a katalizátor után is?
előre is köszi a választ
mazda-auto.hu | 2008-04-15 11:08 323SDN részére
Repsol-ról már hallottunk, de Rektol-ról még nem. Inkább maradnánk az ismertebb neveknél, bár a viszkozitási index jelzés, illetve az API/SAE besorolás fontosabb, mint a márkanév.
mazda-auto.hu | 2008-04-15 10:46 ToNo részére
A szelepek nyitását-zárását maximum annyiban érinti a sűrítés növelése, hogy ne érjenek bele a dugattyú tetőbe. Mivel eseedben erről nincs szó, biztosan zárnak a szelepek.
323SDN | 2008-04-15 09:25
Ez lemaradt az előzőből: Ajánlottak Rektol márkájú olajat bele. Az ára kedvezőnek tűnik (3000Ft/l körüli ár), ám semmiféle tapasztalatom nincs vele.
ToNo | 2008-04-15 09:23
Igen, jel szerint lett összerakva a vezérlés. Én még gondoltam arra, mivel lejjebb került a hengerfej, holtponton nem zárnak még le a szelepek és összekeveredik a szívó és kipufogó levegő. nagyobb fokolású tengelyekkel lehet jó lenne, vagy a gyári elektronika nem bírja?
323SDN | 2008-04-15 09:19
Sziasztok!
'96évvégi 323 sedan (1.5 benzin) megérett a váltóolaj cserére.Milyen olajat ajánlanátok bele? A könyvében az olaj típusa megvan, én inkább márkára/márkákra gondolok.
Valamint van-e a váltóolaj-cserében valami "trükk", vagy egyszerűen leereszt a régi olaj, feltölt az új? (Hallottam olyan rémhírt, h volt, akinek széthullott a váltó emiatt. Igaz, az nem mazda volt (o; )
mazda-auto.hu | 2008-04-15 07:40 ToNo részére
A vezérlés (szíj) biztosan jól van pozícionálva?
ToNo | 2008-04-14 17:56
Sziasztok! Van, egy 91es évjáratú 323 1.8GT-m (bp-05) motorkódú. A hengerfejből lemarattam 0,5mm-t, azóta a motor terhelésen nem forog tovább 5000-es fordulatnál. A gyújtást nagynehezzen beállítottuk, az érzékelőtárcsa megfordításával sikerült, harmadik garnitura gyertya van bent, most 5-ös hőértékű ngk. Gyújtás probléma nem lehet, mert 5000-ig nagyon megy, és utána mintha elfogyna neki a benzin... próbáltam másik benzinpumpával, az injektorok jól működnek...
Segítséget kérek, mi lehet ennek az oka? Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-04-09 08:17 andraskopasz részére
Pontosan milyen 323-as?