2025. Február 12. Szerda - Lívia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
francejerome | 2011-02-12 10:01
Tisztelt Mazda-Auto,
a tankszintjelzőm ma reggel megszűnt működni.
Megcsináltam a mutató tesztet, és minden mutatom mozog kivéve a üzemanyagé.
Széttszedtem, megmozgattam de nem lett jó.
Ha középre állítom a mutatót és ezután futtatom a tesztet akkor heves rángatózásba kezd majd abbahagyja.
Énnel többet én már úgy érzem nem tehetek.
Hogy lehetne ezt a problémát olcsón orvosolni?
Köszönettel:
Gábor
nicoteen | 2011-02-11 21:13 toget részére
Benzinben is van lendkerék, csak nem kettős tömegű, de biztos hogy nem raknak bele szó nélkül mert egy kettős tömegű kb 300 ezer Ft.
toget | 2011-02-11 19:10 nicoteen részére
igen, azt tudom, hogy alapban nem raknak bele, csak kérdés, hogy bele sem lehet rakni?! Bár nem hinném, hogy márkaszervízben beleraknák, de sosem lehet tudni.
nicoteen | 2011-02-11 18:55 toget részére
Benzinesben nincs kettős tömegű lendkerék.
nagykaroly78 | 2011-02-11 17:39 LaszloM6 részére
Küldtem mégegyszer,remélem jó lesz.
toget | 2011-02-11 17:23 mazda-auto.hu részére
nem dízel, bocsánat. 1.8-as benzinesről van szó, amit kuplungoztak 100.000 km-nél, most pedig 150e van benne. Az előfordulhat, hogy a kuplungozásnál kettős tömegű lendkereket raktak bele? Lehet ilyet?
LaszloM6 | 2011-02-11 17:06
Helló nagykaroly78
Sajna még mindig nem ért ide az email. ha nem nagy kérés el küldenéd még egyszer nekem, de ha lehet most a lacsika86@gmail.com -ra, hátha ez stabilabb és átjön.
köszi és bocs....
mazda-auto.hu | 2011-02-11 16:18 toget részére
Ha ez egy dízel, akkor a kettős tömegű lendkerékkel is lehet probléma, bár az inkább nem csak váltás közben jelentkezne. Elképzelhető, hogy angyon hirtelen fog a kuplung. Ez általában tárcsa, vagy/és szerkezet hiba.
toget | 2011-02-11 16:07
Tisztelt Mazda-Autó,
Önöknek mi a véleménye a következő hibajelenségről, mi okozhatja?
Az autó váltásnál, a kuplung visszaengedésénél rúg egyet, hidegen ez elég durva szokott lenni, így általában vagy megvárom, míg leesik a fordulat alapjáratra, mielőtt elindulok, vagy nagyon óvatosan engedem vissza a kuplungot, mert eszeveszett módon rúg egyet. Ez a hibajelenség erőteljesebben 3000-es fordulat felett jön elő, viszont emelkedőn magasabb fordulaton, így valószínű, hogy nagyobb nyomaték hozza ki ezt a hibát inkább. Ha lefelé váltok (kanyar előtt pl.) akkor is, ha 2.-ba visszarakom, szintén rúg, viszont ha 3.-ba (alacsonyabb fordulatszámon marad), akkor semmi baja nincs. Motortartó bak volt cserélve az autóban 5-8e km-el ezelőtt, amitől stabilabb lett a kocsi, de nem szűnt meg a hiba.
toget
mazda-auto.hu | 2011-02-11 16:02 szab8814 részére
Valószínűleg az üzemanyag nyomással, illetve hozamszabályzással van probléma. A legjobb esetben (lehet más is a probléma oka) alkatrésszel együtt 37900,-Ft a javítás nálunk.