2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-01-30 08:23

Gond nélkül mûködik a "szélvédõs" radardetektor a Mazda6 típusokban

Oszi | 2007-01-29 18:52

nem femgozolt,azt arrol tudod felismerni hogy ha jol megnezed mikor jon szembe veled akkor lilas arnyalata van.

Exom | 2007-01-29 16:02

Sziasztok. Meg tudnátok mondani, hogy a Mazda6 milyen szélvédõvel jön ki? Fémgõzölt-e üveg vagy sem? Radardetektor vásárlás miatt szeretném tudni. Köszönöm a segítséget.

mazda-auto.hu | 2007-01-29 13:55

Van cseredarabunk. A szilentek 2x8211,-, illetve 2x9029,-. A munkadíj (IC+szilentek)3x5400,- és egy futómûállítás 7200,-.

Oszi | 2007-01-29 10:03

Mar csak az a kerdes hogy van-e mostanaban csredarabotok,kb.mennyi lenne az also szilentek csreje?

mazda-auto.hu | 2007-01-29 08:33

Ki tudjuk cserélni a szilenteket. Elvileg a szilentek hivatalos meghúzási módja úgy van ahogy írod, bár nem mindegy a helyzetük, a konstrukció, a mozgásterük stb..sem. Érdekes, de ha minden igaz, a gyárban is megemelve rögzítik a csavarokat, ettõl függetlenül mi leeresztve húzzuk meg õket. Az intercooler javítás, cseredarabbal kb.:9000Ft + a gumigyûrûk kb.: 3000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2007-01-29 08:22

leslie - Köszönünk mindent. Várunk. Jó lenne fényt deríteni a "rejtélyre".

mazda-auto.hu | 2007-01-29 08:20

Exom- Többgombos távirányító csak a gyárilag riasztóval szerelt Mazda6 modellekhez jár. Ennél az Off a riasztó belsõ mozgásérzékelõjének kikapcsolására szolgál. Szerintünk, ha úgyis utólagosan beszerelt riasztóban gondolkozol, akkor a kétgombos jobb döntés, úgysem hasznosítanák az Off gombot ezek az utólagos egységek.

Oszi | 2007-01-28 13:16

Meg egy kerdes foglalkoztat es nem hagy nyugodni:Irtam hogy 5cm-el volt leultetve az autom mikor vettem nemetorszagbol.ugye a szilentek kozephelyzetett elvileg megkell ilyenkor valtoztatni,hogy ne feszuljon?!aztan azt is irtam hogy 2het utan megvettem bele a gyari rugokat horror aron,de szerintem beepitesnel is megkellet volna valtoztatni a szilentek kozephelyzetett?!kicsit furcsa szamomra hogy 1ev es 20000km allat tonkre megy az osszes szilentem.ami nagyon furi hogy az osszes egyszerre.ugye ha 5 centivel van lejebb az auto akkor mashogy alnak a lengokarok is.nemetorszagban hivatalos H%R futomu szerviz epitettebe a rugokat mubizonylattal es gondolom hogy ok ugy jartak el ahogy en gondolom.legalabbis mikor tanultam akkor szilentek cserejenel is nem szabad meghuzni a csavarookat addig amig a futomu teljesen levan engedve az emelon.hanem legalabis mi mindig leengedtuk az autot es akkor rogzitettok a szilentek atameno csavarjait hogy a kozep helyzetbe legyen rogzitve a szilent es ne feszuljon alaphelyzetben.

leslie | 2007-01-28 11:00

Sziasztok!!! Kedves Auto-expanzio! Bocsänat a kesöi välaszert, igen zavar meg a kocsi elejenek megemelkedese. Hozzäteszem, itt Nemetorszägban jelenleg k. nagy ho van ugyhogy talän elönyt is elvezek a megemelkedesnek, de ha lehet, szeretnem valahogy orvosoltatni.Nem sürgös, azert annyira nem zavar, csak megis na... :-) Majd kereslek benneteket ha esedekes lesz, talän összekötve a 140.000-es szervizzel. Meglätjuk. Toväbbi jo munkät, es MINDENKI az AUTO-EXPANZIO-näl SZERVIZELTESSEN, es VEGYEN AUTOT!!!! ;-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó