2025. Január 1. Szerda - ÚJÉV
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MAZDA SENKU
Mazda logó történelem.
Új Mazda RX-7 Az esély növekszik.
Sebesség fesztivál Mazdákkal.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2007-06-18 08:09
Franco - Valószínûleg a nagynyomású szivattyúval van probléma. Amennyiben tényleg ez a rossz, akkor az új darab ára 497000,-Ft, vagy tudjuk javítani 79000,-Ft-ért.
Oszi | 2007-06-17 12:25
Ha balra tekerem a kormanyt akkor nekem is rotyog,ropog.Az S-alaku lengokar csereje elol szigoruan elzarkoztam mikor a bp-i szervizes azt bizonygatta hogy az a rossz!en erre mondtam neki hogy nem rossz!!!!!!Nincs megszakadva a gumi es nem latszik rajta semmi!!!En inkabb a toronyra,gombfejekre,es vegul a kormanymure gyanakszom,bar indulasnal,megallasnal es motorfeknel neha elojovo kattanas(mint amikor a klimakompreszor elindul)nem tudom hogy fugg ossze?Sot most mar kopog is a kormany oszlop pedig nekem a specialisan erre hasznalt zsirral kentek be.Olyan a 4eves autom mintha egy 25eves zsiguliba ulnek!Nah ez az igazi ZOOM-ZOOM feeling! Hajra:)
leslie | 2007-06-17 11:38
Oszi! Van egy olyan gyanum, hogy a Te kormänykopogäsod, tökugyanaz mint az enyim. Akkor eszlelni leginkäbb, ha kitekerve van a kormäny, es a kuplungal hintäztatom a kocsit, vagy felhajtok egy utszeli kis patkära, ilyenkor koppan a legnagyobbat. De nälam mär ilyen fincsi rotyogäs is eszlelhetö, szinte folyamatosan. Ugy kezdödött, szerviz bezsirozta. Megszünt, de 500km utän ismet elöjött. Ekkor egy mäsik szervizhez vittem: "persze, hogy kopog, mikor nem a speckos zsirt raktäk az elözök bele. Majd mi..." 500km utän ujra kopogäs. Kocsi csäposemelöre, aha, ki kell cserelni azt az s alaku lengökart. Ok, hät gyerünk, nekem ne kopogjon. (hozzäteszem, nagy volt a szäm, garancia volt akkor meg). Csere utän, borzalmassan rotyogott, nyekergett, de mint egy lovaskocsi, nem viccelek. Nem is engedtek hogy elvigyem a kocsit, mert tuti a toronycsapägy van szetesve. Ujab szervizeles, majd megszünt a nyekerges, de a kopogäs nem. Ällitottäk, hogy az egyik oldali torony csapägyat kicsereltek. Ok. Mäsik szervizben hallottam, hogy az enyimben nincs is gyärilag t.csapägy. Kesöbb a Bekescsabai kemenylegenyek beepitettek nekem a t.csapägyat (nem volt benne term.). Ök is arra gyanakodtak, hogy azert. Sajna azota is kopog, de a szerviz utän, felajänlottäk probäljak ki näluk 1 hasonlo km-älläsu hasznältat, amin ugyan azt tapasztaltam. Maradt a kormänymü azt hiszem, de az ära miatt meg gondolkodom mäs alternativäkon (kb 300.000.-). Tanäcskent kaptam, hogy esetleg v.mi jo sürü zsirral teletömni. Meglätom, mert meg ez probänak is eleg olcso megoldäsnak tünik. Tenyleg baromira idegesitö, pläne , hogy mindenhol leginkäbb csak vällmozgäst es szettärt karokat kapok välaszul. Zoom zoom feeling! Yeah! :-)
leslie | 2007-06-17 11:18
En is arra tippelnek, a magasnyomäsu szivattyu. De azt kivänom nektek, ne az legyen! nekem volt mär. :-(
Franco | 2007-06-16 21:49
Köszönöm a segítséget !
Oszi | 2007-06-16 15:27
biztosat csak a szerviz tud mondani
Oszi | 2007-06-16 15:23
valoszinu hogy a magasnyomasu szivatyu kezd tonkre menni.ha az akkor annak eleg magas a javitasi koltsege.
Franco | 2007-06-16 13:49
Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni: Mazda 6. 2000cm3 Turbo Diesel autónk alapjáratban, üresben egyre gyakrabban leáll. Kezdetben néha, mostanra már akár napi 10-szer is megtörténik. Mi lehet a probléma? elõre is köszönöm a tanácsokat ! Volt valakinek hasonló problémája?
mazda-auto.hu | 2007-06-16 09:35
Teljesen mást jelent a villogás és az állandó világítás. Villogás után már csak szervíz tud segíteni, akkor is, ha elmarad a mielõbbi szervízlátogatás, és leállítás utáni ujraindításkor már nem villog a lámpa. Amennyiben elmarad a villogás (nem folyamatos világítás) utáni mielõbbi szervízlátogatás, akkor már semmi nem garantálja a DPF szûrõ állapotát és a rendszer helyes mûködését, azaz az olajszint is hatványozottan nõhet. A szûrõ akár véglegesen károsodhat. Tehát ha villog a lámpa, irány a szervíz!
Tika25. | 2007-06-15 17:00
Ez eddig rendben.Általában tudunk addig menni vele,mig el nem alszik,de nem mindig sjnos.
Ha éppen idõre kell menni valahová amikor kivillan a jelzõ akkor tehetetlen az ember.
Ez az utolso,ami ezen a héten volt ugy történt,hogy kivillant-akkor mentünk vele,akkor megátunk.
Ujrainditás után kb 5 perc mulva viogott ismét.
Ezt játszottuk egy hétig ugy,hogy közben nem mertük igazán használni az autot,a garázsban állt.
Ezek után ma,hogy elindultunk vele a szervizbe már folyamatosan világitott.
Most sporoltunk egy kicsit,mert amugy is olajcsere lett volna már(10000km)
Megprobálom betartani a tanácsotokat,de ha ennek ellenére sem lesz jó,mit lehet tenni???