2024. December 28. Szombat - Kamilla

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


marcipan | 2007-08-11 15:14

Üdv Mindenkinek! Picit visszakanyarodok az idõben, Volt ugye egy befecskendezés korrekcióm, de a rablásgátló meggátolta a beállítást. Nos, a rablásgátlót és a riasztót is likvidáltuk, és ha nem is simán de 3. nekirugaszkodásra már sikerült a beállítás. Viszont amiért elsõ lépésben ezt választottam, (mert ugye második tulaja vagyok a kicsikének), mert volt egy zavaró csörgõ hang, ill. emelkedett a fogyaszás is. Igaz nem nagyon, csak egy kicsit. A korrekció után érezhetõ a változás, a fogyasztás visszaált. De az a fránya csörgés nem tünt el az életünkbõl. Akkor jelentkezik, mikor nagyon enyhe gázt adok. Ma viszont akkor is hallottam, mikor elvettem a gázt. Ekkor csak egy pillanatra, de akkor is zavar. Egyébként a menetdinamikájával semmi bajom, megy mint az "állat". Help! Help! Help!

Oszi | 2007-08-10 22:13

tettek fel kellemetlen kerdeseket a gyartonak,de ugy nez ki a gyartonak egyszerubb alni a garancialis csereket mint kijavitani a hibas alkatreszt.az Faceliftes 6 osnal mar javitva van az elektronika hibaja es azt hiszem a gyarto is mas(ebben nem vagyok biztos)Amugy mechanikusan is lehet allitani az alap magassagot ha vegleg elszall az elektronika.

gabor2239 | 2007-08-10 15:35

mazda-auto.hu, köszönöm a választ, remélem nem mostanában jön elõ ez a probléma, de jó tudni, hogy máshogy is lehet orvosolni. (ettõl függetlenül a lámpa gyártójának tennék fel kellemetlen kérdéseket a Mazda helyében...)

Tibor | 2007-08-10 15:29

A kormánymû zsírzása hosszabb távon is megoldja a koppanást? Most mindössze 15000 km van az autóban. Esetleg rendszeresen kell zsíroztatni?

mazda-auto.hu | 2007-08-10 15:24

gabor2239 - Garancia idõszakon belül általában a legkisebb megbontási egységig, cserélni kell az adott alkatrészt. A lámpa esetében ez a komplett fényszóró. Garanciális idõszakon túl a fényszóró szétszedése is szóba jön a probléma megoldásáért. Akár a foncsor mozgató mechanika is kiakadhatott. 1m-re nem nagyon szokott leesni a fénycsóva, ha csak a vezérlés romlott el.

mazda-auto.hu | 2007-08-10 15:18

Tibor - Akár szíj is lehet, ami nagyon meglepõ hangokat tud esetenként produkálni, de lehet más is.Látni, hallani kellene. A kormánymûvel valószínûleg "csak" annyi gond van, amennyit Oszi írt.

Tibor | 2007-08-10 14:18

Diesel 6-os.Nem ciripel hanem kicsit traktorszerû zörgés hallatszik. Voltam szervízekben de mire odaérek addigra elhalkul. Tippeltek hogy esetleg a szíjfeszítõ vagy maga a szíj lehet.

gabor2239 | 2007-08-10 13:52

Sziasztok,
pár napja volt 3 éves az EVOII-es hatosom. Megbizhatóságból jól vizsgázott, nem hagyott ott sehol. Egy valami árnyalja csak a képet, hogy a xenon magasságállító motorja/elektronikája már jópárszor behalt. 3 év = 3 komplett lámpacsere (mindkettõ). Most a garanciális idõn túl gondolom nem kevés pénzbe fog kerülni a csere, ha megint elromlik. De kicserélni ki kell, mert hiába szárítja fel a kocsi elõtt 1m-re az utat a fényözön, este nem lehet közlekedni vele. Ami bosszant az az, hogy az eltelt évek alatt nem sikerült rávenni a beszállítót, hogy javítson a minõségen vagy tervezze át a kérdéses alkatrészt. Ettõl függetlenül jó választás volt a 6-os.

Oszi | 2007-08-10 13:01

De a angra vonatkozo dolog csak akkor lehet igaz ha DIZEL az a 6*os:)
De az lenne a biztos ha egy szervizt meglatogatnal es ott meghalgatnak.

Oszi | 2007-08-10 13:00

Kormanymu zsirzas megoldja gondodat egy idore.a ciripelo,nem visisto hang valoszinuleg a magasnyomasu szivatyu lehet ahogy a nyomast allitja,szabalyozza.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó