2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bukiman | 2014-01-29 02:57 szalai-gergo részére

2013.07.08-an leirtam reszletesen egy akkor feldobott kerdesre es utana az illeto (sahara) sikerrel jart.

Bukiman | 2014-01-29 02:41 szalai-gergo részére

Ugyanilyen autom van, mar a masodik. Szinte biztos, hogy az adagolod van oda. En anno meg egy evet jartam kopott adagoloval nemi trukk segitsegevel, de utana csak le kellett cserelni. Ki is lehet egyebkent konnyen tesztelni a dolgot: jo meleg motorral megallsz es hideg csapvizzel lehutod az adagolot (kb 2-3 liter eleg lesz). Ha akkor beindul, akkor megvan a ludas. Bontoban kell venni es ugy, ahogy van lecsereltetni. 90e korul lesz. Csak az uzmanyagszabalyozo szelepet valoszinu nem lesz eleg cserelni es nem is erdemes. Tipikus betegsege ennek az autonak. Minden nem lehet tokeletes. :)

szalai-gergo | 2014-01-28 21:32

Sziasztok!

Nemrég vettem egy Mazda 323 F-et 2.0 DiTD motorral amiről csak most derült ki, hogy valami oknál fogva melegen nem akar indulni. Amíg jár a motor semmi baja, de amint leállítom és újra indítanék csak teker szépen, de nem röffen be. Többen mondták már, hogy az adagoló környékén keresgéljek, de sajnos nem kis beruházás lenne végigcserélni minden alkatrészt. Így kérem ha valakinek van valami jó ötlete vagy találkozott már hasonló problémával ossza meg velem! Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-01-27 13:57 Asztalosatis12 részére

 1. Hidegindítás után ezek az autók így viselkednek. 2. Lehetséges, hogy a légtömegmérő a hibás, de akár egy elrepedt szívócső is okozhatja.

Asztalosatis12 | 2014-01-25 13:09

Szeretnék tanácsot kérni.

Van egy 97-es 1,5 ös 323 f es mazdám. Az egyig dolog ami fura hogy hidegben indítás után olyan 2500-3000 fordulatszámon pörög, egy kis idő után persze visszaáll az alapra ami olyan 750-1000. Ez normális így vagy álítható?

A másik nagyobb problémám hogy amikor meleg a motor és alacsony fordulatszámon 2000-2500 től kicsit odalépnék akkor dadog a motor tehát olyan mintha hirtelen valamiből sokat kapna. Ezt hidegen nem csinálja, most lett kicsierévle benne minden szürő, gyertya, szelepfedél töítés, olaj és voltam diganosztikán is vele ahol nem találtak hibát de ők is hallják a dadogást. Ötlet hogy mi okozhatja? Előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2014-01-23 14:47 kiskokusz részére

 A gyújtáshiba egy strobószkóp lámpával kiszűrhető(kivéve gyertyahiba), de a légtömegmérő hibáját csak teszterrel lehet megállapítani.

kiskokusz | 2014-01-23 12:14

Tisztelt mazda-auto.hu !

 

Van egy 98-as 1,5 z5-de 323-asom.Egy ideje az alábbi tüneteket produkálja:bár szépen indul,stabil az alapjárat,de kb 2000 és 3000 fordulat között eltűnik az erő és érezhetően rángat.Csak ebben a fordulatszám tartományban csinálja,2000 alatt és 3000 fölött minden rendben.Van olyan tipikusan erre a modellre jellemző hiba ami ezt okozza ??

Gondolok itt gyújtótrafóra vagy az elosztó hibájára(fedél,rotor) légtömegmérő ??

Gyári teszter megmondja??

Joe | 2014-01-15 11:59

Ködlámpa 323f-ba eladó 6000ft

http://aprod.hu/hirdetes/mazda-323f-kodlampa-ID1Lmzx.html

mazda-auto.hu | 2014-01-13 08:37 mandarin79 részére

 Akron.

mazda-auto.hu | 2014-01-13 08:37 Keszi részére

 A gyári beszerelésűnek megfelelő akkumulátort utólag itt Európában nem lehet beszerezni. Akkumulátorokból óriási a kínálat, nehéz megmondani, melyik a legjobb. Mivel a gyári ilyen sokat bírt, felesleges nagyobb kapacitásút vásárolni. A gyári elvileg 55 Ah-s volt. Figyelni kell a pólusok elhelyezésére, illetve a méretekre, hogy pl. a leszorító is használható legyen, ne legyen alacsonyabb, magasabb az új akkumulátor.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó