2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Béci24 | 2008-03-26 16:42

Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni hogy 323s 98 januári(94-98ig gyártva)1.3 16 szelepes és 323F 97es évjárat hátsó gólyalába egyforma e? blokkolásgátlóval szereltek az autók. Válaszotokat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2008-03-25 09:51 ToNo részére

3575,-Ft darabja. Általában 3 napon belül megvan. Megrendelés utánvéttel: varga@mazda-auto.hu.

ToNo | 2008-03-24 16:34

Üdv!
Érdeklődök, hogy 1990-es évjáratú mazda 323 1.8GT Bp-05-2 típusú (BP-DOHC) motorhoz szelepvezetőt hol és mennyiért lehet beszerezni?

Köszönöm!

ToNo | 2008-03-24 16:31

Üdv!
Érdeklődök, hogy 1990-es évjáratú mazda 323 1.8GT Bp-05-2 típusú (BP-DOHC) motorhoz szelepvezetőt hol és mennyiért lehet beszerezni?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-03-20 07:56 robika részére

A szenzor ára: 123120,-Ft.

robika | 2008-03-19 19:55

Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni milyen összegért tudok hozzájutni:Utasoldali ülés érzékelőhöz ,mivel világit a lézsák lámpája a műszerfalon:Mazda 323 99-es 1,5-16v.safety plus.
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-03-19 13:43 mazda-auto.hu részére

Az első mondat természetesen kérdés volt. (?)

mazda-auto.hu | 2008-03-19 13:40 Sly részére

1.Kinyomott kuplung pedálnál is remeg. Ha igen, akkor nincs köze a problémának a kuplunghoz. Inkább motorbeállításra, gyújtáskimaradásra valamelyik hengernél, gondolnánk. 2. Valószínű, hogy a pedál tengelyéhez egy kis kenőanyag kellene.

Sly | 2008-03-18 19:05

Ja, és még vmi. Mikor kinyomom a kuplongot majd visszaengedem nagyon nyikorog a pedál. Mi lehet az oka? Válaszotok előre is köszönöm!

Sly | 2008-03-18 19:01

Sziasztok! A 2002-es 1.3 323F mazdámon alapjáraton nagyon remeg a sebességváltó. ( a rezonancia a karosszériára is átadódik) Ahogy növelem a fordulatszámot a remegés egyre finomabb lesz majd 2500 f/p-től szinte nem is érezhető. A gond sztem a kuplung környékén lehet, valami úgy foroghat a szerkezetben mintha nem lenne kiegyensúlyozva. Nem hinném hogy a motortartó gumibakok lehetnének a hibásak. A kocsiban amugy 138e kilóméter van. lehet hogy lassan megérett egy kuplung csere? Szerintetek mi lehet a probléma? Köszönettel Sly

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó