2025. Február 12. Szerda - Lívia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-02-01 12:45 nagyand részére
Kis fordulaton munkaütemenként több befecskendezésre is van idő ezekben a nagynyomású rendszerekben. Ezek elsősorban a járáskultúrát javítják, az egyenletesebb égés következtében. Ha ez a rendszer nem tökéletes, akkor elsősorban hangosabb a motor. Persze más hibák miatt is rontják az egyenletesebb égést, így pl. a rosszul időzített/kalibrált kipufogógáz visszavezetés is...
nagyand | 2011-02-01 11:54
Tisztelt Mazda-autó!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2003-as M6 Diesel 136LE autóm alacsony fordulatszám tartományban (1000-1800f/p), bármelyik sebesséfokozatban menet közben vagy lámpánál üresbe rakva még alapjáraton is kopogos "csattogos" hangja van.Persze nem hidegen, hanem üzemi hömérsékleten is. Viszont ha gázt adok, kezdek gyorsítani akkor megszünik ez a hang. Kb.1800-as fordulat felett nincs ez a jelenség ott tarhatom a fordulatot fixen nem hallani. Tehát ha 1000-1800 fordulatszám tarományban tartom a sebességet ill. a fordulatot akkor "kopogós-csattogos" hang hallatszik. Mitöl lehetséges?
Válaszukat elöre is köszönöm.
susugaga | 2011-01-31 17:30
Köszi a válaszokat!
dana | 2011-01-31 11:12
Ha nagyon gyenge az lehet attól is persze hogy már "elöregedett" az izzó A xenon fényereje idővel gyengül.
dana | 2011-01-31 11:11 susugaga részére
Én úgy olvastam hogy a Mazda6-nak sajnos gyengéje hogy picit gyengus a Xenon-ja. Gyárilag 4300K-es "izzó" van benne, ami picit sárgás-fehér fényű. A Naphoz legközelebb ez a színhőmérséklet áll, amihez az ember szeme hozzá van szokva, ezért ebben a tartományban látunk a legjobban. Nekem jelenleg 6000K-s izzó van benne. Ennek kékes-fehér fénye van. Bizonyos körülmények között talán jobban látni vele, de valamikor nem...
nicoteen | 2011-01-30 20:56 susugaga részére
Hali!
Nekem is gyári van, a gyári izzók 5 évig bírták, pár hónapja cseréltem. Nekem is olyan volt, amikor felkapcsoltam kékes fehér volt majd 1 perc után sárga lett. Bár az új is ilyen, de gondolom ez azért van mert csak 4300 kelvines.Nekem annyira gyenge volt, hogy ha szembe jött 1 autó akkor semmit nem láttam.Ja és nekem a bal oldali volt a gyengébb.Most kicseréltem, és nagyon fasza lett.
Kisbundi | 2011-01-30 13:58 susugaga részére
Hogy érted a gyengét? Közvilágításnál meg esős időben? Mert én alig látok valamit ha vizes az aszfalt, viszont autópályán és olyan helyeken ahol nincs világítás sokkal jobb mint a sima.
susugaga | 2011-01-29 18:20 várati részére
Szia!
Sztem a szintezéssel nincs gond. A fényerő viszont elég gyenge, annak ellenére, hogy az egyik lámpa új.A másik viszont felkapcsoláskor szép kékes, majd pár perc után fehér lesz.
Anonymous | 2011-01-29 12:49 Hozzászólás szerkesztése
Szervusztok.
Köszi Mazda-autó.
Igazából csak a Kecskeméti szerviz van a környéken(30km oda),de ők nem igazán mondtak semmit, csak szonda csere,egyben az ultrahangozással,(oszt ennyi).És semmi jelét nem láttam hogy próbálnának valamit nézni,esetleg agyalni,és nem pusztán a gépi diagnosztikára hagyatkozni,(ami szerintem csak egy támpont).Ez műhelyes történet kb 5-10 perc volt,majd mentek vele egy kört,és fellállítódott a diagnózis.De a DPF esetleges hibás működéséről nem esett szó.
A félreértés elkerülése végett mondom,engem nem a SZÜKSÉGES CSERE zavar,ha tényleg szükséges,(elmondásuk szerint kb 200000ft,szonda/ultrahagozás/2-3 óra).De feleslegesen vett alkatrészem ne legyen már,egy drága vasdarab nézzen a garázsban.
koklar1 | 2011-01-29 12:13
Sziasztok!Mazda6 2.0 Diesel 136Le-s RF5C-s bontott alkatrészei eladóak.Érdklődni:k.z.laszlo@gmail.com