2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


marcipan | 2007-09-05 00:03

Sziasztok! Milyen akksit javasoltok a diesel Mazda6-ba? Az akksin nem láttam erre vonatkozó infókat. A könyvecskéjében 64AH ill. 70AH-s van feltüntetve. A pl.: mazda.hu-n viszont 80AH-s van a mûszaki adatok között. Illetve akksi keresõkben a 100AH-t ajánlják. De a generátor csak 90AH, papír szerint. Mit javasoltok? Mennyibe kerül nálatok (mazda-auto)?

Oszi | 2007-09-04 17:28

Sajnos nem tudok en sem rola tobbet mint amit a linket olvastam.Azert 200rol is megkell tudmni alni anelkul hogy barmi tonkre menjen.22000ft/db aron kapsz ZIMERMANN lyugatot tarcsat a 16.keruletben,mar nem nem emlekszem a pontos cimre de google-ban megtalalod.Meg azert azt hozza tennem hogy az hogy lyugatot a tarcsa nem garancia SOKAL jobb fekhatasra.Annyit ersz el a lyugatassal hogy fekezesnel keletkezet gazok tudnak hova tavozni es valamenyire a betetek is hutve vannak igy ha szamszerusiteni kellene akkor 10-15% kal erhetsz el jobb fekhatast.Igazan jo feked csak akkor lesz ha az atmerot es dugatyuk feluletet tudod novelni es persze nem elhanyagolhato hogy a gyari fek a gyari kerek atmerohoz vannak meghatarozva.De ha jol emlekszem akkor mazda-autoéknak volt egy cikkuk MAZDA 3MPS BREMBO cimmel.:)

gabepotter | 2007-09-04 12:51

Szia Oszi! Hoppá! Ezt nem tudtam, talán meg kellett volna néznem a fórum history-t tüzetesebben, h rájöjjek! :) Igen, a mazda-auto-soktól is nagyon sok hasznos és autósbarát infó van a fórumon, a szervíznyitás nekik szólt :)) De köszönöm még1x Neked is az információkat! Apropó, tudom, hogy volt itt egy Zimmermann riogató link a fórumon, állítva a gyengeségüket, könnyen elrepednek, stb, de vmi pártatlan, nem 230ról megálló, normás használatos infód nincs a gyártóról? A BMW imádja, gondolom én, kis laikus, hogy nem a semmiért?! Köszi és Üdv!

Oszi | 2007-09-04 12:00

A szerviz nyitas gondolom mazda-auto-éknak szolt :)
En Bp-i vagyok es csak egy forumozo:)Szervizt nem nyitnek mert mikor vegeztem a sulibol es bekerultem a Suzuki ASZ szervizebe ott elegge elvettek a kedvem az autoszerelestol :)

gabepotter | 2007-09-04 10:25

Szia Oszi! Köszönöm a több, mint kielégítõ választ! A Jurid.. hát, a 100ezres szerviz sürgetése a nyári utazás elõtt, meg a többi kellék (olaj, pollen- és olajszûrõ, stb.) vásárlása egy helyen.. szóval a nyomás választott, nem én :(( De annyira rossz csak nem lehet?!?! Ma reggel a Brembo mellett döntöttem, sima, nem sport, mert ezt 8 napon belül visszaveszik, ha mégsem jó! Igen, az ATE elég drága és fülest kaptam, hogy japán autókon könnyen üthet - bár fogggalmam sincs, hogy ezt mire alapozzák! :) Köszönöm még egyszer a készséges tanácsadást! UI: Nem terveztek szervizt nyitni Budapesten? ;-)

Oszi | 2007-09-03 19:07

jurid-al mar buktad a jo feket :(En most keszulok betet es tarcsat venni.
Tudtomal a gyarival megegyezo a BREMBO tarcsa merete.nem tudom te hol lattad hogy nagyobb,nem nagyobb pont akkora mint a gyari.En most penz szukeben vagyok igy valoszinu hogy Brembo tarcsa ATE betet parositast valasztam(ATE nekem bevalt meg a 2 GOLF GTI-men)De lehet hogy Brembo NIPPARTS parositas lesz a vege.A gyari szerintem annyival nem tud tobbet mint amenyivel tobbe kerul.sokan panaszkodnk es tapasztaltam is hogy konnyen hullamos lesz a tarcsa.En szvem szerint ATE POWERDISC-ek akarnek csak az ATE nem gyart Mazda 6-ra POWERDISC-et a sima meg 25eFt -kedvezmeny es mivel penz szukeben vagyok igy beerem az olcsobbal is.

gabepotter | 2007-09-03 12:04

Szia Oszi! Ne haragudj, ezek szerint elírtam a méretet: 283 a gyári és 285,5 mm a Brembo. Ettõl függetlenül mit javasolnál? Egy szupi Brembo-t, sport vagy normál (teli), de azt hiszem mindegyik csak 285,5, nem 283, vagy ATE teli (282,5mm) de az sajna 25 a Lángnál, elég sok; vagy gyárit (csak nem is tudom, hogy a gyári az milyen, ki a beszállító!!!)? Ami a kívánságom, hogy jó fékeim legyenek. A betéteket már 2 hónapja megvettem (Bendix/Jurid) csak a 100ezres szerviznél nem tették fel õket, mert vékony a tárcsám és megette volna. Köszönöm!!! A Bárdi-t most csekkolom ;)

Oszi | 2007-09-03 11:53

Dunaharaszti bontoban tudsz rendelni Uj gyari Fektarcsat 17000Ft/db aron es hozza valo gyari fekbetet 21000Ft-ert
06205555072

Oszi | 2007-09-03 11:51

Nagyon atvertek ugyanis a BREMBO mazda 6-ra valo fektarcsa a Bardi autonal 15800Ft/db es az ATE a langnal 25000Ft/db aron kaphato.Szerintem a 282-nel a 255 os atmero boven kissebb!tehat felteni feltudod csak semmit sem fog erni a kissebb atmero miatt es gyakorlatilag nem lesz fek az autodon.

gabepotter | 2007-09-03 11:23

Ez igazán gyors válasz volt, nagyon, nagyon köszönöm! Sajnos én Pesten lakom és itt 25ezerért osztogatják a gyári tárcsát - ez az 5.000 Ft árkülönbség nagyon korrekt Nálatok, ill. itt gáz, de leutazással ott lennék sajnos, ahol a part szakad :(( Köszönöm a méretre vonatkozó információkat, szerintem segít dönteni (a gyári mellett).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó