2025. Február 12. Szerda - Lívia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2011-02-14 11:42 dana részére

Az van ezeknél hogy nincs külön üzemanyag szivattyú a tankban, mint pl. benzineseknél szokott lenni. Csak a magasnyomású a motortérben. Ha a cső belevegősödik a tanktól a szivattyúig, akkor azt elég nehezen tudja felkapni, mivel nem levegő szállítására tervezték :) Ezért kell kézzel rásegíteni.

Haji | 2011-02-14 11:40 francejerome részére

Dana leírta, mi a menete.
Én csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy azért próbáld meg elkerülni. Ha ne adj' Isten van kosz, üledék, stb. a tank alján, azt mind el is juttatod szűrőhöz és sanszos, hogy cserélheted.

dana | 2011-02-14 11:39

Akkor ugyan az

francejerome | 2011-02-14 11:37

köszönöm én is
Mazda 6 2.0 diesel 2004

dana | 2011-02-14 11:34 francejerome részére

Kösz az infót a tesztről, ezt ne tudtam... mikori autód van?

dana | 2011-02-14 11:30 francejerome részére

Hello francejerome. Nekem már fogyott ki, Beletöltöd a gázolajt, ha nem indul, akkor motortérben bal oldalt a torony mellett ott van az üzemanyag szűrő. A tetején van egy fekete gomb. Addig kell nyomkodni míg jól be nem keményedik! Ekkor próbálj indítani. Ha nem indul azért lehet próbálkozni. Ne sokáig indíts max 5-10mp, majd várjál az indítások között is vagy 10-15mp-et. Nehogy az akksid lemerüljön. Nekem felkeményítés után 3. indításra bepöccent.

francejerome | 2011-02-14 11:20 mazda-auto.hu részére

Meg egy kérdés felmerült bennem.
Szerintem az üzemanyag fogyását jelző kis sárga led működik, de ha mégsem és kifogy a diesel, akkor el tudom inditani az autot? Vagy ne kínozzam?

francejerome | 2011-02-14 10:57 gulyas_peter részére

Gyujtas levesz - nyomva tartod a km nullazo gombot - nyujtaskulcsot elfordit (de a auto nem kell elinditani) - aztan amikor megjelenik a test felirat elengeded. A gomb nyomkodásával lépked a tesztek között amiket automatikus elindit.

francejerome | 2011-02-14 10:55 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ.
A mutató abszolut nem mozog. Fekszik a 0-án. Azota mentem 100km ert es semmi változás.
A km nullázo gombot nyomva tartva a gyujtast elforditva bejon a müszerfal teszt. Mindengyik mozog kivéve ezt. Ennél a tesztnél a mutato a jelet nem a müszerfalbol kapja? Mert ha igen akkor biztos hogy ott van a baj. Természetesen széttszedem és megnézem az úszot is a délután folyamán.

gulyas_peter | 2011-02-14 10:52

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy Mazda 6-ban meddig kell mennie a hűtővíz előmelegítő kályhának?

Tapasztaltam már olyat, hogy indulás után 200 kmermúlva megáltunk és még akkor is ment!

Nem kellene neki leállni ha elérte az üzemi hőfokot a víz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó