2024. December 23. Hétfő - Viktória
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MAZDA MPV 2008.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Oszi | 2008-07-27 13:00 kaboca részére
Ezek szerint nem olvastad eleg figyelmesen az iromanyomat :) csak az arra erdemes autonal volt merheto ekkora teljesitmeny kulonbseg es ha osszeolvasod az altalad linkelt szoveggel akkor valoszinuleg az jon ki belolle ,hogy a imprez WRX sti tervezesenel szamba vettek a jobb uzemanyag-nagyobb teljesitmeny kombinaciot es valoszinuleg tudja preferalni a nagyobb oktanszamu uzemanyagot vagyis tud rola az auto gyujtaselekrtonikaja es compjutere a nagyobb oktanszamu uzemanyagrol.
azt hiszem a discovery chanel-on volt a teszt ugyhogy utanna keresshetsz es akkor talan elhiszed,hogy nem kitalaltam (hozzateszem,lehet hogy en emlekszem rosszul es 25-30% volt a diferencia ,de az biztos hogy meg en is furcsalottam a nagy szamot.)
pierke | 2008-07-27 11:20 Ko részére
a kentartalmat unios norma szabalyozza, benzinnel azt hiszem 10ppm, gazolajnal nem tudom.
osszes hazai benzin megfelel ennek (ellentetben az ukrannal).
en nem is tankolok premiumbenzint. :)
Ko | 2008-07-27 08:55
Kaboca, Pierke,
ha ez igy van, elég kevés értelme van a prémiumüzemanyag használatának. A MOL kutas azzal érvelt, hogy tisztább a prémium, mint a normál, pl. kevesebb benne a kén. De ha csak adalékot töltenek a normálhoz, akkor legfeljebb több lehet benne :(
Ko | 2008-07-27 08:48
Két egymástól független kérdés:
1. A pillanatnyi sebességmérő mutatója motorfékezéskor nullát jelez. Ez azt jelenti, hogy ilyenkor egyáltalán fogyaszt üzemanyagot, vagy csak kegyes csalás ?
2. Van értelme motortérzárat használni a hatos védelmére, vagy ennél a tipusnál is simán beteszik fix kettesbe a váltót a motortérből, és viszik anélkül, hogy magával a váltózárral bármit is próbálkoznának ?
kaboca | 2008-07-26 23:37
Azért, ha 30-40% ot lehetne így elérni akkor simán forszíroznák az autógyárak is. Nem kellene tuningbox sem.
Oszi | 2008-07-26 14:09
Valamelyik dukumentul filmes adon volt egy teszt ami ezt a temat feszegette.nagyabol ugy nezet ki,hogy egy fekpadon mertek az autok teljesitmenyet 2kulonbozo uzemnyaggal 3 autonal egy 1 wv polo ,1 wv golf GTI, es 1 subaru impreza WRX STi.
a polonal semmi kulonbseg a golfnal elhanyagolhato kulonbseg es a subarunal kozel 30-40% teljesitmeny novekedes volt merheto.mind 3 autonal kivezettek az uzemanyag rendszert egy 1L-es uvegbe,pontos legyen a meres.
pierke | 2008-07-26 11:02 kaboca részére
http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz/
prémiumbenzinek háttere
kaboca | 2008-07-26 01:00 mazda-auto.hu részére
Én pedig úgy tudom, hogy csak az adalékolásban térnek el a prémium üzemanyagok és az adalékot a kutak keverik be. Illetve az OMV premium diesel osztrák, a többi MOL termék. Még valami: még sehol senki semmilyen általam ismert fórumon egyetlen mérhető adattal sem tudta igazolni a prémium üzemanyagok pozitívabb tulajdonságait. Ha valaki esetleg tud ilyenről, ne titkolja!
pierke | 2008-07-25 19:05 imam részére
imam-hoz hasonlóan nekem is ugyanez a problémám. kb. 1 éves 1.8-as benzined 6-osnál alacsony fordulaton és kis sebességnél nyikorgás-csikorgás van(alapjárat, 1-2es sebesség).
ennyél is durvább a hang amikor alapjáratról elveszem a gyújtást. vmi tipp esetleg? jövő héten mennék más miatt szervízbe. köszi
Andron | 2008-07-25 15:50
Sziasztok! Hála Istennek régen nem volt baj az autóval, ezért egy időre nem is írtam ide.... Ámde új problémáim akadtak..... Elsősorban Oszihoz, és a mazda-auto teamnek szól a kérdés. Szóval elfáradt a kuplungom és szétszedtük. Szokásos tünetek... gázadásra felpörög a motor, stb. Viszont, azt nem tudtam, hogy ilyenkor a lendkerék is tönkremegy és , amikor meg akartam rendelni a Bárdinál a cuccokat, kiderült , hogy a lendkerék ára 300e Ft..... Bontva már 170e Ft-ért is hozzájuthatunk "mindössze". Kérdésem az lenne, hogy mennyire veszélyes visszatenni a régi lendkereket(eléggé billeg), ha az új kuplungszerkezetet, a tárcsát, és a kinyomócsapágyet beletesszük. Nincs most plusz 200e Ft-om kicserélni, de az autó már darabokban van és össze kellene rakni. Milyen tüneteket okozhat a nem megfelelő lendkerék? Mert amikor már rossz volt a kuplung, jött alulról egy kotyogó hang bizonyos fordulatszámnál.... Lehet ez a lendkerék? Előre is köszi a választ srácok!