2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
A hengerfal olajháztartása, kenése.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-12-27 09:51
Nagyon szépen köszönjük mindenkinek! leslie - Az elsõ vákumszivattyúcserénk eljövetelérõl tudni fogsz. : ). A magasságemelkedés azóta is erõsen foglalkoztat.???
Oszi | 2006-12-24 16:03
Bekes boldog karacsonyt es ujevet kivanok mindenkinek!
leslie | 2006-12-23 18:08
Hello mindenki! Csak kérdezném, még nem késõ, ha valaki valamelyik ismerõsét egy vadi új vákuumpumpával akarná meglepni karácsonyra, szóljon az AUTO EXPANZIÓ-nak! :-) Jövõre látjuk egymást, addig is kedves super team AUTO EXPANZIÓ BOLDOG ÜNNEPEKET ÉS SIKERES ÚJ ÉVET KÍVÁNOK NEKTEK!
Oszi | 2006-12-23 00:02
:)
mazda-auto.hu | 2006-12-22 16:51
Errõl van szó! : ) De esetleg a 4-5000km-enkénti következetes szintellenõrzés is segít.
Oszi | 2006-12-22 15:46
A multkor biztos nem volt teljesen hideg,mert most megneztem melegen is es a full jelzes foltt volt az olajszintem.Ami gondolom megint csak nem tul jo.
Ezek szerint nem kellet volna 7dl beleontenem?
Azt hiszem unnepek utan megejtem a 120eKm -es szervizt es utanna raszokok a 10eKm-enkenti olajcserere.
mazda-auto.hu | 2006-12-22 08:09
Oszi - A módszer az megfelel annak, amit Lion X is írt. Nem elhanyagolható az olaj hõmérsékletfüggõ térfogatváltozása sem, ezért is, nem csak a visszafolyás miatt ajánlott a hidegen ellenõrzés. A 7dl nagyon sok 1000km-re. Egyébként akár teljesen más elõélete is lehetett az elõzõ autódnak. Sajnos a kevés olajjal használatot örökre megjegyzik az alkatrészek.
Oszi | 2006-12-21 15:50
Nem akkor kellene tobbet mutatnia mikor hideg a motor???Ugye ha sokaig all az auto akkor majdnem minden olaj lefolyik a karterba.
Oszi | 2006-12-21 15:49
most biztos hidegen neztem az elozonel lehet hogy nem teljesen volt hideg.
99700km vettem az autot es 100000szerviz utan csak 112000nel neztem meg a szintet es akkor durvan 2litert kellet ratoltenem,mire fullon lett.117000nel megint ment ra kb 1 liter es most 1000kmre ment ra az a kb 7dl.
Szerintem ez nagyon sok.
Hogy miert nem neztem surubbne?Mert elotte FORDom volt es annal nem kellet nezegetni az olajszintett,sot ki sem kellet nyitni a motorhaztetot es azt is 87000km el vettem 115Le TDDI -s motorral.sot elotte egy 90Le 1,8 TDI Mondeom volt 165000km el vettem meg es 240000km nel adtam el es soha sem hianyzott belole olaj max 2dl.
Lion X | 2006-12-21 13:12
Oszi! Én amikor kihúzom a nívópálcát(persze még a garázsban hidegen), akkor szinte nincs is olaj a pálcán. Letörlöm, visszadugom, majd pár mp múlva kihúzom. Ekkor látom a "hiteles" olajszintet. Amikor anno elõször ellenõriztem a szintet, megijedtem hogy az alig 1000km.t futott M6-om kizabálta az összes olajat.