2024. November 23. Szombat - Kelemen
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Hamisított Mazda motorolajok.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-08-23 14:46
Ennyibõl nem hozható ki és ráadásul mi van, ha a lökhárító alatt is van sérülés (a tartón kívül). Például csak a lökhárító oldalsó mûanyag tartó eleme 4444,-Ft. Egyébként pedig egy fiatal és nagyértékû autó esetében miért akar a biztosító "kalapáltatni", illetve számla nélküli fix összeget fizetni? Korábban voltak már sérülve ezek az elemek?
szicsu | 2007-08-23 14:35
Az olasz biztosító magyar partnere az union.Az összeg, amit nekem akarnak fizetni:62890Ft /szla nélkül/.Ami szerintem is nevetséges.A kárfelvételi lapom szereplõ adatok h:lökh.javítás,fényezés,je sárv:fényezés,els.vészh.fényezés .hátsó vészh.tartó javítás +1,5 óra munkadíj.
mazda-auto.hu | 2007-08-23 14:33
Oszi - a fékbetét garnitúra 45253,-Ft, a féktárcsa darabja 20540,-. Nem mentegetõzésnek szánjuk, de egy féket akár rövidebb idõ alatt is el lehet használni. Persze ez már régen túl van az átlagos használaton. Erõs fékezés utáni felfröccsenõ víz szintén deformálhatja a tárcsákat, de ezt neked nem kell mondani. Nyilván az MPS fékje is méretezve van az autó hatalmas teljesítményéhez, de azért bizonyos határokon belül kell maradnia a gyárnak. Errõl bõvebben a Mazda3 MPS Brembo cikkünkben írunk, ha még nem olvastad, ajánljuk!
Oszi | 2007-08-23 14:23
Szerintem ha lefenykepezed es e-mailben elkuldod mazda-autonak a karfelveteli lappal akkor ugy konyebb lenne arat mondani.
A magyar biztositok nevetsegesen keveset szamolnak.hugi autojanak a hatuljara:lokharito,merevito,nemi hatfal javitas kb 70eFt-ot szamoltak ,de a mazda mirai ajanlata 201000Ft volt viszont nem hajlandok a MAV biztosotoval szoba alni ugyhogy zsebbol kellene kifizetni es majd nekunk kene a biztositott buzeralni.(nem szeret fizetbni a MAV ezert mikor meghaljak a szervizek hogy MAV*os az okozo akkor rogton toled kerik a javitas arat es utanna 3-6honap mire kifizeti a biztosito)
szicsu | 2007-08-23 14:13
Sziasztok!Most jöttem haza nyaralásból és sajnos lekoccolták az autóm hátulját/2003-as kombi/.A jobb hátulját találták el lejött a fényezés a lökösrõl és a bal oldalon kipattant a helyéröl.Ha megütögetem a lökhárítót ahol lejött a fény akkor zörög valami alatta.rátoltak a szalagkorlátra is egy kicsit így az elsõ lökh.oldalárol és a sárvédõröl is lekarcolódott a festék.Az lenne a kérdésem,hogy így látatlanba tüdnátok-e valamilyen közelítõleges árat mondani a javításrol,mert a biztosító-szerintem-egy elég nevetséges összeget ajánlott fel.
Köszönöm:Szilárd
Oszi | 2007-08-23 12:52
remelhetoleg igen :)
MPS fektarcsara es fekbetetre tudsz nekem arat irni?
Azert az is furcsa hogy 35eKm annyira megviseljen egy MPS feket hogy egy hosszabb fekezes utan bugjon a fek,meg egy kicsit usson egy 260Le es 250km/h-nal mestersegesen limitalt autonal.Az MMH erre azt mondta hogy 25eKM-ig nagyon szivesen felszabalyozzak,ami nem oldja meg a gondot.Ezt mar eljatszottak a dpf-es dizelunknel:felszabalyoztak 13eKm-nel majd utanna rogton indultuk belgiumba es kb 200km mulva ujra utott es eroteljesen halhatovolt hogy melegszik es eroteljesen bug es raz.A vege akkor is az lett hogy KICSERELTEK garanciaba.megsporolhattak volna a felszabalyozas koltseget ha egybol kicsrelelik.Tudtomal nemetorszagban es tulonk nyugatabra nem is javitanak fekket felszabalyozassal garancialis auton,persze nem azt mondom hogy 50-60-70eKm-nel is koteles lenne kicserelni,de mondjuk a futasteljesitmeny ami altalaban 70-80ekm negyedeig igen,foleg az csucsnak szamito sport valtozat eseten ami ugye a megemelt teljesitmenyhez van elvileg meretezve.Az MMH is furcsalotta a dolgot,mert meg senki sem panaszkodot az MPS fekere.De teny hogy raz es inkabb ami bosszanto hogy erosen BUG.
mazda-auto.hu | 2007-08-23 12:22
Védekezésként hivatkozhatnánk a megbízhatósági listákra (valószínûleg másokkal is van gond), vagy arra, hogy egyes megoldások "kihalnak", pl.:VW adagoló fúvóka, de védekezés helyett (a Mazdához nem méltó) inkább azt mondanánk, hogy az idõ majd megmondja, korrigált-e a gyár az újabb kivitelek esetében.
Oszi | 2007-08-23 12:11
Egyre tobben vannak azok akiknek a magasnyomasu szivatyu rendre foladja a szolgalatott.Azert egy kicsit jobban is megtervezhettek volna a Mazdaeknal.Szinte minden heten,de van hogy minden nap vannak olyanok akiknek ugyan ez a hiba elojon a masik forumon :)
mazda-auto.hu | 2007-08-23 08:08
Amennyiben szennyezõdésrõl lenne szó, akkor valószínûleg nem csak alkalmakként lenne érzékelhetõ a jelenség. Egy hibakód olvasás sokat segíthet. A nagynyomású szivattyú hibája esetén általában 80000Ft, annak nálunk immár hosszú távon bevált javítása. Egy napba egyébként bõven belefér.
rgabgab | 2007-08-22 23:43
Sziasztok! 2003-as 2 literes dízel Mazda6 az autó, a hiba pedig valahol az üzemanyag útján van. Alkalomszerûen (hetente 1-2 nap) többnyire indításkor egybõl leáll a motor. 3-4. indításra már nem áll le, viszont elõfordult olyan, hogy ennél több újraindítás kellett. Ha nem hagytam alapjáraton, nem volt vele gond.
Elõfordult olyan is, hogy tempomattal 60-ra állítva haladva kis emelkedõnél négyesben nem tudta tartani a sebességet, és ez gázadásra sem javult, csak visszaváltással.
A bp-i szervízben azt állapították meg, hogy a befecskendezõrendszerben egy újonnan 600e forintos, de felújítva 100e forintos alkatrészt kell cserélni, és ez megoldja a problémát. Az autó most 60000 km-nél jár.
Találkoztatok-e már ti is ezzel a problémával, és ha igen, így látatlanban egyet lehet-e érteni a szervízzel? Van-e esetleg más mód a javításra, esetleg az üzemanyag útjának kitisztítására például benzinkutaknál is kapható üzemanyagba adható adalékokkal?
Köszönöm elõre is a választ!