2024. November 24. - Emma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-06-18 08:09

Franco - Valószínûleg a nagynyomású szivattyúval van probléma. Amennyiben tényleg ez a rossz, akkor az új darab ára 497000,-Ft, vagy tudjuk javítani 79000,-Ft-ért.

Oszi | 2007-06-17 12:25

Ha balra tekerem a kormanyt akkor nekem is rotyog,ropog.Az S-alaku lengokar csereje elol szigoruan elzarkoztam mikor a bp-i szervizes azt bizonygatta hogy az a rossz!en erre mondtam neki hogy nem rossz!!!!!!Nincs megszakadva a gumi es nem latszik rajta semmi!!!En inkabb a toronyra,gombfejekre,es vegul a kormanymure gyanakszom,bar indulasnal,megallasnal es motorfeknel neha elojovo kattanas(mint amikor a klimakompreszor elindul)nem tudom hogy fugg ossze?Sot most mar kopog is a kormany oszlop pedig nekem a specialisan erre hasznalt zsirral kentek be.Olyan a 4eves autom mintha egy 25eves zsiguliba ulnek!Nah ez az igazi ZOOM-ZOOM feeling! Hajra:)

leslie | 2007-06-17 11:38

Oszi! Van egy olyan gyanum, hogy a Te kormänykopogäsod, tökugyanaz mint az enyim. Akkor eszlelni leginkäbb, ha kitekerve van a kormäny, es a kuplungal hintäztatom a kocsit, vagy felhajtok egy utszeli kis patkära, ilyenkor koppan a legnagyobbat. De nälam mär ilyen fincsi rotyogäs is eszlelhetö, szinte folyamatosan. Ugy kezdödött, szerviz bezsirozta. Megszünt, de 500km utän ismet elöjött. Ekkor egy mäsik szervizhez vittem: "persze, hogy kopog, mikor nem a speckos zsirt raktäk az elözök bele. Majd mi..." 500km utän ujra kopogäs. Kocsi csäposemelöre, aha, ki kell cserelni azt az s alaku lengökart. Ok, hät gyerünk, nekem ne kopogjon. (hozzäteszem, nagy volt a szäm, garancia volt akkor meg). Csere utän, borzalmassan rotyogott, nyekergett, de mint egy lovaskocsi, nem viccelek. Nem is engedtek hogy elvigyem a kocsit, mert tuti a toronycsapägy van szetesve. Ujab szervizeles, majd megszünt a nyekerges, de a kopogäs nem. Ällitottäk, hogy az egyik oldali torony csapägyat kicsereltek. Ok. Mäsik szervizben hallottam, hogy az enyimben nincs is gyärilag t.csapägy. Kesöbb a Bekescsabai kemenylegenyek beepitettek nekem a t.csapägyat (nem volt benne term.). Ök is arra gyanakodtak, hogy azert. Sajna azota is kopog, de a szerviz utän, felajänlottäk probäljak ki näluk 1 hasonlo km-älläsu hasznältat, amin ugyan azt tapasztaltam. Maradt a kormänymü azt hiszem, de az ära miatt meg gondolkodom mäs alternativäkon (kb 300.000.-). Tanäcskent kaptam, hogy esetleg v.mi jo sürü zsirral teletömni. Meglätom, mert meg ez probänak is eleg olcso megoldäsnak tünik. Tenyleg baromira idegesitö, pläne , hogy mindenhol leginkäbb csak vällmozgäst es szettärt karokat kapok välaszul. Zoom zoom feeling! Yeah! :-)

leslie | 2007-06-17 11:18

En is arra tippelnek, a magasnyomäsu szivattyu. De azt kivänom nektek, ne az legyen! nekem volt mär. :-(

Franco | 2007-06-16 21:49

Köszönöm a segítséget !

Oszi | 2007-06-16 15:27

biztosat csak a szerviz tud mondani

Oszi | 2007-06-16 15:23

valoszinu hogy a magasnyomasu szivatyu kezd tonkre menni.ha az akkor annak eleg magas a javitasi koltsege.

Franco | 2007-06-16 13:49

Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni: Mazda 6. 2000cm3 Turbo Diesel autónk alapjáratban, üresben egyre gyakrabban leáll. Kezdetben néha, mostanra már akár napi 10-szer is megtörténik. Mi lehet a probléma? elõre is köszönöm a tanácsokat ! Volt valakinek hasonló problémája?

mazda-auto.hu | 2007-06-16 09:35

Teljesen mást jelent a villogás és az állandó világítás. Villogás után már csak szervíz tud segíteni, akkor is, ha elmarad a mielõbbi szervízlátogatás, és leállítás utáni ujraindításkor már nem villog a lámpa. Amennyiben elmarad a villogás (nem folyamatos világítás) utáni mielõbbi szervízlátogatás, akkor már semmi nem garantálja a DPF szûrõ állapotát és a rendszer helyes mûködését, azaz az olajszint is hatványozottan nõhet. A szûrõ akár véglegesen károsodhat. Tehát ha villog a lámpa, irány a szervíz!

Tika25. | 2007-06-15 17:00

Ez eddig rendben.Általában tudunk addig menni vele,mig el nem alszik,de nem mindig sjnos.
Ha éppen idõre kell menni valahová amikor kivillan a jelzõ akkor tehetetlen az ember.
Ez az utolso,ami ezen a héten volt ugy történt,hogy kivillant-akkor mentünk vele,akkor megátunk.
Ujrainditás után kb 5 perc mulva viogott ismét.
Ezt játszottuk egy hétig ugy,hogy közben nem mertük igazán használni az autot,a garázsban állt.
Ezek után ma,hogy elindultunk vele a szervizbe már folyamatosan világitott.
Most sporoltunk egy kicsit,mert amugy is olajcsere lett volna már(10000km)
Megprobálom betartani a tanácsotokat,de ha ennek ellenére sem lesz jó,mit lehet tenni???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó