2024. November 22. Péntek - Cecília

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gume | 2008-07-15 10:37

Akkumulátort kellet cserélnem sajnos. Amikor rámértek az új aksira, akkor először 600A körül volt az indítás, másodszor és késöbb 440A volt. Szerintük ez nem normális és indító probléma. Így lenne? Mit kéne, hogy érezzek indításnál (pöccre indul)? Ha indító a hibás, akkor ennek javítása lehetségea?

Ko | 2008-07-15 06:52 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2008-07-14 13:45 Ko részére

Nagyjából 2 perc.

Ko | 2008-07-14 10:52

És országút-autópálya után mennyi ideig javasolt az alapjáratozás ?

mazda-auto.hu | 2008-07-14 09:56 Ko részére

Városban, az említett körülmények között nincs rá szükség. Országúton, vagy autópályán közlekedés utáni leállítás előtt van rá szükség, amennyiben előtte tartósan 2000 felett volt a fordulatszám.

Ko | 2008-07-13 10:49

Dizelnél turbo visszahűtésre mikor van szükség, és mennyi ideig kell hogy tartson az alajáratozás motorleállitás előtt?

pl. városban jellemzően 1K-2K közötti fordulatszámon menve van értelme ?

Ko | 2008-07-12 15:57

Köszönet mindkét információért.

mazda-auto.hu | 2008-07-11 11:50 Ko részére

Emlékeink szerint az.

Ko | 2008-07-10 10:34

Meg tudja azt valaki mondani, hogy egy 2004-es M6 zárja kettős reteszelésű-e ?

mazda-auto.hu | 2008-07-08 16:34 Ko részére

A valószínűsíthetőleg komolyabb ellenőrzésen áteső üzemanyag elvileg tisztább, mint az olcsóbb gázolajok. Ennyiben biztosan van értelme erre váltani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó